Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : rijschool rotterdam

HETONDERZOEK
01-03-2009, 23:22

salaam, wie kent een goede rijschool in rotterdam? Ik ben maar een arme student dus ik ben op zoek naar een goede school voor een minder hoog prijsje ( dus geen 40 euro per uur :moe: ) Iemand tips? Zo ja, plaats aub site, naam of nummer! Groetjes

Marwikos
02-03-2009, 00:15
voor 100 euro heb ik voor je een autorijschool die slechts 22 euro per euro vraagt. goedkoper vind je nie

Naaa
02-03-2009, 17:34
hoi meid.. voor goedkoop en goede lessen ben je bij de rijschool Carway bij het goede adres... deze vent leert zijn leerlingen uit zijn hard hij is egt Top. (zelf rij ik ook bij hem).. in iedergeval hier heb je zijn site:www.rij-carway.nl

HETONDERZOEK
03-03-2009, 07:53
voor 100 euro heb ik voor je een autorijschool die slechts 22 euro per euro vraagt. goedkoper vind je nie Grappemaker. Ik heb ook een rijschool gevonden in zuid.. eerste 10 lezzen 21 euro daarna 23.. spotgoedkoop.. hoef ik jou geen 100 voor te betalen ;) Trouwens, t slagingspercentage bij dat soort té goedkope rijscholen is vaak bagger. hoi meid.. voor goedkoop en goede lessen ben je bij de rijschool Carway bij het goede adres... deze vent leert zijn leerlingen uit zijn hard hij is egt Top. (zelf rij ik ook bij hem).. in iedergeval hier heb je zijn site:www.rij-carway.nl bedankt meid! Ik heb gekeken en gechecked.. walakien het slagingspercentage is maar iets van 10 % .. is echt super weinig :S Maja, ik ga kijken. Bedankt he!