Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : negeffa's in belgië????

Pagina's : [1] 2

achermijnpc
30-03-2004, 09:46

hallo, wie kent negeffa's in belgie die goed zijn en hun telnrs, het is zeer dringend . alvast bedankt

achermijnpc
30-03-2004, 12:26
komaan kent niemand een negeffa uit belgie, iemand die op tijd komt en die haar werk goed doet?? help me

mya
30-03-2004, 12:47
Origineel gepost door achermijnpc komaan kent niemand een negeffa uit belgie, iemand die op tijd komt en die haar werk goed doet?? help me ik ken er wel een paar,maar heb geen nr's bij me momenteel,kan je al namen opnoemen,mss heb je hun nr's al??? Mina Shadouli Saliha ( Kiel ) Souad (Brussel, rue de brabant) Kawtar (Brussel) Naima (Brussel) Zohra ( Brussel ) Nadia (Brussel) Fatima Idaha (Brussel) Hiervan ben k zeker dat k de nr's thuis heb,ik laat t je snel weten inchallah ;)

nour_el_imen_
30-03-2004, 15:15
Nadia uit maastricht...... ik de buurt van Belgie en komt al haar afspraken na.... een schat van een vrouw......... en is de nummer 1 van alle negafa's

mya
30-03-2004, 15:25

Origineel gepost door nour_el_imen_ Nadia uit maastricht...... ik de buurt van Belgie en komt al haar afspraken na.... een schat van een vrouw......... en is de nummer 1 van alle neggafa's Dat is de nadia die ik in m'n lijstje heb staan,ze werkt ook vaak in Brussel,daarom dat ik er brussel heb bijstaan.Ze is echt de top en heel erg populair,ze heeft prachtige make-up,kleding en heel erg lief.Een echte aanrader!!!

Shaimaa
30-03-2004, 15:28
Origineel gepost door mya Dat is de nadia die ik in m'n lijstje heb staan,ze werkt ook vaak in Brussel,daarom dat ik er brussel heb bijstaan.Ze is echt de top en heel erg populair,ze heeft prachtige make-up,kleding en heel erg lief.Een echte aanrader!!! ja das waar, Nadia is een schatje. Haar zus Fatima (uit Brussel) is minder... Nadia is een aanrader...Souad ook By the way ;)

Mysticalia
30-03-2004, 15:28
Origineel gepost door mya Dat is de nadia die ik in m'n lijstje heb staan,ze werkt ook vaak in Brussel,daarom dat ik er brussel heb bijstaan.Ze is echt de top en heel erg populair,ze heeft prachtige make-up,kleding en heel erg lief.Een echte aanrader!!! en ook duur zeker? :confused: :belgie:

mya
30-03-2004, 15:30
Origineel gepost door Mysticalia en ook duur zeker? :confused: :belgie: Ik denk dat ze 175 € per kleed vraagt,huur stoelen,hangt ervan af dewelke je kiest en hmaria 125 € als ik me niet vergis,maar je krijgt kwaliteit.Wel vroeg bij zijn,want ze zit heel snel vol. ;) Shaimaa'ke,nadia heeft geen zus dat fatima noemt :confused:

Shaimaa
30-03-2004, 15:32
Origineel gepost door mya Ik denk dat ze 175 € per kleed vraagt,huur stoelen,hangt ervan af dewelke je kiest en hmaria 125 € als ik me niet vergis,maar je krijgt kwaliteit.Wel vroeg bij zijn,want ze zit heel snel vol. ;) Shaimaa'ke,nadia heeft geen zus dat fatima noemt :confused: Fatima Zohra? jewel toch :D Hebben we het wel over dezelfde Nadia :rolleyes

mya
30-03-2004, 15:35
Origineel gepost door Shaimaa Fatima Zohra? jewel toch :D Hebben we het wel over dezelfde Nadia :rolleyes Nadia heeft een zus dat Zohra noemt,maar Fatima Zohra uit Brussel is een andere neggafa,die is idd wat minder.

nour_el_imen_
30-03-2004, 15:38
Origineel gepost door mya Dat is de nadia die ik in m'n lijstje heb staan,ze werkt ook vaak in Brussel,daarom dat ik er brussel heb bijstaan.Ze is echt de top en heel erg populair,ze heeft prachtige make-up,kleding en heel erg lief.Een echte aanrader!!! oh oke sorry....... maar zij is echt een aanrader..........

Mysticalia
30-03-2004, 15:40
Origineel gepost door mya Ik denk dat ze 175 € per kleed vraagt,huur stoelen,hangt ervan af dewelke je kiest en hmaria 125 € als ik me niet vergis,maar je krijgt kwaliteit.Wel vroeg bij zijn,want ze zit heel snel vol. ;) Shaimaa'ke,nadia heeft geen zus dat fatima noemt :confused: Ok. Bedankt. ;) maar zal nie voor direct nodig zijn denk ik. maar nog ene vraagje, moet je ook transport betalen van die ***** tot Antwerpen? :belgie:

mya
30-03-2004, 15:46
Origineel gepost door Mysticalia Ok. Bedankt. ;) maar zal nie voor direct nodig zijn denk ik. maar nog ene vraagje, moet je ook transport betalen van die ***** tot Antwerpen? :belgie: dat hangt ervan af welke neggafa je neemt de meeste berekenen dat mee in de jurken,daarmee bedoel ik dus dat ze mss in brussel 170€ aanreken per jurk en dan voor de antwerpse meiden 175€ en sommige rekenen idd nog een bedrag aan als vervoerskosten,wel goed op voorhand vragen,zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Allah Y Kemel Belghair Inchallah :zwaai:

Shaimaa
30-03-2004, 15:47
Origineel gepost door mya Nadia heeft een zus dat Zohra noemt,maar Fatima Zohra uit Brussel is een andere neggafa,die is idd wat minder. ja ewa Zohra die bedoel ik.... maar ik dacht dat haar volledige naam Fatima Zohra is...maar zij is niet lief....ik was verschoten toen ze me vertelden dat zij zussen waren...maar goed. Haar schoondochter is niet mis.... is zij misschien die Latifa die jij bedoelt? En ouidad van Brussel is ook goed hoor, ze is nog jong...en doet haar werk hééél goed!! Maar ze is nog ni zooo bekend (denk ik) ook van Brussel

Mysticalia
30-03-2004, 15:59

....Amine inshAllah Mya... voor alle brides to be :o (moet er nog aan wennen :hihi: ) :belgie:

Pagina's : [1] 2