Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Taboes...

nejmaatje
03-03-2009, 13:24

Hier verbreken, plaats hier alle vragen over: Sex Huwelijk Vriendjes Relaties school en ga zo maar door.. Naja eens moet de eerste keer zijn om de zogeheten taboes te doorbreken:)

nejmaatje
03-03-2009, 13:45
.........

xTIMAx
03-03-2009, 15:33
Je bent niet ontmaagd als je tampons gebruikt :haha:

nejmaatje
03-03-2009, 15:50
Nee, dat klopt. Je wordt alleen ontmaagd wanneer je sex hebt gehad. Een Tampon is niet vergelijkbaar met een scrotum dus wordt je ook niet ontmaagd. Wel wordt geadviseerd om Maandverband te gebruiken i.p.v. een tampon in verband met Hygiëne.

riffialady17
03-03-2009, 19:41

huh is maandverband nou hygënischer?? Ik dacht juist andersom!

habibatjee88
04-03-2009, 19:41
Hier verbreken, plaats hier alle vragen over: Sex Huwelijk Vriendjes Relaties school en ga zo maar door.. Naja eens moet de eerste keer zijn om de zogeheten taboes te doorbreken:) :confused:

nejmaatje
06-03-2009, 10:48
huh is maandverband nou hygënischer?? Ik dacht juist andersom! Jah meid, maandverband is hygienischer. Dit komt doordat je dus als het ware niets in je shede duwt dat schadelijk zou kunnen zijn voor jouw gezondheid. Het is dan ook erg belangrijk om ongeveer om de 3 uur jouw maandverband te verschonen. Vooral jezelf goed te wassen van onder, of een nat verschoon doekje gebruikt wanneer er geen water aanwezig is. Bijv, op je werk en of stage etc. Hier wat uitleg over de mogelijke werkingen van een tampon: Tampons zouden asbest bevatten! Asbest laat de vrouw meer bloeden tijdens de menstruatieperiode, waardoor zij meer tampons zou moeten gebruiken. Tampons worden gemaakt van rayon en dat veroorzaakt verschillende klachten. Daarnaast worden de tampons behandeld met dioxine dat schadelijk is voor het menselijk lichaam. Zowel Tampons als Maandverband kunnen problemen veroorzaken in de darmen, buik, eierstokken. De Tampon vodert dit soort klachten wat sneller omdat je dit als het ware in je clitoris douwt. Wat je bij een maandverband dus niet doet.

nejmaatje
06-03-2009, 10:50
:confused: Schat, kan ik wat voor je doen:)? Schaam je niet:hihi: ....! Ik zie vaak topics die onbeantwoord blijven, en ik wil graag helpen door dergelijke marokkaanse meiden met vragen te helpen. Ik schaam me niet voor mijn vrouwelijke bestaan en jah vragen zijn er om beantwoord te worden.. Toch hihi:)..

Ladyloubke
07-03-2009, 14:07
Leuke topic, :haha:.

_Sweetheart
07-03-2009, 14:54
Zeeeeeeer leuke topic! :hoera:

riffialady17
07-03-2009, 21:52
Ahaa oke. Maandverband is dus beter voor je en hygienischer omdat vrijgekomen bloed niet in je zit.

nejmaatje
09-03-2009, 22:38
Ahaa oke. Maandverband is dus beter voor je en hygienischer omdat vrijgekomen bloed niet in je zit. Juist jah:D, you get it :o maarjah up effe mee dan meiden hihih...