Bekijk originele versie : Liefde?
:Iluvu: LiefdE :Iluvu:
wat vinden jullie daarvan? Garam Hallal?
wat als jullie een leuke dame zien of een heer?
gaan jullie ervoor?...
:Iluvu: :verliefd:
AAAbracadaver
30-03-2004, 10:58
Het is lente voor minga geloof ik ?
Maar ik zie in je poll geen optie voor mensen die al een relatie hebben en zoals ik niet getrouwd samenwonen. Daarbij is toch ook echt sprake van liefde.
hmm sorry abraatju :D maar ja lente inderdaad :D maar ja d8 zo van misschien zoiets plaatsen er is al zoveel haat en ongeluk en oorlog in de wereld.....liefde is het enige wat we nog hebben tenzij het word weggenomen :(
AAAbracadaver
30-03-2004, 11:16
Weet je zeker dat keuze 2 "een smatje met zo'n ass" wel met liefde te maken heeft ? :D
Hoewel het natuurlijk wel iets is om verliefd op te worden...
lieve minga heb ik al gedaan en ben al een hele tijd gelukig.
hahah oke :D maar ja abraatje hmm dat kan ja :D ik ben weer gek op hoofdoekjes een aantrekkingskracht hebben ze op me :Iluvu: zonder ook wel hoor ::Iluvu:
RitaMaria
30-03-2004, 11:36
Origineel gepost door a3ir
lieve minga heb ik al gedaan en ben al een hele tijd gelukig.
Me too.. :Iluvu: :verliefd: :Iluvu:
Leuke topic btw Minga :verliefd:
naoual1985
30-03-2004, 11:42
Hey
Liefde hoeft niet altijd mooi te zijn.. vooral als de geliefden twee verschillende afkomsten hebbeb is het rot..
AAAbracadaver
30-03-2004, 11:45
Origineel gepost door naoual1985
Hey
Liefde hoeft niet altijd mooi te zijn.. vooral als de geliefden twee verschillende afkomsten hebbeb is het rot..
Dat is maar wat je er zelf van maakt naoual en natuurlijk hoeveel je je aantrekt van je omgeving.
Mijn vriendin is Surinaams en we wonen al een aantal jaartjes samen, opmerkingen uit je omgeving houd je toch maar het kan wel degelijk goed gaan.
Hey
Liefde hoeft niet altijd mooi te zijn.. vooral als de geliefden twee verschillende afkomsten hebbeb is het rot.. nee hoor Naoual ben met een hollander getrouwt en het gaat uitstekend. zo als abra zegt het licht aan je zelf wat je der van maakt :zwaai:
naoual1985
30-03-2004, 12:00
Origineel gepost door Abracadaver
Dat is maar wat je er zelf van maakt naoual en natuurlijk hoeveel je je aantrekt van je omgeving.
Mijn vriendin is Surinaams en we wonen al een aantal jaartjes samen, opmerkingen uit je omgeving houd je toch maar het kan wel degelijk goed gaan.
Ja jij bent Nederlands, bij de Nederlandse cultuur is de sociale contole minder groot als bij andere culturen..
naoual1985
30-03-2004, 12:02
Origineel gepost door a3ir
nee hoor Naoual ben met een hollander getrouwt en het gaat uitstekend. zo als abra zegt het licht aan je zelf wat je der van maakt :zwaai:
Heb je er iets voor moeten opgeven, bijv je geloof en hoe reageren je ouders op je besluit..
Sorry ik ben en beetje nieuwsgierig..
nee nix opgegeven, mijn vader is trouwens ook een hollander . hij en mijn moeder zijn al 38 jaar gelukig getrouwt. mijn pa is trouwens moslim geworden na dat hij mijn moeke had ontmoet.:zwaai:
RitaMaria
30-03-2004, 12:56
Hey
Liefde hoeft niet altijd mooi te zijn.. vooral als de geliefden twee verschillende afkomsten hebbeb is het rot ..
Wil je dit uitleggen Naoual,
Ik begrijp namelijk niet zo goed wat je bedoelt..
Rita(Maria)
Origineel gepost door minga
liefde is het enige wat we nog hebben tenzij het word weggenomen :(
Echte liefde kunnen ze je nooit afnemen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.