Bekijk originele versie : Wat zouden jullie doen als de seks niet deugde in het huwelijk
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
elmokari14
04-03-2009, 15:33
Wat zouden jullie doen als de seks niet deugde in het huwelijk.
weg gaan of er over praten?
wil gewoon jullie mening weten.
Dat hangt er vanaf hoeveel ik van hem hou. Als het slecht is met de seks en je houdt veel van elkaar, dan kan je misschien op een andere manier plezier maken. Maar ik zou niet weg gaan, alleen vanwege de slechte seks.
elmokari14
04-03-2009, 15:49
Dat is wel waar als je maagd het huwelijk instapt weet je eigelijk niet wat het verschil is toch?
elmokari14
04-03-2009, 15:50
en houden zo lalaenpo
lalaenpo
04-03-2009, 16:00
zeker weten, niemand komt aan mijn poes voordat ze suiker hebben gebracht en poesvoorwaarden hebben getekend :hihi:
lievemarokkaan
04-03-2009, 16:09
hahahah die is goed poes voorwaarden yek veel melk geven hahahhaha
nee man je kan niet een huwelijk verpesten of weg gaan voor dat er valt een hoop te leren en er over praten dan moet het wel goed komen
honey_bunny
04-03-2009, 16:10
Ik zou er defenitly gewoon over praten, en oefening baart kunst..
Je trouwt toch niet alleen maar om de seks maar uit liefde..
Dus waarom zou je bij iemand weggaan als de seks niet goed is, het is belangrijk maar niet alles!
Makhloefi
29-03-2009, 20:29
hahahah die is goed poes voorwaarden yek veel melk geven hahahhaha
:hihi:
zininou19
29-03-2009, 21:14
gewoon meer sexen dan zal het wel goed zijn op den duur
dan leren jullie meer en meer elkaar kennen
zininou19
29-03-2009, 21:15
alle das toch mijn mening
tortelduifje
29-03-2009, 21:15
Ik zou hem cursus geven. 5 keer per dag een beurt.
Wedden dat hij het wel leert?!
DiepOngelukkig
30-03-2009, 11:34
Wat zouden jullie doen als de seks niet deugde in het huwelijk.
weg gaan of er over praten?
wil gewoon jullie mening weten.
Ik zou me zwaar aan hem irriteren dan. Maar ja, als ik op andere vlakken wel gelukkig met hem ben, dan maakt het niets uit dat hij er in bed niets van bakt.
Je kan immers niet alles hebben.
django_de
30-03-2009, 11:44
Ik zou me zwaar aan hem irriteren dan. Maar ja, als ik op andere vlakken wel gelukkig met hem ben, dan maakt het niets uit dat hij er in bed niets van bakt.
Je kan immers niet alles hebben.
wat zegt de Islaam daarover?
In de Islaam mag je scheiden van je man als hij niet capabel is om je te bevredigen... sex is goed voor een intieme en emotionele band met je man...
Ik moet er niet aan denken om vast te zitten in een huwelijk zonder sex!
DiepOngelukkig
30-03-2009, 11:49
wat zegt de Islaam daarover?
Hahaha..
De islam zegt dat je je man mag verlaten als hij bijv jou niet kan otmaagden doordat hij hoe noem je dat als hij hem niet omhoog kan krijgen??? IMPONTENT???
Mohiem, als je met een man te maken gaat krijgen die m niet omhoog kan krijgen, en als jullie er alles aan hebben gedaan, en het probleem blijft zich herhalen dan mag een vrouw scheiden, dat recht heeft ze gekregen.
Maar scheiden puur omdat je vind dat je man niet goed is in bed, nee dat mag niet.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.