Bekijk originele versie : help Ayoub el maleky
Beste mensen,
Ik heb hier een verzoek van de ouders van Ayoub,
Die jongen is echt zwaar mishandeld, en dit alleen omdat hij verdachte is.
Echt triest zen endeldarm steekt eruit hij plast bloed en het is echt een schat van een jongen. Die jongen heeft echt niets gedaan. VErdachte betekent geen dader daar zullen de marokaane haters en racisten anders over denken maar dat alleen om het feit dat het om een marokaan gaat.
Wollah die jongen is niet gevaarlijk en op de dag van de arrestatie gaf hij zich gewoon aan in de zin van hij deed ze handen omhoog en werd vervolgens geboeit en toen pas begon de mishandeling wat betekent in godsnaam democratie? En voor wie is democratie?
Deze vraag stel ik aan mensen met een hart. (niet aan racisten en haat zaaiers).
De ouders verzoeken de mensen die die dag aanwezig waren op de plek van de arrestatie en gefilmd hebben met hun camera of mobiel om die foto's of beelden of op you tube te zetten of om zeopte sturen naar zen advocaat buntsma in Breda
Mensen jullie helpen ze ouders hier enorm mee.
En zelfs in het politie busje werd hij verder mishandeld zegt zijn advocaat.
Wat zijn dit voor activiteiten. Is dit de legale maffia. Wat is het verschil tussen afrekeningen in het criminele leven en dit?????? Is dit de manier hoe de politie afrekent met de burger??????????? Dit is hoe zijn ouders er over denken
wat hebben ze gedaan dat ze endeldarm eruit steekt. mij god zeg
wappie88
04-03-2009, 00:18
waar is dit gebeurt dan meid:confused:
http://www.bndestem.nl/regio/breda/4592567/El-Maleky-verdacht-van-meer-overvallen.ece
noufayla
04-03-2009, 11:19
Beste mensen,
Ik heb hier een verzoek van de ouders van Ayoub,
Die jongen is echt zwaar mishandeld, en dit alleen omdat hij verdachte is.
Echt triest zen endeldarm steekt eruit hij plast bloed en het is echt een schat van een jongen. Die jongen heeft echt niets gedaan. VErdachte betekent geen dader daar zullen de marokaane haters en racisten anders over denken maar dat alleen om het feit dat het om een marokaan gaat.
Wollah die jongen is niet gevaarlijk en op de dag van de arrestatie gaf hij zich gewoon aan in de zin van hij deed ze handen omhoog en werd vervolgens geboeit en toen pas begon de mishandeling wat betekent in godsnaam democratie? En voor wie is democratie?
Deze vraag stel ik aan mensen met een hart. (niet aan racisten en haat zaaiers).
De ouders verzoeken de mensen die die dag aanwezig waren op de plek van de arrestatie en gefilmd hebben met hun camera of mobiel om die foto's of beelden of op you tube te zetten of om zeopte sturen naar zen advocaat buntsma in Breda
Mensen jullie helpen ze ouders hier enorm mee.
En zelfs in het politie busje werd hij verder mishandeld zegt zijn advocaat.
Wat zijn dit voor activiteiten. Is dit de legale maffia. Wat is het verschil tussen afrekeningen in het criminele leven en dit?????? Is dit de manier hoe de politie afrekent met de burger??????????? Dit is hoe zijn ouders er over denken
ik ben het helemaal met je eens meid. dit soort mishandeling moet niet worden getolereerd!
ik ken hem niet echt goed.. maar weet dat hij een klein hartje heeft!
kikkervisje
04-03-2009, 11:49
Sorry maar ik heb echt geeeeeeeeeeeeen medelijden met hem.
Hij is een vieze fucking dief tfoeeeeeee hij heeft iedereen beroofd half breda ingebroken sorry eigen schuld dikke bult. Laat staan zijn straf in de hel.
noufayla
04-03-2009, 12:11
Sorry maar ik heb echt geeeeeeeeeeeeen medelijden met hem.
Hij is een vieze fucking dief tfoeeeeeee hij heeft iedereen beroofd half breda ingebroken sorry eigen schuld dikke bult. Laat staan zijn straf in de hel.
het feit dat hij heeft gestolen keur ik ook niet goed! maar hij is op dit moment nog alleen verdachte!
maar kom op zelfs pedofielen die opgepakt worden worden niet eens zo mishandeld! en dat terwijl ze die kinderen zo erg getraumatiseerd hebben!
het feit dat hij heeft gestolen keur ik ook niet goed! maar hij is op dit moment nog alleen verdachte!
maar kom op zelfs pedofielen die opgepakt worden worden niet eens zo mishandeld! en dat terwijl ze die kinderen zo erg getraumatiseerd hebben!
Ik heb met hem te doen. Opsporingsambtenaren horen niet dat soort geweld te gebruiken, maar houdt wel in je achterhoofd dat je niet zomaar verdachte bent. Je wordt namelijk niet zomaar verdacht van iets.
MiStEr_Mo
04-03-2009, 12:32
Ik heb met hem te doen. Opsporingsambtenaren horen niet dat soort geweld te gebruiken, maar houdt wel in je achterhoofd dat je niet zomaar verdachte bent. Je wordt namelijk niet zomaar verdacht van iets.
I Agree,
Hij staat wel bekend als een van de grootste inbrekers, en nog andere delicten.
De politie had niet zo hoeven op te treden,
Hij had niet hoeven te vluchten uit het politie busje ;)
noufayla
04-03-2009, 12:49
I Agree,
Hij staat wel bekend als een van de grootste inbrekers, en nog andere delicten.
De politie had niet zo hoeven op te treden,
Hij had niet hoeven te vluchten uit het politie busje ;)
ik vraag me echt af hoe hij het voorelkaar heeft gekregen om uit een politiebusje te ontsnappen rond 00:00 uur:wow:
er is geen hond op straat, was deels vastgebonden (aan zijn been). ik bedoel ze ze hadden hem zo te pakken kunnen krijgen. als je logisch nadenkt kom je tot de conclusie dat je niet ver komt als je deels vastgebonden bent aan je been:( best vreemd
kikkervisje
05-03-2009, 09:19
Hij moet blij zijn dat hij alleen in elkaar is geslagen.
In de islamitische wet moet zijn hand eraf dus ga nou niet allemaal hier zo nep doen en medelijden hebben want hij heeft andere mensen trauma's bezorgd.....
Agadir4Life
06-03-2009, 14:46
Hij moet blij zijn dat hij alleen in elkaar is geslagen.
In de islamitische wet moet zijn hand eraf dus ga nou niet allemaal hier zo nep doen en medelijden hebben want hij heeft andere mensen trauma's bezorgd.....
Hahaha, nou zijn ze blij dat ze leven in een Westerse land ;)
ghazalla
06-03-2009, 17:32
Ach, het is een Marokkaan zo denken de Nederlanders.Vind het heel zielig voor hem want hij is nog alleen maar een VERDACHTE.Nederland roept wel dat iedereen hier gelijk word behandeld(ze hebben zelfs een grondwet daarover).Maar daar zie ik niets van terug.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.