Bekijk originele versie : Silvio (2e dader Venlo) vrijuit!!!!!!!!
Zojuist hoorde ik op de radio dat Silvio, de tweede 'dader' (de niet marokkaan), in de moordzaak in Venlo vrijuit gaat!!!
!!!!!!BELACHELIJK!!!!!
Op tv werd het ook heel kort genoemd, bij het programma stem van Nederland.
Dit kan toch niet waar zijn!!!
soumaya1
30-10-2002, 20:01
ZO, MEEN JE NIET, JA KHALID HEEFT HET NATUURLIJK IN ZN EENTJE GEDAAN , EN DIE NEDERLANDER HEEFT NIKS GEDAAN,. BELACHELIJK JA, MAAR WAT DOE JE ERAAN!!!
Moonlight25
30-10-2002, 20:20
Hoezo belachelijk. Jij bent belachelijk! Je komt alleen voor hem op om het feit dat het hier om een marokkaan gaat.
Lijkt me niet echt objectief op deze manier. Laat hem maar lekker boeten voor zijn daden.
Defender, voor het geval je het niet weet. Daders hebben ook rechten.
Het is meer dan normaal dat die case (molesteren) ook voorkomt.
berbertje00
30-10-2002, 21:52
Origineel gepost door MIIB
Zojuist hoorde ik op de radio dat Silvio, de tweede 'dader' (de niet marokkaan), in de moordzaak in Venlo vrijuit gaat!!!
!!!!!!BELACHELIJK!!!!!
Op tv werd het ook heel kort genoemd, bij het programma stem van Nederland.
Dit kan toch niet waar zijn!!!
ECHT BELACHELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de tweede dader op moord in Venlo is voorlopig vrijuit en het betekent niet dat hij onschuldig is verklaard, hij word zeker vervolgd. De marokkaan heeft rene vermoord!!!!!!!!! hij is degene die geweld heeft gebruikt.
freedom23
30-10-2002, 22:08
Het is weer duidelijk dat de media met zijn vinger in de pap roert!
Khalid moet natuurlijk gestraft worden voor zijn misdaad, wat hij heeft gedaan is vreselijk, maar daar hoeeft niet de gehele Marokaanse samenleving aan onder door te gaan.
Hij moet gestraft worden om zijn misdaad en niet om zijn Marokaanse afkomst! Want als Silvio de 'hoofd'dader was dan haden we een klein berichtje op pagina 6 van de Telegraaf gelezen! :kwaad:
berbertje00
30-10-2002, 22:35
helemaal met je eens
berbertje00
30-10-2002, 22:49
Slaap lekker
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.