Bekijk originele versie : HMm een Vraagje voor de heren..
zine_el_arbi
30-03-2004, 19:22
Ik vroeg me af wat jullie van meisjes vinden die make up dragen?
vallen jullie meer voor meisjes die make up dragen ..of gaan jullie voor de meiden die er lekker naturel uitzien.
Wat voor soort make up zou moeten worden gebruikt en welke zou moeten worden afgeschaft? :D
Nou ik ben benieuwd :zwaai:
Lady_moi
30-03-2004, 19:34
Hun mening is nie belangrijk als wij ons maar goe voele in ons vel met of zonder make up :melig2:
when a girl is naturally, i start to be lovely :Iluvu:
zine_el_arbi
30-03-2004, 19:59
jah..maar vind je make up mooi?
alhoceimachaima
30-03-2004, 20:04
ik draag zelf geen make-up ben laast in utrecht geweest wat je daar ziet lopen schaam je alhamdullilah draag k geen make-up me zelf zijn vin ik belangrijker zonder make-up
Origineel gepost door zine_el_arbi
vallen jullie meer voor meisjes die make up dragen ..of gaan jullie voor de meiden die er lekker naturel uitzien.
Wat voor soort make up zou moeten worden gebruikt en welke zou moeten worden afgeschaft? :D
Voel je concurrentie...
Jij draagt geen make up en de meiden die het dragen pikken de leuke jongens in... Dat bedoel je toch?
Naturel is het mooist, maar mascara is niet erg...:o
zine_el_arbi
30-03-2004, 20:16
Hoebdoel je concurrentie? ik draag het zelf ook.
zine_el_arbi
30-03-2004, 21:34
Ga a.u.b weer zo een zielige topic openen over hoe fijn jij en Khalid het hebben of heeft hij je inmiddels al gedumpt :rolleyes:
En trouwens er stond duidelijk dat het een vraagje voor de heren was , of ben je soms undercover :eek:
maar meid verder gun ik je mij reacties niet ..
hey toedeloe :zwaai:
nadoria86
30-03-2004, 21:57
whahahahahaha zine_el_arbi jij bent egt grappig!!! whaahahahahha
(tegenover chyhaan he)
Harlem69
31-03-2004, 02:59
Origineel gepost door zine_el_arbi
Een beetje is best ok, maar hou persoonlijk van naturel... ;)
XXXX
:zwaai:
s_montana
31-03-2004, 03:02
een beetje make-up zoals mascara en lipgloss :o
maar geen velle of donkere make-up :jammer: veel meiden denken dat ze er dan mooi uitzien maar dat is echt niet zo :D
yep lipgloss en mascara
2 much make-up is not done
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.