Bekijk originele versie : Meeting
Bij kletshoekje zijn ze plannen aan het maken voor een nieuwe meeting. Het probleem is alleen waar het gehouden moet worden en wanneer. De topic heet; meeting...alleen voor meiden. Blijkbaar is het niet alleen voor meiden, want heren reageren erook op.. (gelukkig, is gezellig toch?
beppie_truus
30-10-2002, 16:05
GEZELLIE ALS HET ECHT VAST PLANNEN GAAT KRIJGEN DAN KOM IK ZEKER
Yes me too, maar het moet gewoon in Rotterdam..
beppie_truus
30-10-2002, 16:09
MAAKT MIJ NIET UIT WAAR HET IS
Mij wel :D :D :D Ik heb OV :D
BENTGHATAR
30-10-2002, 16:11
jah rotterdam,dat is een goed idee
of denhaag
Oke dan Bentghatar, iemand die het met me eens is ;)
BENTGHATAR
30-10-2002, 16:14
Origineel gepost door cheetah
Oke dan Bentghatar, iemand die het met me eens is ;)
lijkt me logisch
ik woon dichtbij rotterdam
dus dat kost me niet zoveel ;) :D
maar wat gaan jullie dan doen??
bij de vorige meeting, waar ik niet bij was aangezien ik zwak ziek en misselijk was, maar mijn zus wel, zijn ze wat gaan drinken en gaan poolen. Het zou nu leuk zijn als we zouden gaan poolen ofzo. Maar ik vind alles best zolang het maar in de buurt is. zelfde als jou dus :D
Boyfriend
30-10-2002, 16:18
IK BEN ER ZEKER VAN DAT ER GASTEN ZULLEN KOMEN KOEKELOREN HAHAHAAHAHA WERDEN HIER OOK TOPIC GEOPEND ALLEEN VOOR DAMES STOND EROP MAAR JA. IK ZAG OOK MANNEN REACTIES ZETTEN........IK WAS ER EEN VAN UHUHUHUMM DUS ZAL K ER OOK EENTJE ZIJNNN DIE KOMT KOEKELORENN HAAHA EN WAT JULLIE AANT BEKOKSTOVEN ZIJN
GEEN SAMENZWERING HIER HOOOR!!! OVER MY DEAD BODY
neeeee, ik vind het ook geen probleem als er heren aanwezig zullen zijn.. De meer zielen, de meer vreugd! Maar ik ben bang dat er andere zullen zijn die het liever niet hebben en dat vandaar die topic zo heet en dat daar alleen dames welkom zijn. Schnappie?
BENTGHATAR
30-10-2002, 16:21
Origineel gepost door cheetah
bij de vorige meeting, waar ik niet bij was aangezien ik zwak ziek en misselijk was, maar mijn zus wel, zijn ze wat gaan drinken en gaan poolen. Het zou nu leuk zijn als we zouden gaan poolen ofzo. Maar ik vind alles best zolang het maar in de buurt is. zelfde als jou dus :D
jah toch. ;)
we kunnen ook gewoon rondhangen in de stad,toch.
en dan effe naar de kruiskade gaan ,en daar een beetje ronddwalen cd's kopen enz.
lijkt je dit wat??
hioer trek je meer mensen mee :D
Like i Said, maakt me echt niets uit. Maar het is koud buiten.. Brrrr. beter ergens binnen zitten waar gratisch is, jij snappe mij :D
BENTGHATAR
30-10-2002, 16:27
haha
okee
dan gaan we op het station ronddwalen.daar zit je binnen en het is gratis
en je ziet de raarste mensen lopen.wat wil je nog meer?
hahahaha okey dan lijkt me slim idee, anders kunnen we ook nog bij PLAZA gaan chillen, tegenover station eheheh
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.