Bekijk originele versie : Waar zijn de nederlanders meer bang voor?
BiDaWiJa
30-10-2002, 19:21
voor de zogenaamde marokkaanse hangjongeren......die de kenmerken hebben dat ze mensen lastig vallen en stellen (zijn niet mijn woorden :D )
of voor de zogenaamde marokkaanse moslim extremisten. die zogenaamd worden gerecruteerd en getraind worden door al qaida.
Nederlanders zijn bang voor Islam!
En ze relateren de Marokkaanse probleem/hangjongeren tot de islam
Nederlanders zijn helemaal niet bang voor de Islam. Je hoort mensen toch ook nooit zeuren over Turken. Het komt echt door die groep vervelende jongeren dat mensen hun buik vol hebben van Marokkanen. En helaas is dit een forse groep die zeer prominent aanwezig is waardoor de goedwillenden raken ondergesneeuwd.
BENTGHATAR
31-10-2002, 09:39
ze zijn volgens mij bang op de hangjongeren
Origineel gepost door BiDaWiJa
voor de zogenaamde marokkaanse hangjongeren......die de kenmerken hebben dat ze mensen lastig vallen en stellen (zijn niet mijn woorden :D )
of voor de zogenaamde marokkaanse moslim extremisten. die zogenaamd worden gerecruteerd en getraind worden door al qaida.
Wie zijn de nederlanders? Hoor ik daar ook bij? en wie bedoel je met de hangjongeren? alleen zij die in de randstad wonen of lui uit Balk? (daar wonen nl. ook marokkanen..friesland voor degene die dat nog niet wisten)
In mijn omgeving zijn de mensen niet bang, maar beginnen zolangzamerhand een beetje boos te worden, die boosheid is alleen nog maar verergerd sinds het weekeinde..en daar mee bedoel ik het intervieuw in netwerk...wie was die tolk trouwens?? Die tolk had dit intervieuw moeten weigeren, al boden ze hem nog zoveel...jammer dat een k*t marokkaan als deze tolk het verpest voor de marokannen en de moslims. Hij zat in een positie om dit gebeuren te voorkomen..scoren op deze manier is laag in mijn ogen!
Ik heb hele lieve hangjongeren. We groeten elkaar vriendelijk en als ze in het portiek staan omdat het regent gaan ze altijd netjes voor me aan de kant.
Eigenlijk vind ik het wel een veilig gevoel dat ze rondhangen. Mocht iemand mij willen aanranden oid dan zijn zij altijd in de buurt. Toch?
Nederkaan
31-10-2002, 23:05
Origineel gepost door karima_lal
Ik heb hele lieve hangjongeren. We groeten elkaar vriendelijk en als ze in het portiek staan omdat het regent gaan ze altijd netjes voor me aan de kant.
Eigenlijk vind ik het wel een veilig gevoel dat ze rondhangen. Mocht iemand mij willen aanranden oid dan zijn zij altijd in de buurt. Toch?
:giechel: :giechel: :giechel: :giechel:
inderdaad Karima, dat idee heb ik ook
en ik snap niet dat al die oude nl. besjes niet
in de gaten hebben dat het in hun voordeel is, mocht iemand
hen willen aanrande ... euhh, ik bedoel beroven,
dan schiet zo'nhangjongere haar te hulp... ;) :D
nee ffe serieus....
er zijn natuurlijk ook veel hangjongeren die gewoon 'hangen',
met niets kwaads in de zin.
Riquelme
01-11-2002, 13:13
ik denk het ook!!!!!!
Morgaine
04-11-2002, 12:49
Beste karima_lal,
ik mag dan toch hopen dat het aangevallen meisje geen lesbische is en de rondhangende jongeren toevallig de mening toegedaan dat iemand die homosexueel is, geen Moslim is en een schande voor de Moslimgemeenschap, dit gezien de vele agressieve reacties op homosexuele Moslims elders op dit forum.
Morgaine
Nederkaan
04-11-2002, 23:18
oeps....
Morgaine
05-11-2002, 09:36
Muggen? Als je daarbij verwijst naar muggenzifterij: ik moet gewoon zeggen dat ik schrok van de soms ongelooflijk hatelijke reacties hier op dit forum tegenover Moslims en Moslima's met homosexuele gevoelens. Ik hoop gewoon dat het hier enkel over een grote bek gaat en dat de daden van die personen meer getemperd zijn. Als dergelijke personen zouden rondhangen zou ik helemaal niet zo'n veilig gevoel hebben. That's all.
Morgaine
Homo's gewoon met rust laten als ze je met rust laten.
Lijkt me heel simpel.
laboudanda
06-11-2002, 20:22
Ok ik laat je met RUST!
ok NEXT!
Loco_Mocro
08-11-2002, 05:52
homosexuele moslim?!?!?!? boahahahahah jij bent niet goed bij je hoofd.......die moet echt niet in mijn buurt komen....
Ik denk niet dat Nederlanders bang voor ons zijn eerder dat ze ons weg willen hebben. En ook doen we nou hetzelfde bij Nederlanders, iedereen over een kam scheren.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.