Bekijk originele versie : computer kopen
assepoester28
02-03-2009, 15:23
ik ben van plan een computer te kopen,maar ik heb helemaal geen verstand van.kan iemand mij mischien helpen?wat is een goede computer? waar moet ik opletten?als iemand adviezen voor mij heeft,dan hoor ik dat graag.ook wat een internetprovider betreft.welke is goed en goekoop? alvast bedankt voor jullie hulp.
hassans85
02-03-2009, 15:52
een pc met met een intel dual core processor een harde schijf van 160 gb en meer en een werkgeheugen van 2 gb en meer en absoluut geen pc kopen met een amd processor ook dual core processors van amd zijn niet goed als je een amd processor neemt dan is je pc binnen 3 jaar kapot
wat betreft providers ze zijn allemaal hetzelfde als je internet aanvraagt heb je kans dat je meteen een werkende verbinding krijgt en sommige krijgen al meteen problemen met de verbinding maar slechte providers zijn telfort (vormalige tiscali) online (vormalige orange) en het net daar schijnnen veel mensen op internet foras problemen mee te hebben
maar als ik jou was zou ik tele 2 nemen met 20 mb verbinding en telefonie voor 35 euro per maand plus gratis mini laptop van acer (bij tele 2 hoef je geen werkende kpn lijn te hebben ze opennen zelf voor je de lijn als je geen kpn hebt)
http://www.adslwinkel.nl/?aff_id=2050&gclid=CNDq-_i_hJkCFYsA4wodICSInw
assepoester28
02-03-2009, 16:05
bedankt voor je snelle ractie.:goedzo:
een pc met met een intel dual core processor een harde schijf van 160 gb en meer en een werkgeheugen van 2 gb en meer en absoluut geen pc kopen met een amd processor ook dual core processors van amd zijn niet goed als je een amd processor neemt dan is je pc binnen 3 jaar kapot