Bekijk originele versie : Bank in Marokko
a.gitana
03-03-2009, 21:28
Wie kan me een goede tip geven over de bank in Marokko. We gaan in april en ik wil er wat geld op de bank zetten, voor de familie. Als ik van hieruit moet sturen, kost iedere keer weer.
Ik vraag me af, is het ook mogelijk om daar dan b.v. iedere 2 maanden automatisch een bedrag over te laten maken naar een familielid.
Heeft iemand daar weet van??
Zijn er daar ook kosten aan verbonden, als je een bankrekening gaat openen?
Graag: alle info / tips = welkom. Mag ook eventueel per pb tje.
Greetz Gitana
rekening openen kost geen geld. ze zijn maar al te blij met je als klant uit de eu. automatische overboekingen doen ze bij de meeste banken in Marokko ook voor bv. energie rek. of ze ook naar een prive rekening automatisch kunnen overboeken weet ik niet. maar in nl hebben ze tt ook filialen waarom vraag je het niet bij een van die filialen in nl?
a.gitana
03-03-2009, 22:25
Ja, als ik wist waar?? Heb geen idee, vandaar hier mijn vraag.
Maar toch bedankt voor je reactie.
in de randstad heb je filialen. amsterdam en utrecht heb je er een. ligt eraan welke bank je hebt bankpopulair of wafatijari zijn de meest gebruikte.
Ik begrijp de moeilijkheid niet? Je kunt in april toch een bankrekening openen voor dat famililid? Doe dat op zijn of haar naam, zodat hij of zij een pasje krijgt. Dan kan jij toch vanuit NL automatisch geld overmaken op die rekening?
nisrin83
04-03-2009, 14:49
Bank in Marokko? Waardeloos als je het mij vraagt!!!!! Ik heb mijn geld erop gezet en mocht het niet eens opnemen, MIJN GELD nog wel! Dus als je het mij vraagt, geen rekening openen in Marokko!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.