Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Burkinis te koop!!

Pagina's : [1] 2

burkiniswimwear
03-03-2009, 03:21

Beste mensen, Hierbij bied ik burkinis aan in verschillende maten. klik de link aan voor fotos, voor vragen kun je altijd pmen. groetjes http://burkini-swimwear.hyves.nl/?fr...ZWZ8TQULSSGOK0 :goedzo:

moslimajeblia
03-03-2009, 14:22
Hoi heb je ze ook is andere kleuren? en hoeveel kosten ze ??

sohaila2203
03-03-2009, 15:14
Ja maar we hebben express de wat rustige kleuren laten maken en een beetje stoer. ze zijn echt heel leuk. simpel zwart en het tuniekje erboven is van tijgerprint of zo. Die velle kleuren zijn een beetje kinderachtig. Je kan op de hyves pagina kijken. hij is openbaar. groetjes

sohaila2203
03-03-2009, 15:15
o en de prijs is 50 euro, koopje dus. groetjes

Cytherea
03-03-2009, 17:31

De combinatie van tijgerprint met crocs vindt ik zo.. :o Als je uit het water komt: blijft die broek dan zitten? :rolleyes:

Challenge84
03-03-2009, 21:56
are you kidding me:moe:

mona_daaa
04-03-2009, 00:07
Ja daaag. Dus dat is een burkini? Een mouwloos jurkje met een broek onder? VOORBIJGESTREEFD En hoe je ze presenteert :moe: En dan durf je er nog 50 voor te vragen! LEF

sohaila2203
04-03-2009, 01:22
Ja daaag. Dus dat is een burkini? Een mouwloos jurkje met een broek onder? VOORBIJGESTREEFD En hoe je ze presenteert :moe: En dan durf je er nog 50 voor te vragen! LEF Als je het niet bevalt reageer je niet en als je je ogen een beetje gebruikt zie je dat het geen mouwloos jurkje is maar er komt een body onder. Aub wie niks bijzonder heeft te melden zoals vragen over de burkinis, hou dat dan voor je. Er zijn genoeg vrouwen die liever in een burkini zwemmen dan in een bikini... ga dat even actief afkeuren.

mokerrr
04-03-2009, 01:26
waar zijn de tijden gebleven met de strings en push up bh's in de zwembaden :D:D:D haha neej is wel goede oplossing voor moslimas die willen zwemmen

sohaila2203
04-03-2009, 01:38
waar zijn de tijden gebleven met de strings en push up bh's in de zwembaden :D:D:D haha neej is wel goede oplossing voor moslimas die willen zwemmen Inderdaad, er zijn genoeg vrouwen voor wie dit een zekere uitkomst is. Neem onze moeders die graag willen zwemmen maar zich misschien schamen voor hun lichaam. Dit is voor veel vrouwen de ideale oplossing en het lichaam is bedekt

mokerrr
04-03-2009, 01:39
Inderdaad, er zijn genoeg vrouwen voor wie dit een zekere uitkomst is. Neem onze moeders die graag willen zwemmen maar zich misschien schamen voor hun lichaam. Dit is voor veel vrouwen de ideale oplossing en het lichaam is bedekt en is beter dan die schandalige jurken die ze altijd aandoen hahahaha

mona_daaa
04-03-2009, 02:13
Inderdaad, er zijn genoeg vrouwen voor wie dit een zekere uitkomst is. Neem onze moeders die graag willen zwemmen maar zich misschien schamen voor hun lichaam. Dit is voor veel vrouwen de ideale oplossing en het lichaam is bedekt Als onze moeders willen zwemmen, kunnen ze dat lekker in hun jelaba's doen waarvoor ze geen 50 euros hebben moeten dokken! En ja, dat bedoel ik dus, een mouwloos ding met een blouse eronder en een broek. Oké, dat kunnen we ook zelf uit onze kasten toveren. Kom aub met iets nieuws! En mijn excuses als ik door mijn reacties tegen je schenen trap meid, maar het is gwn zo!

mokerrr
04-03-2009, 02:14
Als onze moeders willen zwemmen, kunnen ze dat lekker in hun jelaba's doen waarvoor ze geen 50 euros hebben moeten dokken! En ja, dat bedoel ik dus, een mouwloos ding met een blouse eronder en een broek. Oké, dat kunnen we ook zelf uit onze kasten toveren. Kom aub met iets nieuws! En mijn excuses als ik door mijn reacties tegen je schenen trap meid, maar het is gwn zo! nee dit ziet er beter uit dan een jurk en in zwembaden mag je niet met jurken zwemmen omdat het niet goed is voor het water ook vaak je mag zelfs niet met tshirts er vaak in dus!!!

__Denkertje
04-03-2009, 12:05
als je uit het water komt dan zit die broek super strak. wat heb je daar nou aan? je kan net zo goed een legging en een tuniekje aantrekken. als je als moslima wil zwemmen kan je dat beter prive doen, of met alleen maar vrouwen.

ouiam_romaissa_
04-03-2009, 13:16

ik vind ook dat de de burkini geen uitkomst voor moslima's biedt. Als moslima zijnde ga je niet met een burkini de zee in, want daar zijn natuurlijk ook mannen en ik vind het nou niet echt geschikt om hier dan in rond te gaan paraderen. Wanneer men alleen met vrouwen zwemt kan je toch ook gewoon zo een surfbroek aantrekken, die tegenwoordig vaak wordt gebruikt en een tankini?. Je hebt dan je aura, wat je niet aan andere vrouwen mag laten zien, bedekt en ik vind het ook mooiere dan een burkini.. Maar dames het is geen aanval, maar ik geef enkel mijn mening

Pagina's : [1] 2