Bekijk originele versie : Vreemdgaan..
L7hobi_zina
30-03-2004, 12:58
Voor de vrouwen het meest onder ons.., maar mannen mogen ook reageren.. :)
-Wie heeft er wel eens een relatie gehad terwijl je mannetje achter je rug om zomaar een ander relatie aangaat met andere meisjes.. en dat je daar later achter bent gekomen...
Zo ja, Hoe ben je er achter gekomen..., en heb je hem een 2e kans gegeven of dacht je van: Wegwezen..!!
Ben nieuwsgierig...,
Ik zou zeggen WEGWEZEN... :zwaai:
HalveWaarheid
30-03-2004, 13:04
Wat een sukkel als ze erachter komt! :)
Miss_Tjinkwiet
30-03-2004, 13:32
ja ik heb dat meegemaakt!!
Ja ik heb het meegemaakt. Mijn (toenmailige)vriend die ging met min (toenmailige) beste vriendin naar bed (een hollendse meid). Haar relatie was net stuk en hij was dronken op een schoolfeest. Ik was ook even geweest, maar zou vroeg naar huis zijn, mijn ouders wilden dat. Ik stond erop dat mijn vriend bleef met wat vrienden van school, ik wou hun pret niet bederver(naieve stommeling dat ik was). ik was super verliefd op hem.
Ik kwam er achter nadat mijn "so called friend" heel vreemd begon te doen. Mijn zus die heeft het uit haar gekregen en ik was er kapot van. Ik heb haar toen uitgescholden en gevraagd nooit meer naar mij te vragen of te bellen. Hij heeft eerst ontkent en daarna gehuild en om vergeving gevraagd, maar vertrouwen was al weg. Ik heb hem sindsdien nooit meer gezien (gelukkig). Haar heb ik het na een half jaar vergeven, (omdat ik haar erg miste in mijn leven). maar het werd nooit meer zoals vroeger. Nu zie ik haar ook niet meer. Ben nu heel gelukkig getrouwd en mijn man is erg met de islam bezig, dus ik zie hem niet snel vreemd gaan. Natuurlijk heb je nooit ganatie, maar ik vertrouw hem wel. Zelf zou ik NOOIT vreemd gaan. Is een ding dat zeker is!!
L7hobi_zina
30-03-2004, 14:29
Seloua 5:
Echt goed van je dat je hem hebt los gelaten..!! Wallah, ben trots op je..! Zulke jongens moet je hard aanpakken..!! Ik zou het niet eens accepteren als de mijne naar zo'n schoolfeest/discotheek zou gaan..!! Want ik weet hoe die jongens zijn..! Ik wil het liefst inshallah ook een goede man die veel bezig is met de islam en niet zo'n iemand die zich alleen maar bezig houdt met meisjes..!! Echt erg van die nederlandse vriendin van jou dat ze jou dat heeft aangedaan.. :( , hamdoellilah heeft Subhana Wa'ta Allah jou nu een goede man geschenkt waarmee je je leven voor altijd deelt en gelukkig bent.. ;) Ik weet niet hoe mensen het in hun hoofd halen om met een ander ervandoor te gaan terwijl je al van iemand houdt! Ik snap dat gewoon niet...! Maar toch vind ik het hardstikke goed van je.. ;)
Liefs.., L7hobi
El7emdoelilah niet. En als hij mij dat zou flikken dan ophoepelen :D
Harlem69
01-04-2004, 16:27
Voorkom VREEMDGAAN!!!
Stel je eerst effe netjes voor... :rolleyes: :D
XXXX
:p
Harlem69
02-04-2004, 15:08
Origineel gepost door prettyface
Jongens zijn viezerikken, als je ze niet geeft wat ze willen zoeken ze het wel ergens anders.
Helaas maar ál te waar... reden te meer om ze direct uit je leven te bannen... zonder ze te geven wat ze willen uiteraard... maar dat spreekt voor zich... ook al nemen té veel meisjes daarin de verkeerde beslissing... omdat ze al dan niet verliefd zijn... en hun vriendje niet willen kwijtraken... :(
Als een jongen écht om je geeft zal hij niet aandringen op intieme zaken vóór het huwelijk... doet hij dat wél... dan weet je genoeg... EXIT!!!
En vreemdgaan is ALTIJD fout!!!
Er bestaat simpelweg GEEN excuus om dat te doen. Zelfs het veel gebruikte... " Maar ik was dronken... " is een belachelijke manier om te denken daarmee weg te komen... :kwaad: Even afgezien dat het drinken van alcohol niet is toegestaan voor een moslim... dacht ik...
Persoonlijk heb ik ernstige bezwaren tergen vreemdgaan... niet helemaak zo zeer vanwege het fysieke aspect, maar meer omdat het vertrouwen tussen jou en je partner dan kapot is...
Voor mij was dit dé reden om een relatie na 11 jaar ( zonder ruzie!!! ) toch te beïndigen... :o :(
Nu zijn we hele goede vrienden... maar is ok voor mij...
XXXX
:zwaai:
L7hobi_zina
02-04-2004, 18:11
Zozo Harlem..! Een 11 jarige relatie..,zou wel mooi geweest zijn als jullie nog bij elkaar waren geweest... :)
Hele domme fout.., dat je hebt gedronken want het is zoiezo haram...
Maar jah, elke mens maakt fouten..! Hoop dat je je les inshallah nu wel geleerd hebt!
Ik weet niet hoe mensen het in hun hoofd halen om vreemd te gaan!! Waarom dan nog een relatie??? Voor de lol? Om te kunnen zeggen van : Ik heb een vriendje of ik heb een vriendinnentje????
Ik begrijp het niet!! Ik ben er net achter gekomen dat de gene van wie ik hou ook spelletjes met mij speelt en ik kan daar absoluut niet tegen!! Als iemand van je houdt dan doet ie zoiets niet en anders maak je het maar eerst uit voordat je aan een ander relatie begint!! ;) Maar dat is een slecht idee..., want een relatie kun je natuurlijk niet zomaar verbreken..!
L7hobi...
01LaHbIbAh09
02-04-2004, 18:18
Ik zou zeggen OPROTTEN!!! :wijs:
Harlem69
02-04-2004, 18:19
Origineel gepost door L7hobi_zina
Zozo Harlem..! Een 11 jarige relatie..,zou wel mooi geweest zijn als jullie nog bij elkaar waren geweest... :)
Hele domme fout.., dat je hebt gedronken want het is zoiezo haram...
Maar jah, elke mens maakt fouten..! Hoop dat je je les inshallah nu wel geleerd hebt!
Ik weet niet hoe mensen het in hun hoofd halen om vreemd te gaan!! Waarom dan nog een relatie??? Voor de lol? Om te kunnen zeggen van : Ik heb een vriendje of ik heb een vriendinnentje????
Ik begrijp het niet!! Ik ben er net achter gekomen dat de gene van wie ik hou ook spelletjes met mij speelt en ik kan daar absoluut niet tegen!! Als iemand van je houdt dan doet ie zoiets niet en anders maak je het maar eerst uit voordat je aan een ander relatie begint!! ;) Maar dat is een slecht idee..., want een relatie kun je natuurlijk niet zomaar verbreken..!
L7hobi...
Ehhh... lieverd... dat drinken ging niet over mij... ;) ik drink al 15 maanden helemaal niets meer ( alcohol dus )... en ervoor slechts sporadisch...
In mijn geval was het m´n partner, die m´n aandacht op een verkeerde wijze probeerde te krijgen... ;)
En om effe op jouw laatste woorden terug te komen... als er sprake is van een ander... is het dus niet zomaar... :rolleyes:
Uiteraard is een poging tot verzoening wel op z´n plaats... zeker als het al een lange relatie betreft... :o
XXXX
:zwaai:
nouredinne_el
02-04-2004, 18:19
jongens zijn viezerikkken dus jullie meisjes gaan nooit vreeemd?????????????????????? oke dacht al....
Harlem69
02-04-2004, 18:21
Origineel gepost door 01LaHbIbAh09
Ik zou zeggen OPROTTEN!!! :wijs:
You´re my girl...
XXXX
:verliefd:
Harlem69
02-04-2004, 18:22
Origineel gepost door nouredinne_el
jongens zijn viezerikkken dus jullie meisjes gaan nooit vreeemd?????????????????????? oke dacht al....
precies...
rest my case...
:o
L7hobi_zina
02-04-2004, 18:32
En om ff op jouw laatste woorden terug te vallen... , ik zeg toch ook :
Een relatie kan je niet zomaar verbreken!! :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.