Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stille tocht vrijdag 2 april 19.00 uur Rotterdam centraal i.v.m aanslag madrid

Sarah_86
30-03-2004, 18:49

Beste sitebezoekers, Bij deze wil ik jullie vragen om aanstaande vrijdag 2 april om 19.00 uur te zamen te komen op Rotterdam centraal aan de conradstraat. Om steun te betuigen aan de nabestaande van de slachtoffers van de ramp in Madrid. Neem zoveel mogelijk vrienden, kennisen en familie mee. Nee! tegen terreur ja! voor vrede Ik reken op jullie komst

OneTouch
30-03-2004, 23:56
Waarom nou weer een stille toch voor de slachtoffers in Madrid?? Hebben de Nederlanders een stille tocht gehouden voor hun Europeaanse broeders? Nee! Maar ondertussen verwachten ze wel dat wij onze stem laten horen. Doen we dat niet dan worden we direct bestempeld als 'symphatisanten van terreurgroepen.' Ik vind het onzin dat er nu (nog) een stille tocht wordt gehouden. Het is alweer een poosje geleden en daarnaast vallen er dagelijks doden in Irak, Afghanistan, Congo, Palestina en ga zo maar door. Dan mag er daar ook wel een stille toch voor worden gehouden (alleen voor Palestina wordt dat nu nog gedaan).

toety
01-04-2004, 16:28
Origineel gepost door OneTouch Waarom nou weer een stille toch voor de slachtoffers in Madrid?? Hebben de Nederlanders een stille tocht gehouden voor hun Europeaanse broeders? Nee! Maar ondertussen verwachten ze wel dat wij onze stem laten horen. Doen we dat niet dan worden we direct bestempeld als 'symphatisanten van terreurgroepen.' Ik vind het onzin dat er nu (nog) een stille tocht wordt gehouden. Het is alweer een poosje geleden en daarnaast vallen er dagelijks doden in Irak, Afghanistan, Congo, Palestina en ga zo maar door. Dan mag er daar ook wel een stille toch voor worden gehouden (alleen voor Palestina wordt dat nu nog gedaan). ollahillah

OemAbdoellah
03-04-2004, 11:53
Wat hebben we aan stille tochten demonstraties? etc.. alsof er iemand naar je luisterd!

icram
03-04-2004, 19:59

Lieve mensen, het gaat erom dat we af en toe bij deze rampen/aanslagen stil staan, zodat we ze niet normaal gaan vinden. ik vind de stille tochten wel een goede zaak. jammer, dat ik er niet bij had kunnen zijn.

Najib26
04-04-2004, 02:50
Origineel gepost door Sarah_86 Beste sitebezoekers, Bij deze wil ik jullie vragen om aanstaande vrijdag 2 april om 19.00 uur te zamen te komen op Rotterdam centraal aan de conradstraat. Om steun te betuigen aan de nabestaande van de slachtoffers van de ramp in Madrid. Neem zoveel mogelijk vrienden, kennisen en familie mee. Nee! tegen terreur ja! voor vrede Ik reken op jullie komst Omdat er in Nederland islamhaat is, moeten wij ons gaan bewijzen? Ik ben tegen dat soort geweld, zeker omdat er ook moslims zijn omgekomen. Maar in de islam is er niet zoiets als een stille tocht. En zoals ik eerder zei: waarom moet ik me gaan bewijzen?

hawly
04-04-2004, 03:06
Origineel gepost door Abu_Aymane Ahzo af en toe stilstaan. Als het kafiers of westerlingen zijn moeten we erbij stilstaan en als er dagelijks Palestijnen worden afgeslacht, Tsjetchenen worden verkracht, Irakezen worden vermoord moeten we er niet bij stil staan. Staat af en toe gelijk aan: bij elke westerse salchtoffer? juist ja!