Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ~Een goede vriend van je gaat vreemd~

TwinkleEye_19
29-03-2004, 13:46

Stel, een goede vriend van je heeft al een jaar een relatie met een hele lieve meid (jij en die meid zijn vriendinnen/ familie). Zij gaat ervan uit dat het serieus is en dat ze zeker zullen gaan verloven. Maar nu weet jij dat hij erg gesteld is op aandacht van meiden en jou en andere meiden zeker wel ziet zitten (player)... Wat zou jij doen? :)

Nawel22
29-03-2004, 13:57
Hem naar Tokio schoppen, zodat hij uit de buurt van mijn vriendin blijft. :kwaad:

Johanna
29-03-2004, 14:03
Zeggen wat je hebt gezien/gehoord over hem

sweet_nadoria
29-03-2004, 14:22
Euh …. :o Afmaken … :auw: :bril:

SweetxAngel
29-03-2004, 16:05

ik zou het niet tegen mn vriendin zeggen..want dan is de kans groot dat die relatie naar de maan gaat maar ik zou die vriend LERENNN :stomp: :zweep: en daarnaast natuurlijk chanteren..zo zou hij bang voor me worden en zich aan mijn regels houden :hihi: :D

TwinkleEye_19
29-03-2004, 16:44
Stel je zegt het tegen haar. En zoveel andere meiden ook en toch blijft ze hem geloven. Steeds omdat hij zegt dat die meiden jaloers zijn en tussen hun in willen komen en bla bla.... Wat doe je dan?

Allure_80
29-03-2004, 17:23
Nou, kijk... Ik heb mn best gedaan. Ik heb haar verteld wat ik weet en daar moet ze het maar meedoen. Ik vertel t haar niet uit jaloezie of iets dergelijks, maar omdat ik om haar geef en haar het beste gun. Als zij dat niet wil inzien, als zij wil inzien dat het verzonnen praatjes zijn... Ja, dan moet ze er maar zelf achterkomen. Dan gaat de gezegde "wie niet luisteren wil, moet maar voelen" er in dit geval zeker op... Jammergenoeg wel, ja... Of je ontpopt je tot een detective en stelt alles vast (foto's etc.) en overhandigt haar het bewijs, hihihihihi :p Nee, hoor just kiddin'...

DOUKALIA18
29-03-2004, 17:26
das eigenlijk best wel een goed idee over die foto's

Wild_Female
29-03-2004, 18:00
Tja euhm..als je het haar verteld, denkt ze dat je jaloers bent...maar het blijft de beste optie... Want als ze erachter komt dat jij er al van wist voelt ze zich nog erger... Euhm begrijp je :confused:

Idjies_n_Assel
29-03-2004, 18:30
Ik zit een beetje in die situatie, hij is fam. zij is een vriendin, Hij een echte player, ik weet dat hij niet echt serieus is met haar. In het begin dacht ik echt van wel, maar nu heb ik mn twijfels, ik had het haar bijna verteld maar ik doe het niet, ik heb hem gezegd dat ik hem de tijd zou geven dat hij het haar zelf zou vertellen en dat het niet lang meer mag duren of ik vertel het haar zelf. En ik ga dat ook doen als hij het haar niet wil vertellen,

Skatje
29-03-2004, 18:43
Het ligt eraan hoe goed je het meisje kent. Als het een goede vriendin is, zou ik het zeker weten zeggen. En als je de jongen ook kent, zou ik hem eerst waarschuwen dat ik het haar ga vertellen, of hij mag het eerder vertellen. Maar als het gewoon een meisje is die ik ken, zou ik mijn mond houden. Straks heb ik het nog gedaan.. Veel succes iig... Boesa,