Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lees dit alstublieft!!

naoual1985
29-03-2004, 19:33

Asalamulaikum, Dit is waar uit Medina:Sheikh Ahmed heeft dit nieuws verspreidt.Op een vrijdag, Sheikh Ahmed viel in slaap tijdens het lezen van de koran.Dan droomde hij dat de profeet Mohammed vzmh.Voor hem stond en zei dat in 1 week 7000 mensen stierven en geen enkel van hen was moslim.Niemand deed wat Allah zei.Hij zei ook dat het nu slechte tijden zijn.Vrouwen van tegenwoordig zorgen niet voor hun mannen, meisjes gaan overal zonder zich te bedekken.Zij respecteren hun ouders en andere niet.Rijken zorgen niet voor armen.Zij geven geen geld of zakaat. Zij bidden niet of vasten niet.De dag des oordeels is nabij.Wanneer 1 enkele ster aan de hemel hangt, zal het bad van vergiffenis sluiten.Het geschrift in de koran zal verdwijnen. De zon zal zakken tot op de hoogte van de aarde.De profeet zei dat hij, voor degenen die dit nieuws lezen voor anderen, plaats zal maken in het paradijs op het dag des oordeels, en al degenen die dit nieuws niet geloven zullen verbannen worden van het paradijs.Als een persoon dit nieuws print en hem dan aan andere mensen geeft, zal zijn wens uitkomen.Sheikh Ahmed zei dat als dit nieuws niet waar was , hij zal sterven als geen moslim. De profeet zei: Bid 5x per dag, geef zakaat, heb respect voor anderen, lieg niet, steel niet en help de armen. Alle personen die dit 35x printen en dit verspreiden, zullen worden beloond in 3 dagen.Een persoon heeft dit gedaan en kreeg 3000 aandelen in zijn bedrijf. Een persoon geloofde dit nieuws niet en zijn zoon stierf. Een persoon bleef maar zeggen dat hij dit vandaag of morgen gaat printen en hij stierf ook. Kijk maar wat je ermee doet.. maar het is aan mij als moslima om deze boodschap te verspreiden!

LoVeLy_HaNaN
29-03-2004, 19:36
Ik heb dat via een doorstuurmail ontvange..maar weet nief of ht een grapje is??Ik bedoel, iemand las ht en hij stierf een dag later omdat hij ht niej geloofde?

naoual1985
29-03-2004, 19:38
Ik denk dat het meer als waarschuwing dient...

MocroSiham
29-03-2004, 19:40
Bullshit.... Allah heeft na Profeet Mohammed vzmh... geen waarschuwingen, berichten of dat soort dingen meer aan de aarde vertoont. Ik heb dat berichtje ook wel es vaker dan vaak gelezen... neem het niet serieus. Een groepje hopeloze kinderen heeft niets te doen... :zwaai:

naoual1985
29-03-2004, 19:43

Het gaat niet om de doorsturen maar het gaat om dat de dag der oordeels nabij is.. en de waarschuwing daarvan..

sweet_nadoria
29-03-2004, 21:18
Origineel gepost door MocroSiham Bullshit.... Allah heeft na Profeet Mohammed vzmh... geen waarschuwingen, berichten of dat soort dingen meer aan de aarde vertoont. Ik heb dat berichtje ook wel es vaker dan vaak gelezen... neem het niet serieus. Een groepje hopeloze kinderen heeft niets te doen... :zwaai: Yup klopt .... Ik heb gehoord dat dit Haram is .. Ik heb het zelf ook gedaan maar ja ik wist het niet ...

maghrib_girl
29-03-2004, 22:35
geloof ik niet.. sheikh YASSIN was in mijn ogen de beste voorbeeld van de moslims tegenwoordig.. Allah yere7moe..

cj_tetuani
29-03-2004, 22:48
Origineel gepost door naoual1985 Asalamulaikum, Dit is waar uit Medina:Sheikh Ahmed heeft dit nieuws verspreidt.Op een vrijdag, Sheikh Ahmed viel in slaap tijdens het lezen van de koran.Dan droomde hij dat de profeet Mohammed vzmh.Voor hem stond en zei dat in 1 week 7000 mensen stierven en geen enkel van hen was moslim.Niemand deed wat Allah zei.Hij zei ook dat het nu slechte tijden zijn.Vrouwen van tegenwoordig zorgen niet voor hun mannen, meisjes gaan overal zonder zich te bedekken.Zij respecteren hun ouders en andere niet.Rijken zorgen niet voor armen.Zij geven geen geld of zakaat. Zij bidden niet of vasten niet.De dag des oordeels is nabij.Wanneer 1 enkele ster aan de hemel hangt, zal het bad van vergiffenis sluiten.Het geschrift in de koran zal verdwijnen. De zon zal zakken tot op de hoogte van de aarde.De profeet zei dat hij, voor degenen die dit nieuws lezen voor anderen, plaats zal maken in het paradijs op het dag des oordeels, en al degenen die dit nieuws niet geloven zullen verbannen worden van het paradijs.Als een persoon dit nieuws print en hem dan aan andere mensen geeft, zal zijn wens uitkomen.Sheikh Ahmed zei dat als dit nieuws niet waar was , hij zal sterven als geen moslim. De profeet zei: Bid 5x per dag, geef zakaat, heb respect voor anderen, lieg niet, steel niet en help de armen. Alle personen die dit 35x printen en dit verspreiden, zullen worden beloond in 3 dagen.Een persoon heeft dit gedaan en kreeg 3000 aandelen in zijn bedrijf. Een persoon geloofde dit nieuws niet en zijn zoon stierf. Een persoon bleef maar zeggen dat hij dit vandaag of morgen gaat printen en hij stierf ook. Kijk maar wat je ermee doet.. maar het is aan mij als moslima om deze boodschap te verspreiden! De profeet zei: Bid 5x per dag, geef zakaat heb respect voor anderen, lieg niet, steel niet en help de armen dit klopt de rest niet weet je hoe oude deze boodschap is? vlogens mij voor dat we geboren werden. dood gaan we gaan allemaal dood omdat er is een eind aan ons leven en aan deze wereled dus printen of niet printen we moslims geloven in Allah en niet in bijgeloof het is een sherku bellah

hayatk
04-02-2005, 13:07
dit verhaal is al oud hoor ik heb het al zeker vijf jaar geleden gehoord dus kweet nie of het waar is

Ouiam22
04-02-2005, 13:41
Ik weet niet of het waar is of dat het een leugen is, maar volgens mij staan er wil dingen die horen bij een moslim. En als je deze dingen volgt dus wat een moslim hoort te doen dan hoef je ook nergens bang voor te zijn. Dan heb je deze verhaal niet nodig om dingen te doen voor je geloof. Goeie dingen doen uit je zelf is veeel beter dan via iemand of via een brief of wat dan ook.

lelalaila
04-02-2005, 16:25
hey zina, ja ik heb dit vaker gehoord en wat je al zei de dag der oordeels is zeker nabij of we het willen of niet. beslama lieverd!!!