Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : iemand telnr van negafa's MET foto's????

LZN
30-03-2004, 14:43

please ben op zoek naar negafa's met telefoonnummers en foto's van hun werk wie kan mij helpen alsjeblieeeeeft; moge Allah jullie belonen insha Allah... Salamo aleikoum Najat.

bouchra_zraktia
30-03-2004, 14:53
je kan op yasmina.nl kijken daar hebben ze foto's van bruidjes en teln van neggafa's en bands en zalen. ik weet niet of ze goed zijn maar dan heb je wat

Lina
30-03-2004, 23:34
kijk op www.babmarrakech.nl suxxes....

beppie_truus
31-03-2004, 02:29
De meeste negaffa's zullen uit bescherming voor kopieren van de kleding niet alle foto's van wat ze in huis hebben op het net zetten. Ik denk toch echt dat je er een paar moet gaan bezoeken om te kijken of er iets intressants tussen zit.

Firdaous123
17-04-2004, 16:47

hoi nazet je zou bij neggafa firdaous langs kunnen komen in utrecht het is zeker de moeite waard nr. 06-30018533 en als je een paar foto's wilt bekijken klik dan op de forum "nieuwe neggafa in utrecht "en dan zou je zelf kunnen oordelen en als het je bevalt dan kun je altijd langs komen, maar in iedeer geval een fijne dag toegewenst en alahha kemel biger.

jamiel24
17-04-2004, 17:24
Hoi berkanialady, Chaima is inderdaad de allerbeste neggaffa die er is, ik heb haar voor mijn bruiloft genomen en al zeg ik het zelf ik zag er prachtig uit . Zij heeft gewone amaria maar daarnaast ook een blauwe en rode koets waarin ze da bruid dragen, ook heeft zij een hele mooi roos met een roze jurk waarin de de bruid draagt.

ILOVEACHMED
17-04-2004, 19:39
jullie hebben helemaal gelijk de beste neggafa is Chaima uit Zeist . Mijn zus heeft haar gedaan en ik ga haar binnenkort ook doen. Ik heb haar al betaald. Want haar moet ik gewoon hebben. Ze heeft nieuwe spullen binnen. Super apart gewoon. Groetjes

pascha
17-04-2004, 19:55
Een goede is ook Zimba, in Amsterdam www.zimbamode.nl Bij de laatste bruidsreportage was zij er ook voor enkel foto's zie fotoreportages.