Bekijk originele versie : Irritante sexueel gefrustreerde mensen!!
Mademoiselle_el
05-03-2009, 22:44
Ten eerst Assalaam aleikoem!
Ik wordt zo ziek van die mensen die op dit forum komen vertellen hoe haram men is, hoe beter zij zijn etc. etc.
Ben je maagd? Serieus mashAllah!
Heb je spijt van je daden vroeger en ben je op het rechte pad? MashAllah!
Ben je geen maagd? Fijn voor je!
Ben je geen maagd en heb je geen spijt? Nog fijner voor je!
Laat ieder toch doen wat hij of zij wil, en dan zijn zoveel vrouwen geen maagd meer, Goedemorgen?!! Hoeveel mannen zijn er nog maagd?
Ik wordt helemaal knetter als ik op dit forum lees en kijk hoe vooroordelend mensen spreken.
Laat mensen s.ex hebben als ze dat zo graag willen en laat hun verhaal doen als ze dat willen, heb jij geen sex? Ik ook niet, maakt dat ons beter dan de rest? NEE!!!
Allahj hdinna kemlin.
Zo heb mijn zegje gedaan:o
sexy_mii
05-03-2009, 22:46
H e l e m a a l m e e e e n s
Mademoiselle_el
05-03-2009, 22:50
het is geen frustratie schat ;) is gewoon lekker alles delen met elkaar and if you dont like it? ga je lekker in het onzin hoekje kijken ofzo ;)
Heb je last van verkeerd lezen? Ik heb het juist erover dat dit een sexuele forum is, dus dat iedereen mag zeggen wat hij of zij wil.. wil je praten over hoe heerlijk of pijnlijk je 1e keer was dan doe dat, ik heb het over de mensen die hier andere komen veroordelen. Snapt je?
Dat zijn de irritante sexueel gefrustreerde, komen hier aan met hun haram en halal..dit is een sexuele forum dus dat het hier over sex gaat is nogal logisch..die reacties van die mensen irriteren me:) Niet de reacties van de mensen die over sex praten..
Lekker door neukken daar gaat het om....
Mademoiselle_el
05-03-2009, 22:59
Lekker door neukken daar gaat het om....
Als jij vindt dat het daaro0m gaat dan moet je dat toch vooral doen? Waarom zou iemand jou de les moeten lezen...
Mademoiselle_el
05-03-2009, 22:59
up ;) hihih
Ja toch! upp
Makhloef
06-03-2009, 00:11
Ik wordt zo ziek van die mensen die op dit forum komen vertellen hoe haram men is, hoe beter zij zijn etc. etc.
Laat ieder toch doen wat hij of zij wil, en dan zijn zoveel vrouwen geen maagd meer, Goedemorgen?!! Hoeveel mannen zijn er nog maagd?
Ik wordt helemaal knetter als ik op dit forum lees en kijk hoe vooroordelend mensen spreken.
Laat mensen s.ex hebben als ze dat zo graag willen en laat hun verhaal doen als ze dat willen, heb jij geen sex? Ik ook niet, maakt dat ons beter dan de rest? NEE!!!
Allahj hdinna kemlin.
Al ligt er iemand in een greppel.. Like I care
Je bent als mede moslim verplicht iemand aan te spreken op zijn foute gedrag. Alleen op dit forum is iedereen anoniem (de meeste dan, daar moet je ook vanuit gaan) dus je weet niet of iemand moslim is of niet. Laat iedereen zn gang gaan.
Lekker hard neukken.....
Ja nou weten we het wel. Niet irritant gaan doen. :moe:
Ja nou weten we het wel. Niet irritant gaan doen. :moe:
Kan ik van jou ook zeggen......neukken is heerlijk en ik geniet er van.....als ik maar niet aan jou denk wanneer ik aan het bonken ben...;)
weesbarmhartig
06-03-2009, 07:27
Allahj hdinna kemlin.
Ten tweede wa 3aleikoemoe salaam,
Ik had jouw bericht drie keer gelezen en begreep nog niet wat je nou precies bedoelde. Alleen jouw reactie op fexy mii maakte het duidelijk.
Ik denk dat jij je op bepaalde punten vergist, allereerst niet dat ik me aangesproken voel obv je bericht dit omdat ik woorden als haram en halal niet zomaar op een topic smijt en mensne niet veroordeel, alleen een stuk uitnodiging terug naar Allah toe hoort erbij. Deze afdeling heet namelijk niet alleen sexualiteit zoals jij dat suggereert, maar de afdeling heet Marokkaanse jongeren, ISLAM en sexualiteit.
Misschien dat het je niet opgevallen is.
Als mensen allemaal elkaar hier gaan zitten opfokken qua sexuele lusten en de een duikt met de ander lichamelijk of geestelijk het bed in, dan word er precies gedaan wat Iblies wil. EN mogelijk weet je dat een moslim Iblies nooit als adviseur neemt.
Een stukje oproeping naar het goede en de mensen bewust maken van de verderderfelijke weg dient een onderdeel te zijn van een moslim, heeft hij dat niet dan heeft hij een probleem. En uiteraard dient het te gebeuren met milde woorden, tactisch en zonder veroordeling.
Seks is lekker en aan iedereen de keuze of hij of zij haar verhalen wil vertellen. Je kan altijd op het kruisje rechtsboven je scherm klikken...die keuze heb je ook...
Veel plezier met lezen.....stiekem doen is ook menselijk......
1 Gebruik altijd een condoom....
2 Zorg dat je een morning after pil in je tas hebt....
3 Denk je dat je onveilig seks hebt gehad...ga dan niet wachten en maak afspraak bij je huisarts of GG&GD....scheelt een hoop ellende...
We leven niet in de gevangenis zoals velen die dat anderen graag ook zien doen. De meeste mensen (dus ook jongeren ) hebben nu eenmaal seks en je kan wel een droomwereld voor ogen hebben maar die is er gewoon niet. Realistisch zijn en gewoon je kop erbij houden. Dan voorkom je een hoop narigheid....bidden kan je altijd nog......
Of
Koop een zak chips, cola en bonbons en ga voor de buis hangen en wacht gewoon geduldig op je prins op het witte paard.....die zal vast wel een keer voor een beurt langskomen....en dan weer verder naar een ander.....
Mademoiselle_el
06-03-2009, 18:50
Ten tweede wa 3aleikoemoe salaam,
Ik had jouw bericht drie keer gelezen en begreep nog niet wat je nou precies bedoelde. Alleen jouw reactie op fexy mii maakte het duidelijk.
Ik denk dat jij je op bepaalde punten vergist, allereerst niet dat ik me aangesproken voel obv je bericht dit omdat ik woorden als haram en halal niet zomaar op een topic smijt en mensne niet veroordeel, alleen een stuk uitnodiging terug naar Allah toe hoort erbij. Deze afdeling heet namelijk niet alleen sexualiteit zoals jij dat suggereert, maar de afdeling heet Marokkaanse jongeren, ISLAM en sexualiteit.
Misschien dat het je niet opgevallen is.
Als mensen allemaal elkaar hier gaan zitten opfokken qua sexuele lusten en de een duikt met de ander lichamelijk of geestelijk het bed in, dan word er precies gedaan wat Iblies wil. EN mogelijk weet je dat een moslim Iblies nooit als adviseur neemt.
Een stukje oproeping naar het goede en de mensen bewust maken van de verderderfelijke weg dient een onderdeel te zijn van een moslim, heeft hij dat niet dan heeft hij een probleem. En uiteraard dient het te gebeuren met milde woorden, tactisch en zonder veroordeling.
Je hebt gelijk alleen gaat het mij om de vooroordelen, mensen komen hier pronken met hun maagdelijkheid en die onzin en veroordelen andere, dat is waar ik mij aan irriteer
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.