Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gaat het wel goed met de Marokkanen?

Pagina's : [1] 2

kloppendhartje
29-03-2004, 17:29

http://www.rnw.nl/samenleving/assets/images/marokkanen1_011015.jpg Gaat het nou juist goed met de Marokkanen of percies het tegenover gestelde???...... Want een keer hoor je slecht nieuws over Marokkanen net als bijv. die paarden verkrachter hier in Utrecht! :jammer: En één keer in de zoveel tijd :( hoor je pas iets positiefs over (ons) Marokkanen! Wat denk jij? ;)

AAAbracadaver
29-03-2004, 17:46
Je hebt goede en je hebt slechte. En helemaal aan het eind van het spectrum heb je nog Marokkanen als Said2, rechtstreeks uit de zandbak en toch 26 jaartjes oud. Origineel gepost door said2 nou ik zal je gelijk zeggen hoe oudt ik ben ,26 jaar ben heel goed met rijden ,en als ik er eenmaal ben ,sla ik jou de kan ker en geef ik vervolgens je surinaamse vriendin een goede buurt ,je moeder mag de maal tijd klaar maken ,en als laatse ,neem ik je zusjes mee ,ook achter de ramen plaatsen net alles al die andere blondjes ,

Sensabillah
29-03-2004, 18:02
Origineel gepost door Abracadaver Je hebt goede en je hebt slechte. En helemaal aan het eind van het spectrum heb je nog Marokkanen als Said2, rechtstreeks uit de zandbak en toch 26 jaartjes oud. Abracadaver, Je schenkt echt te veel aandacht aan Said2. Aandacht is hetgeen Said2 op uit is. Ik vind het overigens erg moeilijk te geloven dat de ware leeftijd van deze persoon 26 is.

Peej
29-03-2004, 18:13
Als ik zijn profiel moet geloven wordt hij over twee maanden 12 jaar jong. Die leeftijd past beter bij zijn infantiele gedrag, zijn puberale taalgebruik en zijn wirwar van taalfouten.

Peej
29-03-2004, 18:20

En meteen krijgen we een bevestiging van datgene wat ik zojuist al schreef.

Sensabillah
29-03-2004, 18:20
Origineel gepost door said2 nee de marokkanen schenken te veel aandacht aan racisten ,wat een normale nederlander heeft niks te zoeken op een marokkaanse chat kanaal ,jullie durven niks buiten te zeggen en dus als achter de pc ,,ik geef jullie goede tip voor de nederlanders zonder leven ,www,levenloos.nl Salaam aleikoem Said2, Indien je je hier voordoet als Marokkaan om de boel te provoceren, en de Marokkanen in een kwaad daglicht wilt zetten; get a life. Indien je werkelijk moslim bent; moge Allah (swt) jou vergeven, en op het juiste pad leiden insha Allah. PS: indien je hier niet normaal op kunt reageren ben ik genoodzaakt verder gebruik te maken van bepaalde poppetjes. Ma3a salama.

Peej
29-03-2004, 18:35
Ik keek alleen ff naar je geboortedatum om zodoende de leugen over je leeftijd te achterhalen. Ben maar niet bang, ik heb wel andere dingen te doen dan kleine jongetjes met een grote bek te mailen. En als je niet wilt dat mensen je profiel bekijken kun je hier beter weggaan want alle profielen zijn voor iedereen in te zien. Of had je dat nog niet door sukkeltje.

AlHoceima_Leila
29-03-2004, 18:48
wat een ruzie zeg Kloppendhartje : soms zijn er goeie dingen over de Marokkanen en soms slechte maar er zijn zoveel goeie dingen die gebeuren die de media gewoon niet laat zien maar ik heb zoiets van kijk niet alleen naar die slechte of die goeie dingen maar kijk om je heen en laat je niet beinvloeden door hetgeen wat je over 'een paar of een' marokkaan/marokkanen hoort en ziet.

naoual1985
29-03-2004, 20:15
Ik vind said2 wel een grappig! Hij dist ze wel allemaal en iedereen is te dom om op hem te reageren!! Zien jullie niet dat hij daarop uit is?

Sensabillah
29-03-2004, 20:59
Origineel gepost door said2 je mag gebruik maken van die poppetjes ,maar beging eerst met abracadaver,tuurlijk ben ik een goede moslim ,en pik het ook niet als iemand de islam beledigt ,en trouwens ik vraag elke dag allah om vergevens ,hoef je niet als tip mee te geven :D Gedraag je daar dan ook naar. Indien iemand naar jouw mening de Islam beledigd, kun je daar ook op een andere manier op reageren. Ik heb jou geen tip gegeven Said2, dat was een toewensing.

Sensabillah
29-03-2004, 22:42
Origineel gepost door said2 ok is goed ga het proberen ,en weet je wat ik ga helemaal niet meer met die twee griezels indiscussie ,ze doen maar , :D Salaam aleikoem Said2, Moge Allah (swt) je voor je goede daden belonen insha Allah.

Ole_Guapa
29-03-2004, 23:21
Eh, met een hoop Marokkanen gaat het geloof ik wel goed. Ik bedoel, die ik ken dan. Een paar "2e-generatie-mrocows" die ik ken van m'n werk. (ik werk half bij een bank, half bij een school) En ik heb een paar vrienden die "late 1e generatie" zijn. (Ik bedoel dus dat ze op latere leeftijd uit Marokko naar Nederland zijn gekomen, maar nog niet zo lang geleden) Die hebben het wel moeilijk. Ze HEBBEN dus wel problemen (logisch, als je emigreert) maar ze ZIJN geen probleem. (Dus niet het type dat als je-weet-wel-Marokkaan wordt aangeduid) Op school hou ik soms wel mijn hart vast. Met de meiden gaat het vaak wel goed. Soms starten ze wat moeizaam, maar dat halen ze later vaak weer dubbel en dwars in. Maar die jochies... Soms vraag ik me wel af: "wat moet daar van terecht komen". Op dit moment ben ik trouwens even in een kleuterklas zònder één Marokkaans kind. (en wel alleen maar allochtone kleuters). Maar een tijdje geleden had ik een klas vol Marokkanen. En daar waren wel veel jochies bij waar je je zorgen over maakt. (heb ik al genoeg over gepost geloof ik) Maar ik heb een tamelijk optimistische natuur. Vaak wordt de soep niet zo heet gegeten als ze wordt opgediend. Toch wil ik de problemen niet bagatelliseren. Als "de" Marokkaanse gemeenschap zelf niet open en eerlijk onder elkaar over deze problemen praat, gaan andere mensen het doen. En dat is wat er nu gebeurt. Het algemene gemor en gezeur, soms ook volslagen onterecht en overdreven, moet je niet negeren. Als Marokkanen onder elkaar van mening durven te wisselen en de anderen láten ze ook even met rust om het onder elkaar te bespreken, dan geloof ik dat er oplossingen kunnen komen. Maar als Marokkanen mooi weer blijven spelen en Nederlanders blijven kankeren, dan betrekt iedereen de baricaden, en dat lost helemaal niets op. Bslema Olé

Deliana
29-03-2004, 23:45
Origineel gepost door kloppendhartje http://www.rnw.nl/samenleving/assets/images/marokkanen1_011015.jpg Gaat het nou juist goed met de Marokkanen of percies het tegenover gestelde???...... Want een keer hoor je slecht nieuws over Marokkanen net als bijv. die paarden verkrachter hier in Utrecht! :jammer: En één keer in de zoveel tijd :( hoor je pas iets positiefs over (ons) Marokkanen! Wat denk jij? ;) Waarom zou het niet goed gaan met de Marokkanen? De media schrijft zoveel, en hun grootste genot is om bij een misdrijf te melden dat het om een allochtoon gaat. Daar moet je gewoon boven staan.

kloppendhartje
30-03-2004, 18:15
Bedankt Alhouceima-Leila, Ole_Guapa en Deliana.... :p En de rest was alleen maar bezig met die kinderachtige ruzie!!! :confused:

kloppendhartje
03-04-2004, 23:54

Nog reacties???.... :)

Pagina's : [1] 2