Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat moet ik nou doen?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

sadjsaj
31-03-2004, 09:37

Hoi mensen ik had een relatie van 7 maanden ………. Daarna is er iets ergs gebeurd ik heb alcohol gedronken! (ik hoef nu geen commentaar!hram!!en al dat soort dingen!)want dat heb ik wel door!Heb er ook echt spijt van! Maar het probleem is dat ik het hem eerlijk heb verteld..en dat ik er ook echt spijt van heb enzo maar hij kon het me niet vergeven……….ik heb nog steeds contact met hem we spreken ook af(als vrienden) Mijn vraag aan jullie is nu moet ik het gewoon er steeds over hebben tot dat ik ie het me wel vergeeft of moet ik het gewoon accepteren dat hij het me niet kan vergeven en ECHT vrienden blijven……..(terwijl ik weet dat hij ECHT van me houd!!) Nogmaals hou je commentaar maar bij je! :confused: :confused:

Ghizlanetje
31-03-2004, 09:53
wat wil je nu eigenlijk weten??

Sjemmelia
31-03-2004, 10:01
Je vraagt om advies en aangezien je niet vraagt om iets te zeggen over je fout, wil ik over dat laatste alleen 1 ding kwijt>>>Je vraagt om vergeving op de foute plaats. Alleen Allah(s.w.t.) kan je vergeving schenken wanneer je berouwvol bent. Maar goed hier zit je niet op te wachten. Nu over je vriend, het lijkt mij 't beste om 't er niet over te blijven praten. "Actions speak louder than words", m.a.w. >>zeggen dat je er spijt van hebt zal niets veranderen, je daden zullen overtuigend moeten zijn voor je spijtbetuiging.

sadjsaj
31-03-2004, 10:20
maar sjemmelia hoe zou ik in daden moeten overtuigen dat ik er spijt van heb...............?wat moet ik allemaal doen?

sadjsaj
31-03-2004, 10:24

en voor ghizlantje ....ik wil weten wat ik nu moet doen??probere onze relatie te redden of gewoon laten zitten en vrienden blijven.

ik_oke_is
31-03-2004, 10:32
Origineel gepost door sadjsaj Hoi mensen ik had een relatie van 7 maanden ………. Daarna is er iets ergs gebeurd ik heb alcohol gedronken! (ik hoef nu geen commentaar!hram!!en al dat soort dingen!)want dat heb ik wel door!Heb er ook echt spijt van! Maar het probleem is dat ik het hem eerlijk heb verteld..en dat ik er ook echt spijt van heb enzo maar hij kon het me niet vergeven……….ik heb nog steeds contact met hem we spreken ook af(als vrienden) Mijn vraag aan jullie is nu moet ik het gewoon er steeds over hebben tot dat ik ie het me wel vergeeft of moet ik het gewoon accepteren dat hij het me niet kan vergeven en ECHT vrienden blijven……..(terwijl ik weet dat hij ECHT van me houd!!) Nogmaals hou je commentaar maar bij je! :confused: :confused: je kan als bewijs dat je het nooit meer gaat doen, ostentatief een FRUITSAPJE bestellen waar ie bij is WOEHAAAAHahAHAHAHaahhAHAHAHAhaHAHAHAHAhaaHAHAHAHah a :maf:

nouredinne_el
31-03-2004, 10:40
zo erg is dat nou ook niet hooor als hij je daar niet voor kan vergeven............... damnnn

Sjemmelia
31-03-2004, 10:42
Origineel gepost door sadjsaj maar sjemmelia hoe zou ik in daden moeten overtuigen dat ik er spijt van heb...............?wat moet ik allemaal doen? Ja ik heb daar geen formule voor, je moet ten eerste berouw tonen aan Allah(s.w.t.) en Hem om vergeving vragen. Inchallah zal Hij jou vergeven als je oprecht spijt betuigt, en als jouw vriend dat niet kan dan zul je er gewoon vrede mee moeten hebben.

zoubida
31-03-2004, 10:48
Volg Sjemmelia de raad op. Eest ALLAH swt en dan pas je vriend..... Wat ik niet begrijp is waarom jullie nog met elkaar afspreken als hij het je niet kan vergeven??? Das een beetje raar vind je niet :confused:

najimafissoune
31-03-2004, 12:43
Bid je? Want dat zou je wel moeten doen. Als je elke dag bidt tot god en vergeving vraagt dan zal je vriend je ook vergeven. Allah zal ervoor zorgen dat je vergeven wordt. Groeten.

Lady_moi
31-03-2004, 14:00
Ge moogt al blij zijn als Allah u vergeeft

Miss_Banana
31-03-2004, 14:06
Origineel gepost door sadjsaj Hoi mensen ik had een relatie van 7 maanden ………. Daarna is er iets ergs gebeurd ik heb alcohol gedronken! (ik hoef nu geen commentaar!hram!!en al dat soort dingen!)want dat heb ik wel door!Heb er ook echt spijt van! Maar het probleem is dat ik het hem eerlijk heb verteld..en dat ik er ook echt spijt van heb enzo maar hij kon het me niet vergeven……….ik heb nog steeds contact met hem we spreken ook af(als vrienden) Mijn vraag aan jullie is nu moet ik het gewoon er steeds over hebben tot dat ik ie het me wel vergeeft of moet ik het gewoon accepteren dat hij het me niet kan vergeven en ECHT vrienden blijven……..(terwijl ik weet dat hij ECHT van me houd!!) Nogmaals hou je commentaar maar bij je! :confused: :confused: Wil je nou wel of geen reactie/commentaar? :maf: Moehim: als jij hebt gedronken is dat tussen jou en Allah (swt) en daar heeft je vriend weinig over te zeggen!

Thug_Sebnia
01-04-2004, 02:37
je gaat van de ene zonde naar de andere... als je spijt hebt toon berouw tegenover je schepper swt en als je vriend ECHT van je houdt dan komt hij om je hand vragen ;) zodat jullie niet nog meer zondes gaan plegen. ik snap in eerste instantie niet waarom je hem zoiets verteld? jou zonde kun je beter niet met anderen delen maar aan allah swt te vragen jou te vergeven. gair insha allah.

Lampjuh
01-04-2004, 03:29
Nu denkt ie zeker van, als ze alcohol dronk, wat kan ze dan nog meer doen... Het kwam misschien hard over :maf: Maar het belangrijkste is dat Allah het je vergeeft :s , als je dan echt spijt hebt, en veel dua doen ..

Najib26
01-04-2004, 03:37

Origineel gepost door sadjsaj Hoi mensen ik had een relatie van 7 maanden ………. Daarna is er iets ergs gebeurd ik heb alcohol gedronken! (ik hoef nu geen commentaar!hram!!en al dat soort dingen!)want dat heb ik wel door!Heb er ook echt spijt van! Maar het probleem is dat ik het hem eerlijk heb verteld..en dat ik er ook echt spijt van heb enzo maar hij kon het me niet vergeven……….ik heb nog steeds contact met hem we spreken ook af(als vrienden) Mijn vraag aan jullie is nu moet ik het gewoon er steeds over hebben tot dat ik ie het me wel vergeeft of moet ik het gewoon accepteren dat hij het me niet kan vergeven en ECHT vrienden blijven……..(terwijl ik weet dat hij ECHT van me houd!!) Nogmaals hou je commentaar maar bij je! :confused: :confused: Vergiffenis moet je van Allah krijgen. Dus vraag Allah om vergiffenis. Niet alleen omdat je alcohol hebt gedronken, maar ook omdat je een haramrelatie had.

Pagina's : [1] 2 3 4 5