Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zusters, I need help!!

Gekkerdje20
03-03-2009, 17:51

Salaam wa aleykoem zusters, Ik heb een vraagje aan de zusters die bij hun hijaab/ghimaar/niqaab ook handschoenen dragen! Waar halen jullie deze? Ik heb werkelijk overal gezocht, van internetsites besteld etc, maar geen van deze handschoenen zitten fijn, of ze scheuren binnen no time, of ze zijn veel te groot en zitten gewoon niet fijn (dan hebben ze aan het uiteinde van de vingers nog een stuk opgepropt stof:moe:) Ik hoop echt dat iemand me hiermee kan helpen want ik irriteer me namelijk dood aan de handschoenen die ik nu draag :) Fi amaani Allaah

green_eyes
03-03-2009, 17:54
waar kom je vandaan? ik kan je misschien wel helpen

Gekkerdje20
03-03-2009, 17:56
waar kom je vandaan? ik kan je misschien wel helpen Zie je groene puntje.. Waarschijnlijk erg ver bij jouw uit de buurt..

Tieuwh
03-03-2009, 20:52
tijdens de kerst hebben ze altijd van die lange zwarte handschoenen, (denk dat je die ook bedoelt). Heb je anders bij islamitische winkeltjes gekeken? Waar kom je vandaan?

Gekkerdje20
03-03-2009, 20:57

tijdens de kerst hebben ze altijd van die lange zwarte handschoenen, (denk dat je die ook bedoelt). Heb je anders bij islamitische winkeltjes gekeken? Waar kom je vandaan? Die bedoel ik idd, maar dan niet de leren maar gewoon van normale stof.. Ken je islamitische winkeltjes die ze verkopen? Heb gezocht in Adam oost zonder resultaat, Hajar paleis in Utrecht heb ik ze ook meerdere keren gehaald, 3 verschillende soorten, en alle 3 bevallen me niet :( Ook jij, zie groene puntje :)

Tieuwh
03-03-2009, 21:00
Die bedoel ik idd, maar dan niet de leren maar gewoon van normale stof.. Ken je islamitische winkeltjes die ze verkopen? Heb gezocht in Adam oost zonder resultaat, Hajar paleis in Utrecht heb ik ze ook meerdere keren gehaald, 3 verschillende soorten, en alle 3 bevallen me niet :( Ook jij, zie groene puntje :) ik heb ze ooit gekocht bij de DA- drogist, (van stof) en ze zitten echt lekker strak. Ik ga van de week ff bij Islamwinkeltje kijken, (bij mij --letterlijk-- op de hoek) en mail je dan.

Gekkerdje20
03-03-2009, 21:02
ik heb ze ooit gekocht bij de DA- drogist, (van stof) en ze zitten echt lekker strak. Ik ga van de week ff bij Islamwinkeltje kijken, (bij mij --letterlijk-- op de hoek) en mail je dan. Toppie, lief van je!! Jazaak Allaah sis!! Had ik dat maar, islamitische winkels in de nabije omgeving :(

Tieuwh
03-03-2009, 21:05
Toppie, lief van je!! Jazaak Allaah sis!! Had ik dat maar, islamitische winkels in de nabije omgeving :( Iwa waar ik woon, heb je alleen maar.. Marokkaanse winkeltjes, De ene verkoopt brood de andere groente en fruit, en zo weer de andere islamitsche producten, maar je hoort van mij.

Gekkerdje20
03-03-2009, 21:24
Iwa waar ik woon, heb je alleen maar.. Marokkaanse winkeltjes, De ene verkoopt brood de andere groente en fruit, en zo weer de andere islamitsche producten, maar je hoort van mij. Insha'Allaah

green_eyes
04-03-2009, 19:45
hoefkade 215 te den haag daar heb ik ze gezien naam van de winkel is el risallah

Gekkerdje20
05-03-2009, 00:49
hoefkade 215 te den haag daar heb ik ze gezien naam van de winkel is el risallah Jazaak Allaah sis!! Is dat bij de Haagse markt in de buurt?

Experience
05-03-2009, 14:41
Probeer eens bij de goedkopere winkels; zeeman, wibra etc. Die hebben meestal wel van zulke handschoenen.

Gekkerdje20
09-03-2009, 23:49
Probeer eens bij de goedkopere winkels; zeeman, wibra etc. Die hebben meestal wel van zulke handschoenen. Jazaak Allaah voor de tip ik zal ff kijken, nooit geweten dat ze ze daar ook verkochten..