Bekijk originele versie : het zijn de meisjes die mij tot wanhoop dwingen
tonymontana
30-03-2004, 23:40
elke keer weer flikt zo n wijf weer eenb actie waar door ik een zoen scene zit zonder dat ik het door heb op dat moment heb ik geen controle over mn lust gevoelens en laat ik me zelf gaan dan boeit het me niet maar na afloop van mmn duistere praktijken met dat meisje krijg ik spijt ze denkt dat we nu wat hebbe terwijl ik helemaal geen relatie wil ik geef de schuld aan de meisjes die zich graag laten betasten door klootzakken als mij :confused:
ik haat me zelf op dat moment en hen haat ik dan nog erger omdat ze het toelaten :kwaad:
selima_1984
30-03-2004, 23:46
Het is jouw fout.Je moet ze niet het gevoel geven dat het serieus is.Ook ligt de fout naturlijk bij hun.Maar wees een man en gebruik geen meisje.
Hou je voortaan in.En als je je niet kunt inhouden ga dan trouwen dan kun je jezelf de hele dag laten gaan met haar.
al_tetouania
30-03-2004, 23:52
Origineel gepost door tonymontana
elke keer weer flikt zo n wijf weer eenb actie waar door ik een zoen scene zit zonder dat ik het door heb op dat moment heb ik geen controle over mn lust gevoelens en laat ik me zelf gaan dan boeit het me niet maar na afloop van mmn duistere praktijken met dat meisje krijg ik spijt ze denkt dat we nu wat hebbe terwijl ik helemaal geen relatie wil ik geef de schuld aan de meisjes die zich graag laten betasten door klootzakken als mij :confused:
ik haat me zelf op dat moment en hen haat ik dan nog erger omdat ze het toelaten :kwaad:
ahlan
waarom doe je het weer ???? ik weet niet of je het weet ...maar de meisje en de jongen zitten allebei fout hoor.!!!!....maar ja .....jammer dat de meiden er niet bij naa denken....
allah ye hdiena insaallah
thalla.................... :zwaai:
TJa doe er wat aan :rolleyes:
Je moet toch ooit eens serieus worden :D
s_montana
31-03-2004, 03:17
:hihi: moeten ze maar niet zo mooi zijn :D
nadoria86
31-03-2004, 08:57
als je weet dat je jezlef niet kan inhouden en niet toe bent aan een relatie waarom spreek je dan uberhaupt met een meisje af??????
tonymontana
01-04-2004, 17:05
Origineel gepost door tfoe
Het zijn jouw hoerige zusjes die mijn opa tot wanhoop dwingen:kwaad:
had ik maar n zusje had ik wat te doen want ;) je broer heeft zeker een dag taak aan om h0eren als jou in de gaten te houden :giechel:
tonymontana
01-04-2004, 17:23
je broer moet echt beter zn best gaan doen
tonymontana
01-04-2004, 17:32
jij bent echt boeind !!!!
NOT!!!!
Tasebhant
01-04-2004, 19:17
Origineel gepost door tonymontana
Zwak mens :rolleyes: en die meisjes ook !
Thug_Sebnia
01-04-2004, 20:52
is het nou zo moeilijk om "nee" te zeggen?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.