Bekijk originele versie : Wat doe jij met je vriend/vriendin om er een leuke dag van te maken??
oujdia2004
29-03-2004, 17:49
A salaam oulikoum iedereen..
Ik heb een vraagje.. Wat doe jij met je vriend/vriendin om
er een leuke dag van te maken en waar gaan jullie naar toe..?
Kijken of jullie wat weten want ik weet het niet meer,
Ik wil en een leuke tijd maken met me verloofde..
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..
Soekran alvast..
:zwaai:
misstomaatje
29-03-2004, 17:58
Origineel gepost door oujdia2004
A salaam oulikoum iedereen..
Ik heb een vraagje.. Wat doe jij met je vriend/vriendin om
er een leuke dag van te maken en waar gaan jullie naar toe..?
Kijken of jullie wat weten want ik weet het niet meer,
Ik wil en een leuke tijd maken met me verloofde..
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..
Soekran alvast..
:zwaai:
winkelen,naar een atractie park,naar de dierentuin,bioscoopje pakken,wandelen langs het strand,boswandeling, als het lekker weer is samen gaan picknicken, ................................
oujdia2004
29-03-2004, 18:05
uhmmm... Kan :)
Maar dat zijn bijna de standaard dingen die er gedaan worden en als je die al een paar keer hebt gedaan heb je daar geen zin meer in..
Wie weet er nog meer?
misstomaatje
29-03-2004, 18:07
Origineel gepost door oujdia2004
uhmmm... Kan :)
Maar dat zijn bijna de standaard dingen die er gedaan worden en als je die al een paar keer hebt gedaan heb je daar geen zin meer in..
Wie weet er nog meer?
samen koken,is ook leuk
Miss_Tjinkwiet
29-03-2004, 18:08
ik zou ook echt niet meer weten,sorry!!!het is allemaal zo standaart. en heel moeilijk om wat leuks te verzinnen!!!!!!!!
Lady_moi
29-03-2004, 18:10
Gaan karten, gaan fietsen, gaan benjispringen, gaan parachutespringen, gaan schaatsen :melig2:
Lady_moi
29-03-2004, 18:11
Een dagke parijs :Iluvu:
Samen vissen.. believe zeker de moeite waard... ook het schaatsen is iets waar je na jaren nog aan terugdenkt
Samen lekker winkelen in leuke grote steden en dan een restaurantje pakken... hmmm gezellig hoor die sfeer....
Zwemmen in een groot subtropisch zwembad waar je van die glijbanen afkunt!!
oujdia2004
29-03-2004, 19:07
Dank jullie wel meiden...
Soekran..
Nog meer..?.. :)
SweetxAngel
29-03-2004, 19:08
gewoon bij m zijn..tzz wat wil ie nog meer..meer kan ie zich niet wensen toch :hihi: ..neej hoor het is inderdaad lastig om iets orgineels te bedenken..maar jah uiteten..een van dre feest etc etc :zwaai:
oujdia2004
29-03-2004, 19:10
Origineel gepost door SweetxAngel
gewoon bij m zijn..tzz wat wil ie nog meer..meer kan ie zich niet wensen toch :hihi: ..neej hoor het is inderdaad lastig om iets orgineels te bedenken..maar jah uiteten..een van dre feest etc etc :zwaai:
Om altijd standaard bij hem te zijn en niks te gaan doen. Ontstaat er verveling... en dan heb je al helemaal geen zin meer om hem te gaan zien.. Begrijp je..?
Origineel gepost door misstomaatje
samen koken,is ook leuk
ja zeker, dat doe ik ook vaak met hem.. :Iluvu:
Nu het zomer wordt kan je gaan varen, huur een boot(je) en vaar lekker over het water, of ga een keer mee met zo'n groot schip en steek je handen uit je mouw want je moet de zeilen omhoog en naar beneden zien te halen. Of doe een ballonvaart! kijk op
www.glope.nl
Of kijk op www.leukedingendoen.nl daar staat altijd wel iets leuks tussen!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.