Bekijk originele versie : Willi Willi Williiiiiiiiiiiiiii !!!!
Beni_Bouyachie17
30-10-2002, 19:14
Asalaam moechaleikum,
Ik hoor net op hart van nederland dat die nederlandse jongen silvio die met de marokaanse jongen die nederlandse man in Venlo in elkaar heeft getrapt, is vrij gelaten omdat die volgens hun er niets met de zaak te maken heeft.
Dus de marokaanse moet gaan zitten die nederlander is vrij.
Ik snap 1 ding niet.
LATEN WE ZEGGEN HIJ HEEFT DIE MAN NIET IN ELKAAR GETRAPT MAAR HIJ STOND ER NONCHALANT BIJ HEEFT ZE NIET UITELKAAR GEHAALD EN IS MET DIE MAROKAAN WEGGELOPEN.
Ik heb geen rechten gestuurd ofzo maar is hij dan niet mede plichtig ofzo???
Macha salamaa,
Ik vindt dat hij ook berecht moet worden
Beni_Bouyachie17
30-10-2002, 21:35
Asalaam moechaleikum,
Dat vindt ik dus ook dames..
Macha salamaa,
berbertje00
30-10-2002, 21:47
Ik vind dat die Nederlander ook berecht moet worden,dit slaat echt nergens op!!!
Beni_Bouyachie17
30-10-2002, 22:14
Asalaam moechaleikum,
Ja inderdaad wel zitten zeggen dat mgharba crimineeltjes zijn en blablabla doet een nederlander precies hetzelfde (en in mijn ogen ghad erger want hij liep hem op te hitsen wat ik erg laf vindt)
Gaat die vrijuit...
Iwaa tbarkelah........
Macha salamaa,
berbertje00
30-10-2002, 22:19
Het is altijd de schuld van de Marokkanen!!
Ik baal hiet echt van. Of allebei of geen van beide
Hart4Islam
30-10-2002, 23:35
DE BESTE STRAF KUN JE IN HET HIERNAMAALS KRIJGEN EEUWIG VAN ALLAH SWT ;)
Beni_Bouyachie17
31-10-2002, 07:21
Asalaam moechaleikum,
Dus iedereen is er mee eens maar toch blijf ik het niet begrijpen.
Gleshh?
Ik ken hier een paar jongens die het soort gelijke hebben geflikt alleen hier was de nederlander de hoofdverdachte maar de marokaans die met hem was heeft ook niemand geslagen .
Hier ging het als volgt die jongens zaten op de scooter komt er een politiewagen aan eerst loopt die met ze te spelen dus die jonges denken straks gaan ze iets met ons flikken beetje gas d r op zetten,
Na een paar kilometer zonder aan gehouden te zijn snijdt die wagen die jongens af (die nederlandse jongen was al dicht bij huis) iwaa ze komen naar buiten die jongens worden nog eens bij gewerkt met een gummi knuppel; die marokaan het meest omdat die reed geloof ik.
Wat doet die nederlandse jongen hij weet blijkbaar weg te sneaken omdat ze naar mijn idee toch meer plezier hadden in die marokaan,
hij gaat naar huis neemt een betonschaar mee komt terug bewerkt 1 agent met dat ding direct k.o natuurlijk dus die marokaan weet zich los te r ukken, en rent een stuk verderop dus je weet het bekende fenomeen opgepakt blablablablablabla , maar die agent heeft het erg te verduren gekregen hij zit z n hele leven in een rolstoel verlamd geloof ik .
Dus die nederlander zit nog steeds in de bak hij was geloof ik in die tijd 17 ofzo hij moet dus een half jaar zitten half jaar werken weer zitten werken etc etc tot die geloof ik die schade claim van die agent betaald.
En die marokaan jaaaaa die heeft ook 3 maanden moeten ziten..
Dus ik begrijp het even niet........
Macha salamaa,
Beni_Bouyachie17
31-10-2002, 07:26
Asalaam moechaleikum,
Heyy tawba muslima daar heb je volkomen gelijk in.
Maar ik vindt niet dat mensen moeten gaan klagen dat de islamitische landen barbarse wetten en straffen heben.
De meesten zijn baghda eerlijk ik denk niet dat in een islamitische land 1 van hun vrij gelaten zou worden.
Macha salamaa,
Origineel gepost door Beni Bouyachie17
Asalaam moechaleikum,
Heyy tawba muslima daar heb je volkomen gelijk in.
Maar ik vindt niet dat mensen moeten gaan klagen dat de islamitische landen barbarse wetten en straffen heben.
De meesten zijn baghda eerlijk ik denk niet dat in een islamitische land 1 van hun vrij gelaten zou worden.
Macha salamaa,
OK, die Marokkan straffen volgens de sharia en die Kaas naar Nederlandse maatstaven.
Beni_Bouyachie17
31-10-2002, 08:55
Origineel gepost door Junkie
OK, die Marokkan straffen volgens de sharia en die Kaas naar Nederlandse maatstaven.
Asalaam moechaleikum,
Laten we hier maar niet op ingaan he :rolleyes:
Macha salaama,
Origineel gepost door Beni Bouyachie17
Asalaam moechaleikum,
Laten we hier maar niet op ingaan he :rolleyes:
Macha salaama,
Het was maar een spontaan hersenspinsel. Ik zat ff te brainstormen. :)
happywoman
31-10-2002, 09:08
zze moeten of allebei berecht worden
of allebei niet berecht worden
vind ik, dit is niet te geloven
groetjes happywoman
BENTGHATAR
31-10-2002, 09:42
ik vind dat ze allebei berecht moeten worden.
ik weet zeker als wanneer de nderlander de hoofdverdachte was en de marokkaan medeplichtig,dan zou de marokkaan ook veroordeeld worden
leukejongen1974
31-10-2002, 10:49
Dit is toch belachelijk voor woorden, de supporter en aanmoediger van het geweld wordt vrijgelaten en de uitvoerder wordt gestraft.
Rararara hoe kan dat? tja de een is een KAAS en de andere een marokkaan. Je ziet het maar weer er wordt altijd met 2 maten gemeten.
thalaw
Beni_Bouyachie17
31-10-2002, 11:44
Origineel gepost door leukejongen1974
Dit is toch belachelijk voor woorden, de supporter en aanmoediger van het geweld wordt vrijgelaten en de uitvoerder wordt gestraft.
Rararara hoe kan dat? tja de een is een KAAS en de andere een marokkaan. Je ziet het maar weer er wordt altijd met 2 maten gemeten.
thalaw
Asalaam moechaleikum,
Ja ik begin ook steeds meer te bedenken dat er misschien (heel voorzichtig gezegd) iets van discriminatie in het spel zit maar ik hoop natuurlijk dat ik het fout heb.
Macha salamaa,
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.