Bekijk originele versie : Iso Beauty Hoog Catherijnen
Vandaag zou extenions zetten met waxjes maar de vrouw had ze nog niet binnen. Ik kwam toen een kraam tegen in Hoog Catherijnen die styltangen, make-up en clips-inn extensions verkocht.
Het leek me leuk om een doosje echte clips-inn extenions te kopen, nadat ik 250 euro lichter was gemaakt voor 2 pakjes kom ik er nu pas achter dat het helemaal geen echt haar is terwijl ik daarvoor wel heb betaald.
Heb namelijk enkele haren boven een aansteker gehouden en het ruikt alles behalve echte naar echt haar
Wie heeft met deze oplichters ook dezelfde ervaringen gehad???
Graag jullie reacties
Rokana
Oum_Abdurahman
04-03-2009, 09:42
Lieve meid ik wou je alleen dit ff laten lezen
Asmaa-oe bintoe Abi Bakr heeft gezegd: ''een vrouw kwam naar de profeet saw en zei; O Boodschapper van ALLAH, ik heb een dochter die gaat trouwen.Ze heeft veel koorts gehad en veel van haar haar verloren.Kan ik nephaar vastmaken aan haar hoofd?'' Hij zei:''ALLAH SWT heeft degene vervloekt die nephaar vastmaakt en degene bij wie dit is gedaan.''
Djabier Ibn'Abdoullah zei; ''de Profeet Saw uitte strenge instructies dat een vrouw niets aan haar hoofd zou toevoegen''.
een vrouwelijke kapster die de vrouw opmaakt op een verboden wijze, zoals het verdunnen van de wenkbrauwen door deze te epileren (Nams), het tatoeƫren van lichaamsdelen (Washm), het invlechten van nephaar (of het natuurlijke haar afkomstig van iemand anders) en nog meer van zulke verboden zaken. Want de Profeet heeft de Naamisah (de vrouw die de wenkbrauwen voor anderen epileert), de Moetanamisah (de vrouw die haar wenkbrouwen laat epileren), de Waasilah (de vrouw die bij anderen nephaar of het haar dat afkomstig is van een ander invlecht) en de Moestawsilah (de vrouw die dit soort haar bij haar laat invlechten) vervloekt.
Bron:Al-yaqeen
Liefs oum abdurahman
limoenaa
04-03-2009, 11:32
yallaaaatif 250 euro voor nepzooi!!
MisSMEliKa
04-03-2009, 13:38
Lieve meid ik wou je alleen dit ff laten lezen
Asmaa-oe bintoe Abi Bakr heeft gezegd: ''een vrouw kwam naar de profeet saw en zei; O Boodschapper van ALLAH, ik heb een dochter die gaat trouwen.Ze heeft veel koorts gehad en veel van haar haar verloren.Kan ik nephaar vastmaken aan haar hoofd?'' Hij zei:''ALLAH SWT heeft degene vervloekt die nephaar vastmaakt en degene bij wie dit is gedaan.''
Djabier Ibn'Abdoullah zei; ''de Profeet Saw uitte strenge instructies dat een vrouw niets aan haar hoofd zou toevoegen''.
een vrouwelijke kapster die de vrouw opmaakt op een verboden wijze, zoals het verdunnen van de wenkbrauwen door deze te epileren (Nams), het tatoeƫren van lichaamsdelen (Washm), het invlechten van nephaar (of het natuurlijke haar afkomstig van iemand anders) en nog meer van zulke verboden zaken. Want de Profeet heeft de Naamisah (de vrouw die de wenkbrauwen voor anderen epileert), de Moetanamisah (de vrouw die haar wenkbrouwen laat epileren), de Waasilah (de vrouw die bij anderen nephaar of het haar dat afkomstig is van een ander invlecht) en de Moestawsilah (de vrouw die dit soort haar bij haar laat invlechten) vervloekt.
Bron:Al-yaqeen
Liefs oum abdurahman
Ik weet dat je dit goed bedoeld, maar daar vroeg ze niet om!
Ik begrijp niet dat mensen dat neerzetten, bijna elke marokkaans meisje weet wel wat mag en wat niet mag. Het is onzin als ze zeggen oooh wist niet dat dat mag ze doen het gewoon dus jaa
Ik begrijp niet dat mensen dat neerzetten, bijna elke marokkaans meisje weet wel wat mag en wat niet mag. Het is onzin als ze zeggen oooh wist niet dat dat mag ze doen het gewoon dus jaa
Nou , daar kan je je lelijk in vergissen. Je wilt niet weten hoe vaak ik nog onwetendheid tegenkom.
Het kan daarom geen kwaad om het een keer te noemen.:goedzo:
Oum_Abdurahman
04-03-2009, 14:04
Waarom ik dat neerzet ? Vele mensen in deze tijd zijn onwetend of willen het niet zien dat iets haram is ?
En ze moet daar verantwoording tegen over Allah afleggen als ze die rotzooi in haar haar doet! En er word gesproken over vervloeking door Allah Azzawadjall in een hadieth ,voor de personen die dat in hun haren doen!
Dat is niet voor niks neem ik aan? Achter elk iets in onze dien zit Wijsheid
Dus dan voel ik mij verplicht om mijn geliefde zuster te waarschuwen
want ik wil het beste voor haar!
Ik weet dat het niet mag, maar dat is mijn vraag niet.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.