Bekijk originele versie : zo leef ik mijn leven
tangawiaaa
30-10-2002, 19:59
het begon op een zondag middag rond een uur of 6 yasmina was net terug van de stad ze liep de huiskamer binnen en groete haar moeder salaam a yemma ze vraagt yemma feynouwa a ba(mama waar is papa) ra mshe ne 3mek ie 3mel shie hazja ou 3dey rza3(hij is naar je oom gegaan en komt zo terug o okey yasmina rent naar haar kamer om ff een beetje te chille als haar broertje hicham naar boven gerent yasmina waa yasmina luister dit is belangerijk wat moet je kleine rat ????luister nou ff kijk papa is net thuis geklomen en hij zei tegen mama dat ie jou in de stad heeft zien lopen met een paar jongens.....!!! maar ik weet dat het nie waar is want ik kwam je nog tegen en je liep samen met souraya maar ik dacht lkaat ik je ff zeggen zodat je dat weet tfoee man alweer roddels wash hebben mensen niks bneter te doen dan op mij letten tfoee man en ze gaat weer rustig op haar gemak mnmuziek verder luisteren net als ze haar muziek harder wil zetten...hoort ze haar vader haar roepen YASMINA HOUWED NEHNA EN HDAR M3AK (yasmina kom naar benden ik wil met je praten) yasmina kon wel raden waar het over ging...ja papa wat is er zegt ze WAT DOE JIJ MET JONGENS IN DE STAD JE WEET DAT IK JE NIE ZO HEB OPGEVOED EN WAT DENK JE WEL NIE DAT JE ZOMAAR MET JONGENS IN DE STAD LOOPT HE AL ***** WAT ZULLEN DE ANDER MENSEN WEL NIET DENKEN A VIEZE **** yasmina is helemaal verstijft ze krijgt geen woord uit haar keel het enigste wat ze zegt is dat was ik nie vraag maar aan hicham daardoor wordt haar vader nog bozer EN JA DIE HICHAM IS OOK WAHD SIJTAN JULLIE ZIJN ALLEBEI EEN SCHANDE VOOR ONZE FAMILIE en haar vader werdt gewoon zo boos doordat yasmina bleef zeggen dat ze het nie was die in de stad liep met die jongen....haar vader pakte zijn riem van z'n broek en begon haar te slaanhicham zag dit allemaal gebeuren en sprong er tusen zijn vader zeo YALLAH JIJ WIL OPKOMEN VOOR JE ZSU EWA NU GA JE DE ZELFDE KLAPPE VOELN ALS DIE ZEI VOELT A STELLETJE SJTEN.......hun moder kwma naar de gang gelopen om te kijek wat er aan de hand was ze zag het allemaal gebeure maar deed er niks aan ze zei is julie eigen schuld jullie lokken het zelf uit..............................
EWA ALS JULLIE HET BEGIN LEUK VINDE MOET JE MAAR ZEGGEN DAT ZAL DOOR SCHRIJVEN????? BSLEMAA
BOUSSA YOUSIEE
allemaal leuk en aardig enzo,
maar uh, waarom gaan deze verhalen allemaal over hetzelfde?
steeds maar gezien worden in de stad, roddels, thuis klappen krijgen...
ik weet nie of da bij iedereen gebeurt, maar bij mij in elk geval niet...
mocrogurly
30-10-2002, 20:18
EwA yOuSra KiFrAKi A zIna.....? :p
Je hePt WaHd MoOi BeGiN gEscHrEVen. ...:goedzo: .DuZz
YaLlAh VeRdeR ScHrIjVe JiJ.......... :D ;)
BoUsSA mOcROgUrlY
:blauwkus: bEslAmMa :zwaai:
tangawiaaa
30-10-2002, 21:26
ewa jah mazlout bij mij gebeuren die dingen ook nie maar er zijn mensen thuis bij wie het wel zo gaat duss boussa yousra
i think i like it here...
ieder meisje geeft me boussaat! ;)
tangawiaaa
31-10-2002, 09:49
HEY MOCRO GURLY IK ZAL ZO VERDER SCHRIJFE FF ME ZELF AAN KLEDEN IK MOET STRAX WEER NAAR SCHOOL OK BOUSSA YOUSIEE!!!!!
Hasnatjuh
31-10-2002, 11:18
heeeey Youssie ( sweet nichtje van me)
iwa ga door met deze story.. ;) komt me bekent voor..majah
ga door ik volg je story
love you
dikke kussssssssss
je nicht
Has.. ;)
tangawiaaa
31-10-2002, 14:07
het was alweer bijna 7 uur moeder had eten klaar gemaakt en riep ons naar beneden.....yasminaaaa hicham eten ik en me broetje rende de trap af we hadden zo honger dat we meteen wouden gaan eten toen kwam me vader aan gelopen en begon weer te schreeuwen IK GA NIE AAN TAFEL ZITTEN BIJ DE **** WAAR ZIE JE MIJ VOOR AAN ik wilde gaan opstaan om weg te lopen mar me moeder hield me tegen BKA GELSA(blijf zitten ik negeerde haar en liep naar me kamer toe ik belde meteen souraya op
hey sou met mij yasmina weetje nog dtoen we vorige keer van plan waren om weg te lopen
souraya :jah zegt ze
yasmina: ik ga morge ochtend loessoe hier ik wordt gek van me vader ik kan niet meer samen met hem in een huis leven..ik wordt para van hem ik krijg van alles de schuld tfoee
souraya:nee dat kan je niet doen anders laat je me hier alleen achter en heb ik niemand meer
yasmina: ewa dan ga je tog ook mee ?want de manier waarop jij wordt behandeld thuis is ook nie egt geweldig of nie
souraya:jah je hebt gelijk
souraya is het goed als ik ej over een half uurtje terug bel dan kan ik er nog ff over na denken okey
yasmina:oke is goed beslemaa
souraya:beslemaa..........
Yasmina begon gelijk al haar belangerijke spulletjes bij elkara te ruimen de dingen die ze egt nodig had........hicham kwam even later naar boven gerend yasminaaaaa
jah wat is er souraya aan de deur.....oo snel lat haar naar binnen komen dan even later zitt souraya bij yasmina op de kamer hey hey lusiter ff ik ga ook me ik heb er goed over na gedacht ik kan beter weg gaan...me vader sloeg em net weer omdat ie precies het zelfde gehoordt als wat jou pa heeft gehoord ik werd er gewoon gek van ik kan het nie meer uithouden al meer als 4 jaar leef ik fhel shi gek ik kan het gewoon niet meer aan en ze begon in eens te huilen...saffie hbiba doe mar rustig trooste yasmina haar morge inshallah zijn we weg en kunne we ond eigen leven lijden zonder gezeik van onze ouders okey.......naar een uurtje ongeveer ging souraya naar huis ey nie vergeet he half 9 bij de snackbar...ok jah jah is goed schreeuwde souraya terug
de volgende morge werd yasmina al heel vroeg wakker ze ging snel douche der haren doen ff checke of ze al haar spullen had ow shit me cd's nog (want yasmina kan egt nie zonder muziek ) net als ze nar benden wik gaan wordt haar broertje wakker ...hey yas waar ga je heen.....je gaat tog nie...en hij kreeg een brok in zijn keel.....kom maar even hier bij zitten dan kan ik het je uitleggen..na tien minuten was ze klaar haar broertje was aan het huilen nee yasmina je kan me niet alleen laten saffie doe maar rustig ik kom je later wel ophalen als ik een plekje heb gevonden (een huis dus) dan kom ik je halen en dan ga je met me mee maar dan moet je me beloven dat je goed je bets blijft doen op school en zo okey
okey is goed maar pas op je zelf ik ben bang dat er iets gaat gebeuren....yasmina weet dat ik altijd van je hou en liep weer terug naar z'n kamer....yasmina was nu bijna bij snackbar dit was de eerte keer dat ze haar broertje horde zeggen dat ie van haar hield..........
eenmaal aangekomen bij de snackbar zag ze souraya al staan.....he he eindelijk de geur van vrijheid haahah en ze begonne allebei te lachen ewa yas waar zullen we heen gaan uhmm ff denken kom we lopen alvast naar centraal station een maal daar aan gekomen zegt yas kom we pakkke de trein naar amsterdam..... nee man zegt souraya we gaan naar rotterdam neee amsterdam ok ok we gaan naar amsterdam toe nu je zin als ze het peron op wille lopen zien ze.........
SORRY MENSEN IK SCHRIJ LATER WEL VERDER OKE BOUSSA YOUSRA
Hasnatjuh
31-10-2002, 14:51
iwa zied joh hoofd ;)
:rolleyes: neeeh geintje maar wel snel een vervolg he!!
kuss
tangawiaaa
31-10-2002, 17:20
de broer van souraya yasmina had hem nog nie gezien pas toen souuraya der riep psssst yas..w8 nadir loppt daar wie me broer a aap oooo ze bleven bij de trap w8te tot hij weg liep maar jah hij bleef maar staan en de trein zou zo weg rijden tfoee waarom moet die klootzak altijd mijn planne bederven tfoee w8 ff hij stapte precies de zelfde trein als waar hun in moesten shit roept yasmina hard....hij gaat ook naar amsterdam....ewa dan moete we w8te tot de volgende trein......ewa yas zullen wij is nie ff gan ontbijte want me maag rammelt jah is goed doen we dat he.........eenmaal aan gekomen in amsterdam gingen ze op zoek naar shi slaap plaats een goedkoop hoteltje ofso be3da voor een nacht yasmina hadmaar 150 euro en souraya had shi 126 ofso dus ze hoopte dat ze een slaapplaats konden vinden......... naar en tijde te hebben gezocht gingen ze fe wahd bankje zitte om uit te rusten..tfoee man die amsterdam is egt groot ik loop al de hele daag en nog niks gevonden yasmina zat met haar gedachte bij haar broertje hoe zal het nu thuis zijn wat zulle pa en ma doen......ze stak daar bij een sigaretje op... hey sou moet je er ook of nie...souraya rookt niet veel maar soms steekt ze er wel eentje op ...ja is goed ewa het was al bijna 5 uur kom we gaan verder anders vinde we nooit een slaapplaats....na een tijdje hebben ze eindelijk wahd hotel gevonde het zag er nie bepaald mooi uit maar jah zo lang ze maar konden slapen dan was het goed..... ze liepen daar naar binne uhmm goede avond meneer heeft u mischien nog een kamer vrij hier,,ik zal even voor jullie kijke..... jah dames jullie hebben geluk nog een kamer vrij ...en hoeveel mag dat koste...uhmm dat is35 euro per nacht he sou zullen e dat doen 35 euro per nacht uhmm jahh ik vind het goed be3da we kunne slapen okey voor hoeveel nacht 1 of 2 of meerdere uhmm doe maar voor 2 okeydat is dan 70 euro als de meisje betaald hebben krijgen ze de sleutel van hun kamer en renne naar boven het was op de derde etage nummer 41 als de meisjes daar zijn gaan ze eerst douche enzo als ze beide klaar zijn zegt souraya tegen yasmina...
yas was het eigenlijk wel een goed idee om weg te gaan voor mij wel andwoordt yasmina want nu kan ik rustig op me gemak leven zonder gezeik aan me hoofd van me ouders of wil jij weer terug naar je ouders die je elke dag slaan om niks nee nee je hebt gelijk........maar we moete morge wel opzoek naar werk of so want zoveel geld hebben we niet jah e gan morge ochtend opzoek okey laat me nu mar f fgenieten van em vrijheid.........hey souraya zulle we ff naar de mac gaan ofso of naar febo wat eten het centrum is hier tog dichtbij haha jah hoor ik vind het goed als jij betaalt hahah wat garppig ieder betaald voor z'n eigen voedsel hahaa en lachen verlaten ze het hotel op weg naar het centrum souraya en yasmin liepen lachen door de straten heen als oppeens twee jongens hun aan spreken.....
goede avond dames.....alles goed ik was van plan om door te lopen maar souraya met haar lompe actie begint weer te praten...... ze heten fouad en samir.........samir was een mooie vond ik hij had mooie groene ogen en stekeltjes..fouad was ook wel moie maar het was nie mijn type....en dames waar gaan jullie naar toe ik wou gan andwoorden maar souraya was me al voor we gaan naar de mac ff eten ......o zullen we met jullie mee gaan kunne we jullie mischien nog gezelschap houden uhmm yas vind je het goed als hun mee gaan ewa je weet he sour maakt me nix uit maar schiet op want ik heb honger......een maal aan gekomen bij de mac uhmm geef mij maar een mac chicken menu nen jij yas doe voor mij maar vis oke en doe er nog maar twee bic mags hoorde ik fouad zeggen okey dat is dan 21 95...fouad had voor ze betaalt aan tafel begonne ze een beetje te praten enzo fouad was meer gericht op souraya dan op yasmina maar dat vond yasmina nie erg want die had al een oogje op samir naa een heel gesprek te heben gehad kwam de vraag die ze meisje niet wilden horen wat doen jullie zo laat nog in amterdam als jullie in utregt wonen?????yas en sourwaren stil ze wiste nie wat ze moeste zeggen maar ze vertrouwde de jongens wel dus begonne ze hun alle uit te leggen..waar slapen jullie dan vroeg samir....in whad hotel hier in de buurt na het eten liepen de meisje weer terug naar hun hotel het was al bijna half 10 de jongens lipen helemaal mee met hun naar hun hotel de meisje schamde zich er voor dat ze hier moetse over nachte maar jah zelf haden ze het gevoel van zolang ik maar onderdak heb da is het goed ze namen afscheid van de jongens en hadden telefoon nummer uitgewisseld we belle jullie morge wel okey dames jah is goed slaap lekker alvast jah jullie ook yasmina en souraya liepen hun hotelkamer binne en begon gelijk tegen elkaar te praten wajoww die fouad is lekker wallah die si voor mij nou je mag hem hebben samir is tog veel knapper hahah egt nie wa jah ieder en z'n smaak heyasmina lag op der gemak haar sigaretje aan roken toen der tellie af ging ey samir beld en ze nam heel vrolijk de telefoon op
ja hallo
hallo spreek ik met yasmina
ja en met wie spreek ik?
met samir
o samir
alles goed met je
ja prima en met jou
perfect
sorry dat ik je nu lastig val ik zou ej eigenlijk morge pas bellen maar ik kon het nie ik moets je nu spreken je hebt me gek gemakt sinds het moment dat ik je heb gezien praat ik alleen nog maar over jou egt waar.....kunne we morge niks afspreken??ik wil je snel weer zien
uhmm ik weet nie ik moe morge op zoek naar werk ander kan ik me hotel nie meer betalen kunne me dan nie aan het einde van de midag afspreken ik moe je zien
uhmm ja oke is goed
okey dan sta ik om half 6 voor je hotel okey en neem souraya ook maar mee dan zal ik fouad mee nemen ok
hah ja hoor zal ik doen beslemaa
beslemaa
wie was dat vraagt souraya oo niemand hoor nee ne nie liegen was het samir ofso jahhh aw wel leuf dat ie belt ik heb voor moeg met hem afgesproken en fouad komt ook mee ga je mee jah zkers wat denk jij dat ik aleen in dit hotel blijf ofso jij bent gek ok maar we gana eerst werk zoekn dat is het belangerijkste van allemaal...........IK SCHRIJF LATER VERDER MOET FF ME HUISWERK MAKEN
tetouania_zina
31-10-2002, 19:18
een mooi verhaal :goedzo:
ga verder ;)
bentannes
01-11-2002, 09:27
ga verder please
Hasnatjuh
09-11-2002, 23:15
heeeey HOOFD GA JE NOG VERDER WELLA? IS AL 10 JAAR GELEDEN MAN ZIED MET CHIE DIKKE VERVOLG SUKKEL :P
kusss je nicht :D
tangawiaaa
09-11-2002, 23:36
OK SORRY MENSEN HEB HET DE LAASTE TIJD HEEL DRUK GEHAD!! MAAR IK GA NU VERDE RMET WAHAD DIKKE VERVOLG OK?>!!
De volgende ochtend zaten ik en Souraya erbij als twee zwerfers. We hadden geen succes. Maar ja de wereld verging niet, misschien konden we wat uit die Fouad en Samir gast trekken. Souraya stond zenuwachtig voor de speigel te kloten..joh mongool doe normaal hij heeft je al gezien toen je erbij liep met een crush bush van hier tot tokyo dus dit kaner ook wel bij..ze keek me vuil aan..Hou jij j bek Yasmina..ik stak me tong uit en besloo tme ook maar eens om te gaan kleden. Ik trok een zwarte pantalon aan met een truitje van Diesel. Mijn schouders waren bloot en het zag er heel sexy uit. Ik had nu eenmaal de bouw voor zulke kleding. Souraya had het wat moilijker en begon te schelden. Trut die je bent, kijk hoe mooi je schouders zijn, wallah alsik zo een truitje aantrek dan schieten de vetrollen omhoog mangg..ik stak me tong uit en zei voor de grap: ga je aussie dan aatrekken joh gabber...:P...ik deed wat make up op en Armani hier moet je ook? zei ik terwijl ik naar het haar van Souraya keek, ze had mooie krullen maar dat was het dan ook. Af en toe kon ik haar niet uitstaan, ze vond zichzelf ze3ma tha bomb majah ik vond het reauze mee vallen. Aangezien ik de voorlopige tijd met haar ging doorbrengen besloot ik deze gedachtes maar te verdrijven....
Het was zes uur, ik zag Fouad en Samir al aan de overkant staan. haj haj ze zien er weer lekker uit vandaag grapte Souraya terwijl ze nog snel i n de spiegel keek. Ik was niet zenuwachtig ofso, die Samir was een mooie jongen enik wist wat ik aan hem had. Voor hem was het a ding wit no strings weet je, geen verplichtinegn ma welouu..elkaar playen en we zagen het wel..
Ik en Soura staken senl over, toen ik Samir zag, ging er een schok door mij heen..Wejow hij zag er verdomd goed uit..Mijn hart begon sneller te kloppen, en ik snkte naar adem. Hij had een replay truitje aan en een armani broek. Ik rook zijn parfum al op drie km afstand: je raad het al -----> Jean paul Gaultier...Terwijl ik voor hun stons stak ik een sigaret op en Soura ( stomme trut ) deed me zoals gewoonlijk na..
Goedeavond DAMES.... We gaven elkaar de gebruikelijke vier kussen.... Hoe gaat het schat? zei ik zo lief mogelijk... Ja lekker hoor.. ( egt zo een typisch amsterdamse uitspraaak :D) Kom we gaan naar mijn auto als jullei dat goed vinden.. Ik von dhet niet erg en liep gelijk naast Samir. Ik zag dat Fouad en Souraya al behoorlijk bezig waren. Hij had zijn handen al in haar achterzakken, hij kon zo te zien niet afblijven van die big ass van haar. Ik maar hopen dat ze zich niet zou laten pakken, majah aangezien ze dommer was als mij, wist ik wel beter.. Samir probeerde het ook, maar ikw ilde voor een keer op een goede manier iets doen, ook al had ik de vorige keer met hem gezoend dan.. Nee Samir nu niet..al die mensen hier je weet tog..wat jijw ilt schatje..Hoe hij dat zei ik voelde me net een engel,,DAMN YASMINA zo ben je tog niet? je kan iedereenkrijgen die e wilt...tazz ga mee met die sukkel en enjoy...maar nee ik ben koppig en werd verliefd, dat was de dag die mijn gehele leven zou veranderen.....
Samir was lief en teder en behandelde me als een popetje. Wat was er met hem gebeurd? Ik nam maar niet aan dat hij verliefd op mij was want hij was player nm 1!! Souraya en FOuad zaten op de achterbank en waren heftig aan het zoenen, een serieuse relatie zat er voor hun niet in. Af en toe d8 ik bijmezlef waarwaren we mee bezig, dingen doen die we niet willen doen..Maar ja dacht ik what the hell je leeft maar een keer and u gotta live good...Samir wilde me net kussen toen mijn telefoon over ging....
tangawiaaa
10-11-2002, 01:40
Het was haar broertje hicham.....
ja hallo
hey yasmina met mij hicham
heyyyyyyyy hicham alles goed?..hoe gaat het thuis met mama en papa??
nou ze zijn heel bezorgd over je ze zoken nog steeds elke dag naar je.....heel de stad weet dat julie twee weg zijn gelopen en alle bekenden zijn opzoek naar jullie dus ik zou maar uitkijken als ik jullie twee.....
neeej dat meen je niet weet iedereen het??
ja tulek wat denk jij dan de roddels verspreiden zich snel hier weetje je nog....
maaruh waar zit je eigenlijk want ik maak me zorgen om je zit je in amsterdam rotterdam den haag waar zeg me please war je zit dan kan ik ej mischien een keertje komen opzoeken........
Yasmina twijfelde zal ik het zeggen of nie hicham heeft anders nog nooit wat door gelult dus ik vertrouw hem wel....
hey luister ik zeg je waar ik zit maar beloof me dat je niks tegen d ander zegt he
nee nee je kent me tog ik zeg niks...
okey dan ik ben nu in amsterdam samen met souraya we hebben wahd hoteltje gehuurd en gaat tot nu toe goed......
okey ik beloof dat ik het tegen niemand zeg
yasminaa......
Ja hicham ik mis je zegt hij oppeens in tranen ik mis je egt het zo stil in his zonder jou ik verveel em dood hier en ma en pa reageren alles op em af je weet tog hoe ze zijn....aw meskien niet huilen alles komt goed.....
Zou ik een keer naar je toe mogen komen.....
Uhmm weetje wat je doet bel me vanavond terug dan praten we verder okey
okey is goed pas wel goed op ej zelf he
Ja hoor en jij ook........
en ze verbrak de verbinding............
daarna barste ze in tranen uit ze was helemaal vergeten dat ze bij Samir in de auto was.......Sair wist niet
wat er aan de hand was ze stopte ff bij een tankstation...om uit te ruste fouad en souraya stpte gelijk uit......
souraya kwam zo als gewoonlijk een sigaretje schooien bij yasmina......
souraya wist wat er aand ehand was.... maar ze zei er nisk van.Samir bleef bij haar in de auto zitten hij wilden weten wat er aand e hand was.....hij had een vreemd gevoel alsof hij in een klap erliefd was geworden maar dat kan tog nie dacht hij bij zcht zelf ik ben player hoe kan ik nou ooit om een meisje geven dat kan ik nie ik gebruimze voor een ding en daarna heb ikze niet meer nodig maar bij yasmina was het anders....hij voelde iets speciaals wat hij nog nooit eerder had gevoeld.....hij sloeg eeb arm om haar heen vroeg wat er aan de hand was ......naar dat Yasmina hem alles had uitgelegt over haar situatie begreep hij er al wat meer van enz....yasmina rookte nog snelff een sigaretje buiten op want Samir had liever niet dat je in de auto rookte anders bleef er zo een viese geur rond hangen maar jah...........
ze waren vbijna aangekomen in rotterdam waar ze zouden gaan winkelen....eenmaal aangekomen liepen ze vrolijk door de stad winkel in winkel uit maar jah de meisje moetsen voorzichtij zijn met hun geld want veel hadden ze niet dus......ze kochten een paar truitje en broeken......Samir en fouad kregen honger van al dat gewinkel dus ze gingen ff mace de de dames liepen al vast door om een plaatsje vrij te zoeken..............
eenmaan bestle dkomen de jongens naar ons toe met het eten..........Oppees ziet yasmina twee bekende ogen die haar recht aan kijke het is.......HICHAM..
HICHAAAAMMMM gilde ze kei hard door de mac donalds hicham rende naar haar toe en vloog haar om der nek alsof ze elkaar jaren iet heben gezien.................
sorry mensen maar ik ga slapen ik ga pas verder schrijfe als ik reactie's krijg anders zit ik hier voor nisk te schijven....ewa allahsbehkoum 3la ghir
boussa yousieee:zwaai:
:rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.