Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zwanger

boezhar
31-03-2004, 09:15

Hallo dames, Ik heb wat vragen ik wil graag gaan beginnen met zwanger worden. Ik slik nu al ongeveer 2jr de pil (microgon 30). Moet ik nou gewoon na mijn ongesteldheid stoppen met de pil. Maar dan wordt je toch heel lang ongesteld omdat je met de pil bent gestopt of niet soms. En hoelang duurt het voor dat je zwanger wordt. En duurt het lang voordat de pil die je jaren slikt uitgewerkt is in je lichaam. En moet je eerst een onderzoekje doen bij de gynacoloog ofzo??? Help me want ik begrijp het allemaal niet.

3afrieta
31-03-2004, 09:20
Als het goed is en je stopt met de pil als je periode afgelopen is dat je niet langer ongesteld bent. En hoelang het gaat duren ja dat kan niemand weten alleen Allah (swt) Bij iedereen is het wat anders mijn moeder werd gelijk zwanger en mijn tante duurde het een jaar.

blauwtje2
31-03-2004, 09:31
je stopt gewoon na de laatste strip, dan word je ongesteld, dat is nooit veel langer dan je normaal bent, daarna moet je gewoon wachten tot je zwanger raakt dat kan al in de eerste maand maar ook pas in de zesde maand, dat verschilt gewoon per persoon.... ben je na een jaar nog niet zwanger dan moet je even langs de huisarts, om te vragen voor een onderzoek, je kan ook pas na een jaar zwanger worden dus dat zegt niks......... :zwaai:

Aicha_El
31-03-2004, 09:46
Origineel gepost door boezhar Hallo dames, Ik heb wat vragen ik wil graag gaan beginnen met zwanger worden. Ik slik nu al ongeveer 2jr de pil (microgon 30). Moet ik nou gewoon na mijn ongesteldheid stoppen met de pil. Maar dan wordt je toch heel lang ongesteld omdat je met de pil bent gestopt of niet soms. En hoelang duurt het voor dat je zwanger wordt. En duurt het lang voordat de pil die je jaren slikt uitgewerkt is in je lichaam. En moet je eerst een onderzoekje doen bij de gynacoloog ofzo??? Help me want ik begrijp het allemaal niet. Salaam Aleikoum, Je moet na de laatste strip stoppen. Na een maand is je lichaam gewoon weer hersteld en maakt het haar eigen hormonale productie aan. Het verschilt per persoon hoe snel je zwanger word. Allah (swt) weet het het beste! Succes!

boezhar
31-03-2004, 10:15

Dames bedankt voor de informatie. Aicha dus die troep van de pil moet eerst uit je lichaam en dat duurt ongeveer een maand. Ik ben best wel bang dat ik niet zwanger kan worden.

3afrieta
31-03-2004, 10:22
Origineel gepost door boezhar Dames bedankt voor de informatie. Aicha dus die troep van de pil moet eerst uit je lichaam en dat duurt ongeveer een maand. Ik ben best wel bang dat ik niet zwanger kan worden. Dat heeft iedereen denk ik wel dat je bang bent om geen kinderen te krijgen. Maar je moet daar niet over denken en gewoon plezier maken ;) en een paar babies produceren insallah me qoen elg7hier en wil echt een zekerheid hebben ga dan langs de dokter en kan je uitgebreid laten testen maar denk toch dat je het eerst maar op een natuurlijke verloop moet proberen, is ook spannender

Aicha_El
31-03-2004, 10:23
Origineel gepost door boezhar Dames bedankt voor de informatie. Aicha dus die troep van de pil moet eerst uit je lichaam en dat duurt ongeveer een maand. Ik ben best wel bang dat ik niet zwanger kan worden. je hoeft niet bang te zijn dat je niet zwanger kunt worden. het kan een poosje duren, je moet niet verwachten dat je na de eerste keer gemeenschap zwanger bent. Het kan, maar dat verschilt per persoon. Het duurt ongeveer een maandje voordat je lichaam zichzelf op orde heeft ( ik vertaal het een beetje vreemd, maar je snapt het wel he?! ;) ) Ja, het duurt ongeveer een maand, jah. Succes!!!!!! En doe gewoon rustig! :)

guppie
31-03-2004, 11:24
Origineel gepost door boezhar Hallo dames, Ik heb wat vragen ik wil graag gaan beginnen met zwanger worden. Ik slik nu al ongeveer 2jr de pil (microgon 30). Moet ik nou gewoon na mijn ongesteldheid stoppen met de pil. Maar dan wordt je toch heel lang ongesteld omdat je met de pil bent gestopt of niet soms. En hoelang duurt het voor dat je zwanger wordt. En duurt het lang voordat de pil die je jaren slikt uitgewerkt is in je lichaam. En moet je eerst een onderzoekje doen bij de gynacoloog ofzo??? Help me want ik begrijp het allemaal niet. He meid!! Mijn zus slikt die pil ook. Als het goed is, is er een sticker op het pakje geplakt dat iemand met een kinderwens een "folium pil" <= ik weet niet zeker of het zo heet, moet slikken zodat de kans om gemakkelijk kinderen te krijgen vergroot wordt.

tangaouia554
31-03-2004, 11:58
stoppen na de laatst strip