Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een intieme vraag aan de getrouwde vrouwen

Pagina's : [1] 2

marilynmonroe
29-03-2004, 16:40

Hoi meiden, Ik heb even een intieme vraag en dat is of de seks nou wel/niet lekker is. Ik krijg vaak te horen van sommige getrouwde meiden, dat de seks niks voorstelt. In boeken wordt het allemaal zo mooi beschreven en nu begrijp ik ook wel dat je dat met een korreltje zout moet nemen. Maar ik zou het behoorlijk teleurstellend vinden, als de seks helemaal niet leuk is. Is dat dus echt zo of is het per stel anders? groetjes Marilyn

lilchakir
29-03-2004, 19:24
ik hoop voor je dat je een antwoord krijgt op je vraag ik ben zelf wel getrouwd en ik wil best dingen met jullie delen behalve mijn seks leven 1 om dat het haram is om met derde over je intieme ervaringen te praten en 2 het gaat niemand wat aan :zwaai:

Ouissam
29-03-2004, 19:28
Ik sluit me bij lilchakir aan :D

najimafissoune
30-03-2004, 12:45
Nou meid ik ga je niet mijn seksleven meedelen maar ik zeg je wel dat het voor ieder stel anders is en hoeveel ervaring je hebt. De rest merk je pas als je zelf getrouwd bent. Groetjes

elboubsi
30-03-2004, 16:33

Je hoeft ook niet je seksleven uitgebreid te beschrijven. je kan ook gewoon zeggen dat het op een schaal van tien......is. In elk geval denk ik dat we deze vraag serieus moeten nemen om de niet getrouwde onder ons te behoeden van niet realistische verwachtingen. In elk geval mijn mening is dat het schromelijk wordt overdreven op een schaal van tien geef ik een zes.

lilchakir
30-03-2004, 16:58
HOE WIL JE NOU IN GODSNAAM EEN NIET GETROUWDE VROUW NOU BEHOEDEN VAN EEN NIET REALISTICHE VERWACHTING DAT MOET ZE TOCH ZELF ONDEKKEN ALS ZE AAN SEKS HEEFT GEDAAN DAN PAS KAN ZE ER ACHTER KOMEN OF HET HAAR MEE OF TEGEN VALT OF ZIE IK HET VERKEERD. :zwaai:

Thug_Sebnia
01-04-2004, 02:50
het is voor iedereen anders inderdaad ;) je moet zoiezo nooit te veel van iets verwachten, dan kan het ook niet erg tegenvallen.

qamar81
06-04-2004, 17:59
Salaam m3alikoem warahmoetoelahie wabarakatoehoe, Wat is dat nou voor een rare vraag? Zo iets dat is strict geheim dat ga je toch niet met andere bespreken. En bovendien is het ook haram.

Nadia_Antwerpen
08-04-2004, 21:12
assalaam wa aleikum nu moeten jullie niet gaan dramatiseren hé, het is haram je bedgeheimen te delen ja maar dat was toch niet de vraag? het meisje wil gewoon weten hoe het nou in elkaar zit en of je er wel iets aan hebt? nou marilyn, je moet al zeker niet met die gedachte trouwen want dan gaat het zeker tegenvallen! het zit ook tussen de oren hé! nee, het zit vooral tussen de oren! als het daar goed zit, en je je man ook echt aantrekkelijk vind, denk ik dat het je nog zou verbazen ;) mha salama

soulfa
09-04-2004, 08:23
Als je eenmaal getrouwd bent zul je het allemaal wel ontdekken. Zolang je niet getrouwd bent en het verboden terein is, lijkt het zo bijzonder. Ik wou vroeger van al de getrouwde meisjes hun verhaal over de huwelijksnacht horen. Een ding kan ik je wel vertellen in het begin is het prachtig, je hebt iets nieuws ondekt. Maar als je dan een tijdje getrouwd bent word het de normaalste zaak van de wereld.

Camilla27
09-04-2004, 08:42
Origineel gepost door marilynmonroe Hoi meiden, Ik heb even een intieme vraag en dat is of de seks nou wel/niet lekker is. Ik krijg vaak te horen van sommige getrouwde meiden, dat de seks niks voorstelt. In boeken wordt het allemaal zo mooi beschreven en nu begrijp ik ook wel dat je dat met een korreltje zout moet nemen. Maar ik zou het behoorlijk teleurstellend vinden, als de seks helemaal niet leuk is. Is dat dus echt zo of is het per stel anders? groetjes Marilyn Arme meid toch maak je je zorgen om sex? nou ik kan je zeggen dat je nergens bang voor moet zijn, als je de juiste partner hebt en waar je van houd en hij van jou dan kan sex heeeeeeeeeeeeel lekker zijn, en sex stelt zeker wel veel voor!! zeker als je partner het goed doet en niet alleen maar aan zich zelf denkt, gr. Camilla

Camilla27
09-04-2004, 08:44
Origineel gepost door soulfa Als je eenmaal getrouwd bent zul je het allemaal wel ontdekken. Zolang je niet getrouwd bent en het verboden terein is, lijkt het zo bijzonder. Ik wou vroeger van al de getrouwde meisjes hun verhaal over de huwelijksnacht horen. Een ding kan ik je wel vertellen in het begin is het prachtig, je hebt iets nieuws ondekt. Maar als je dan een tijdje getrouwd bent word het de normaalste zaak van de wereld. De kunst is om er voor te zorgen dat het niet de normaalste zaak van de wereld word. Zorg dat het spannend blijft en lekker al ben je jaren getrouwd. gr. Camilla

Camilla27
09-04-2004, 08:50
Origineel gepost door qamar81 Salaam m3alikoem warahmoetoelahie wabarakatoehoe, Wat is dat nou voor een rare vraag? Zo iets dat is strict geheim dat ga je toch niet met andere bespreken. En bovendien is het ook haram. Haram???? rare vraag??? en mag ik vragen hoe je daar aan komt??? ben je ook zo'n iemand die het haram vind om standjes uit te proberen met je partner? :rolleyes: mohiem, wat haram is is als je je vrienden, bekenden,famillie verteld hoe ja alles doet in bed met je partner maar het is zeker niet haram om vragen te stellen over sex. gr. Camilla

Camilla27
09-04-2004, 08:54
Origineel gepost door Thug_Sebnia het is voor iedereen anders inderdaad ;) je moet zoiezo nooit te veel van iets verwachten, dan kan het ook niet erg tegenvallen. Niet veel van verwachten?? dames dames toch!! jullie praten volgens mij over een onderwerp waar jullie helemaal geen verstand van hebben. Zeker moet je er wel veel van verwachten, hallo zeg!! als mijn partner slecht in bed is en niet weet hoe die mij behoeftes moet bevredigen dan moet ie zeker zijn tactiek maar eens veranderen!!! ff bijsturen die vend van je kom nou!!! niet veel van verwachten, een vrouw moet niet genoegen nemen met : WAM BAM THANK YOU MEM!!!! gr. Camilla

Camilla27
09-04-2004, 09:02

Origineel gepost door lilchakir ik hoop voor je dat je een antwoord krijgt op je vraag ik ben zelf wel getrouwd en ik wil best dingen met jullie delen behalve mijn seks leven 1 om dat het haram is om met derde over je intieme ervaringen te praten en 2 het gaat niemand wat aan :zwaai: Waarom hebben jullie het steeds over haram???....ze vraagt toch niet aan jou persoonelijk welke standjes je in bed gebruikt!!! ligt het nou aan mij of zijn er veel die niet begrijpend kunnen lezen?? :rolleyes: het enige wat ze dan zeggen is: haram haram haram.wajouwwwwwwww!!!! gr. Camilla

Pagina's : [1] 2