Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : a nar rie...... *** leven

Pagina's : [1] 2 3 4

mounir19
30-10-2002, 20:12

sellam mensen dit klinkt volgens mij ongeloofwaardig...... elke marokkaan heeft wel problemen op financieel gebied..... en ik hab da ook, maar bij mij is het zo ver gegaan dat ik er volgens mij helemaal niet uitkom.. ik heb dit aan een goeie vriend van me verteld da ik over mijn nek in de schulden sta... en hij zei dat hij dat ook heeft gehad, maar die goeie vriend van mij is BI seksueel niet dat iik er problemen mee heb... maa ja.., en hij stelde me voor om het op te lossen op zijn manier.... hij zei nog dat hij ook zoveel in de schulden zat, en dat hij er snel van is afgelost.. dus mijn vraag was hoe..... Dus hij stelde me voor om...... het is zo pijnlijk te zeggen.... de ***** uit te hangen in discotheken en duretenten...in amsterdam... en hij zou het met mij samen doen , dus dat had ik toegestemt... de eerste dag dat ik het had gedaan was erg... ik had zooooooooooooooooooooonnnnn schuld gevoel dat ik er mee wilde stoppen... Maar toen zei die vriend van me dat ik het op de financieele manier moest zien dat had ik ook toen gedaan..... Ik ging met (klanten) mee naar hun huizen enz er zatten echt rijke mensen bij ............. Maar naar een 2 maanden had ik al men schulden afgelost dus ik dacht van dat ik er vanaf was......... Maar nee die zehma goeie vriend van me had me er ingeluisd, hij had me adress en alles doorgegeven aan een (klant die me dagelijks belde en me dreigde om naar men huis te komen, en het dan aan me ouders enz te vertellen........ Ik was zo bang geworden dat ik niet wist wat ik moest doen..... dus ik moest doen wat die (klant zei .. ik moest voor hem werken.... toen kwamen er de volgende problemen.. ik loog tegenme ouders waar ik was... kwam avonden nooit thuis ik had zo'n *** periode achter de rug dat ik bijna zelfmoord heb willen plegen.... Ik wist het niet meer... toen had ik het maar tegen me zus gezegd en ze was zo geschrokken dat ze het bijna tegen me ouders had gezegd... maar dat had ze gelukkig niet gedaan.... ze had me geholpen... ze dreigde de man met politie enz..... maar hij bleef haken hij stuurde van die *** gasten naar ons huis ze haden ruiten ingegooid enz... En me ouders dachten dat het iets met men zus had temaken... en ze nam het voor me op om ja te zeggen...... Gethie thanx voor alles ik ben zo blij da je et voor me had opgenomen... maar ik kon het niet meer aan en ben ik van huis gegaan... ik heb me ouders nie meer gesproken zoal me zus en de rest van de familie ik woon nu alleen ergens in nederland... het is een hard leven maar ik weet niet meer hoelang ik dit leven nog kan volhouden.............

Marocca
30-10-2002, 20:15
Ai nee!!! Allah ateek sbar!!!!! Ik wens u veel sterkte!!

-Reda-
30-10-2002, 20:21
damnsz mang...veel succes mang...keep ya head up...

Boyfriend
30-10-2002, 20:23
Origineel gepost door mounir19 sellam mensen dit klinkt volgens mij ongeloofwaardig...... elke marokkaan heeft wel problemen op financieel gebied niet elke marokkaan jongen

Marocca
30-10-2002, 20:24

Origineel gepost door Boyfriend niet elke marokkaan jongen Hier heb je gelijk in!!! Men mag het niet veralgemenen!!!

emsoem
30-10-2002, 20:24
hou het vol zou ik zeggen......het is de moeite waardt...na regen komt zon;) =emsoem=

soussiasaida
30-10-2002, 20:29
Sh*t hey, ook al zat ik voor weet ik veel wat in de schulden, ik zou mijn f*cking ass der nooit voor verkopen!!! Damn waar is je trots gebleven!

miss_anvers
30-10-2002, 20:32
Origineel gepost door mounir19 sellam mensen dit klinkt volgens mij ongeloofwaardig...... elke marokkaan heeft wel problemen op financieel gebied..... en ik hab da ook, maar bij mij is het zo ver gegaan dat ik er volgens mij helemaal niet uitkom.. ik heb dit aan een goeie vriend van me verteld da ik over mijn nek in de schulden sta... en hij zei dat hij dat ook heeft gehad, maar die goeie vriend van mij is BI seksueel niet dat iik er problemen mee heb... maa ja.., en hij stelde me voor om het op te lossen op zijn manier.... hij zei nog dat hij ook zoveel in de schulden zat, en dat hij er snel van is afgelost.. dus mijn vraag was hoe..... Dus hij stelde me voor om...... het is zo pijnlijk te zeggen.... de ***** uit te hangen in discotheken en duretenten...in amsterdam... en hij zou het met mij samen doen , dus dat had ik toegestemt... de eerste dag dat ik het had gedaan was erg... ik had zooooooooooooooooooooonnnnn schuld gevoel dat ik er mee wilde stoppen... Maar toen zei die vriend van me dat ik het op de financieele manier moest zien dat had ik ook toen gedaan..... Ik ging met (klanten) mee naar hun huizen enz er zatten echt rijke mensen bij ............. Maar naar een 2 maanden had ik al men schulden afgelost dus ik dacht van dat ik er vanaf was......... Maar nee die zehma goeie vriend van me had me er ingeluisd, hij had me adress en alles doorgegeven aan een (klant die me dagelijks belde en me dreigde om naar men huis te komen, en het dan aan me ouders enz te vertellen........ Ik was zo bang geworden dat ik niet wist wat ik moest doen..... dus ik moest doen wat die (klant zei .. ik moest voor hem werken.... toen kwamen er de volgende problemen.. ik loog tegenme ouders waar ik was... kwam avonden nooit thuis ik had zo'n *** periode achter de rug dat ik bijna zelfmoord heb willen plegen.... Ik wist het niet meer... toen had ik het maar tegen me zus gezegd en ze was zo geschrokken dat ze het bijna tegen me ouders had gezegd... maar dat had ze gelukkig niet gedaan.... ze had me geholpen... ze dreigde de man met politie enz..... maar hij bleef haken hij stuurde van die *** gasten naar ons huis ze haden ruiten ingegooid enz... En me ouders dachten dat het iets met men zus had temaken... en ze nam het voor me op om ja te zeggen...... Gethie thanx voor alles ik ben zo blij da je et voor me had opgenomen... maar ik kon het niet meer aan en ben ik van huis gegaan... ik heb me ouders nie meer gesproken zoal me zus en de rest van de familie ik woon nu alleen ergens in nederland... het is een hard leven maar ik weet niet meer hoelang ik dit leven nog kan volhouden............. in de problemen zitten en niet weten wat te doen ik ken dat gevoel

soumaya1
30-10-2002, 21:13
jeetje wat een verhaal, maar had je niet beter naar een buro voor schulden kunnen gaan. dan jezezelf te verkopen, maar goed, ik wens je veel sterkte!

mounir19
30-10-2002, 21:53
En mensen dit is nog niet alles.. er is nog veel meer..... Maar mensen dit is het in vertrouwen hebben van ZEHMA een goeie vriend, die je daarna er gewoon innaait.... en er nog van profiteert.. Maar ja ik ben nu goed men pad op ik studeer HEA economie en manegment. en men ouders en broers zus.. ik weet nog steeds niet of ik nog conctact met ze moet nemen.........

soumaya1
30-10-2002, 21:57
Origineel gepost door mounir19 En mensen dit is nog niet alles.. er is nog veel meer..... Maar mensen dit is het in vertrouwen hebben van ZEHMA een goeie vriend, die je daarna er gewoon innaait.... en er nog van profiteert.. Maar ja ik ben nu goed men pad op ik studeer HEA economie en manegment. en men ouders en broers zus.. ik weet nog steeds niet of ik nog conctact met ze moet nemen......... ik blij te horen dat je nu op het goeie pad bent, en natuurlijk moet je weer contact opnemen met je ouders, het is straks weer ramadan, en het is niet mooier om dat met hun te doen. waag het erop en bel ze om te beginnen maar eens een keer op, het allerbeste, en ik hoop dat je van nu af aan, meer geluk in je leven zal krijgen!! groetjes soumaya

Miloudaaaa
30-10-2002, 22:01
Neem weer contact op met je familie! De enige manier om er doorheen te komen is door de steun van je familie! Het is binnenkort weer Ramadan, ze zullen het je heus wel vergeven! Het zal ze misschien wel even raken, maar dat zal voorbij gaan! Heel veel sterkte!

Jiehen
30-10-2002, 23:35
kadir toch!

abdkrim
31-10-2002, 00:02
Hoeveel schuld kun je nu hebben man. Je hebt toch familie iedereen kan je wel geld lenen zelfs je vader als het hem had gevraagd. Ik geloof niet dat iemand zijn poepgaatje moet verkopen om zo sijn schulden af te lossen. Zo smerig is dat, kun je wel zielig doen van ik wist niet wat ik moest doen. Je bent hier niet in een derde wereld land je kan gaan werken en een regeling treffen om je schulden rustig af te betalen.

abdkrim
31-10-2002, 00:04

Origineel gepost door Kadir Nou en, wat voor bullshit is dit man, wat voor mokro ben jij, die zn ass gaat verkopen, TFOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe Kadir je hebt volkomen gelijk dit is een schande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4