Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jamila Badri Uit Amsterdam Noord!!!

deleila
29-03-2004, 22:30

HALLO ALLEMAAL :zwaai: IK WIL EVENTJES ZEGGEN DAT IK EINDELIJK BIJ HAAR BEN GEWEEST EN DAT ZE ECHT EEN TOPVROUWTJE IS!!! EN IK KAN NIET WACHTEN OM HAAR BRUIDJE TE ZIJN!! ;) DUS EEN GOEIE TIP VOOR IEDEREEN DIE OPZOEK IS NAAR EEN: LEUKE, LIEFE, GEZELLIGE EN UITERAARD IEMAND DIE GOED WERK LEVERT EN OOK NOG EENS ZORGT DAT JE JE BIJ HAAR OP JE GEMAK VOELT, NAGAFFA JAMILA BADRI :Iluvu: LIEFS LEILA!!!!!!

FirdousFM
31-03-2004, 13:42
ze is inderdaad een lieve, geruststellende vrouwtje... maaar...awili, die jurken die ik van haar gezie heb....waaaaaaaah....om nachtmerries van over te houden!!! en tuurlijk heeft ieder zo zn eigen mening.

snoopie
31-03-2004, 21:00
Ik vind haar jurken prachtig. En wat is zij ook lief zeg.

oem_ismael
31-03-2004, 21:06
salaam eleykoem ik was vandaag bij haar ze is echt een MACHA ALLAH VROUW!!! moge Allah swt haar belonen met haar goede daden ik word inscha Allah haar bruidje in september!! en ben daar echt trots op ze is een top vrouw (omdat ze rekening met je wil houden, ik doe een islamtische bruiloft en daar houd ze echt goed rekening meer !!)

Miss_Wafae
01-04-2004, 14:09

Jaa Jamila Is Echt Top..:goedzo:!

dounnya_denya
05-04-2004, 14:00
he ben bij jamila badri ook laatst geweest en ze is echt leuke en goed. maar ze moet niet alleen lief en aardig zijn ze moet ook goed zij. ze moet daadwerkelijk goeie kwaliteit leveren anders heb je niks op zon onvergetelijke dag. ik ga haar ook doen in juli insha allah.... groetjes

nacira
06-04-2004, 16:30
Ik heb 2 weken geleden een bruiloft meegemaakt waar ze was, ik kan je zeggen dat mijn nichtje 2 jurken had die echt ontzettend mooi waren iedereen zat met open mond te kijken, nou is mijn nichtje al van zichzelf al heel mooi, maar de jurken deden er een schepje bovenop!!! En daarnaast was ze ook aardig en bracht sfeer in de zaal. Gr. Nacira

oem_ismael
10-04-2004, 23:44
ik heb haar nummer 0612708266 en doe haar de groetjes van een bruidje op 25 sep!!!

Narscis
13-04-2004, 13:38
Ik heb haar afgelopen zaterdag meegemaakt, ze is tegekkkkkkkkkkkk. De bruid heeft ze prachtig opgemaakt, de bruid droeg Hijab bij haar jukren, echt mooi wallah. en ze is natuurlijk een tegekke vrouw.En goedkoop vergeleken met die andere dames.