Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Komt als Eerste Klaar in Bed? En wat doet de Partner dan?

Pagina's : [1] 2

GaStVrOuW_NadYa
30-03-2004, 09:40

Stel Je bent getrouwd....... Voorbeeld: Jij als vrouw zijnde bent getrouwd met een jongeman. En ja, het klinkt "raar" :hihi: maar jullie gaan vaak genoeg in bed lopen N*****, onder de douche, in de keuken en ga zo maar door. Stel je man komt als eerste klaar. Maar jij bent er nog lang niet! Moet hij als man zijnde doorgaan of ehh heb je maar pech en geef je je man voor de rest van zijn leven de volgende naam: He sucks in bed! Hetzelfde geldt voor de vrouw. Stel zij komt als eerste klaar. Moet zij verdergaan of ehh schijt aan de man hebben? Ps: als de man er eenmaal is dan verslapt alles een beetje, houd daar goed rekening mee! Pps: als de vrouw er eenmaal is dan gaat alles een beetje dicht. Houd hier ook rekening mee in jullie meningen!

Abdel0095
30-03-2004, 09:44
Soms vraag ik me echt af wat sommige mensen bezielt om dit soort topics te openen. :rolleyes:

GaStVrOuW_NadYa
30-03-2004, 09:46
Origineel gepost door Abdel0095 Soms vraag ik me echt af wat sommige mensen bezielt om dit soort topics te openen. :rolleyes: Next! Ps: om even mee te gaan met deze shit site.......... :rolleyes: :rolleyes:

Abdel0095
30-03-2004, 10:00
Je ondertekening komt niet echt overeen met je topic beste Nadya. "Maak gebruik van je gezonde verstand en houd Allah (swt) altijd in gedachte". Je hebt én niet je gezonde verstand gebruikt én niet Allah (swt) in gedachte gehouden.

1807butterfly
30-03-2004, 10:03

Helaas gaan de meeste topics alleen over sex :jammer:

mtalsia2
30-03-2004, 10:06
Origineel gepost door Abdel0095 Soms vraag ik me echt af wat sommige mensen bezielt om dit soort topics te openen. :rolleyes: :goedzo:

Tasebhant
30-03-2004, 10:34
Origineel gepost door GaStVrOuW_NadYa Stel Je bent getrouwd....... Voorbeeld: Jij als vrouw zijnde bent getrouwd met een jongeman. En ja, het klinkt "raar" :hihi: maar jullie gaan vaak genoeg in bed lopen N*****, onder de douche, in de keuken en ga zo maar door. Stel je man komt als eerste klaar. Maar jij bent er nog lang niet! Moet hij als man zijnde doorgaan of ehh heb je maar pech en geef je je man voor de rest van zijn leven de volgende naam: He sucks in bed! Hetzelfde geldt voor de vrouw. Stel zij komt als eerste klaar. Moet zij verdergaan of ehh schijt aan de man hebben? Ps: als de man er eenmaal is dan verslapt alles een beetje, houd daar goed rekening mee! Pps: als de vrouw er eenmaal is dan gaat alles een beetje dicht. Houd hier ook rekening mee in jullie meningen! Shiiieeet als het altijd gebeurd dan is het wel k.lote.... Ik zou hem dan ruilen, terug brengen naar zn ouders en de bon teruggeven :)

mtalsia2
30-03-2004, 10:40
Origineel gepost door Btissama Is haar goed recht om te vragen, abdel0095?! net zoals een vrouw haar man niet mag weigeren om te gaan sexen, mag hij ook niet stoppen voor dat zij OOK gekomen is. en het is vice versa!! JAAAAA ISLAM hanteert "voor wat hoort wat" methode :goedzo: Hoor je je zelf??? "Islam hanteert....." Ja, ze mag erover praten maar niet zo open met anderen!! En niet top deze manier, en slaapkamergeheimen blijven binnen de kamer zelf..... Je kan het wat beschaafder vragen, en niet op zo een manier.....

GaStVrOuW_NadYa
30-03-2004, 10:41
Origineel gepost door Abdel0095 Je ondertekening komt niet echt overeen met je topic beste Nadya. "Maak gebruik van je gezonde verstand en houd Allah (swt) altijd in gedachte". Je hebt én niet je gezonde verstand gebruikt én niet Allah (swt) in gedachte gehouden. Ik heb geen zin dat het naar onzinhoekje gegooid wordt vandaar! Moehiem hou het op de topic of ga weg...

Tasebhant
30-03-2004, 10:47
Nou ik vind dat het gepast is om hier vragen te stellen, je bent lekker anoniem en niemand weet wie jouw partner is. EN het is leuk om berichten van andre leden te lezen :)

maghrib_girl
30-03-2004, 10:50
Origineel gepost door Abdel0095 Soms vraag ik me echt af wat sommige mensen bezielt om dit soort topics te openen. :rolleyes: :goedzo: helemaal met je eens.. beeeeeeeeeeeeeba deze mens schaamt echt niet..

Abdel0095
30-03-2004, 11:00
Origineel gepost door GaStVrOuW_NadYa Ik heb geen zin dat het naar onzinhoekje gegooid wordt vandaar! Moehiem hou het op de topic of ga weg... Nou, ik hoop dat het juist wel in het onzinhoekje wordt gedeponeerd, want daar hoort uiteraard onzin zoals dit thuis.

GaStVrOuW_NadYa
30-03-2004, 11:09
Origineel gepost door Abdel0095 Nou, ik hoop dat het juist wel in het onzinhoekje wordt gedeponeerd, want daar hoort uiteraard onzin zoals dit thuis. Ja Ja...next

younesel18
30-03-2004, 11:10
man of vrouw (kan me niet voorstellen dat een vrouw eerder komt trouwens) moeten allebei doorgaan als de partner eerder klaar is gekomen....

jamilatje2002
30-03-2004, 11:26

ze moeten allebei door gaan tot ze er beide van hebben genoten. de man merkt het zeker en de vrouw ook. En als de man eerder stopt en weet je wat je in huis hebt gehaald!! egoist. gr,

Pagina's : [1] 2