Lalla_Asmae
29-03-2004, 12:24
Halloooo mensen ik zie dat iedereen hier prachtige verhalen schrijft dus ik d8 ik ga het ook proberen! laat me aub weten wat jullie ervan vinden groetjesssssss Verhaal:Sihem het gelukkigste meisje Het is morgen woensdag en ik kan lekker uitslapen..Ik moet toch pas om 12.30 op school zijn….SIHEM!!!!! SIHEM!!!!!! Nodi!!!! Mama ik moet pas om half 1 beginnen en het is nu pas half 9!!!! Je vriendin amal komt om 10 uur hier en ze wilt dat je met haar mee gaat..OOOH! oké! Ik had gelijk volop energie…Amal en ik zijn al sinds onze basisschooljaren de beste maatjes en we doen haast alles samen en als dat niet gaat zijn we wel van alles op de hoogte (van elkaar). Mijn telefoon gaat over en ik nam op..Ik hoorde al gelijk spontane amal aan de andere kant: Amal: HEEEEEEEEEY slaapkop!!!!!! je moeder heeft je zeker wakker gemaakt! Sihem: hahahaha jaaa ze heeft me al wakker gemaakt. En ze zei dat je gebeld had naar huis omdat k me telefoon niet hoorde Amal: klopt! Ja ik wou aan je vragen of je zo ff met me mee gaat naar de stad ik heb om 11 uur een afspraak bij een bedrijf ik kom om 10 uur is dat goed? Sihem: ooow oke is goed! Doei doei tot straks Hmmm ff kijken wat k aan ga doen…….Mn zwarte pantalon met een babyblauwe truitje met mn zwarte instappers. Ik nam vlug een douche en kleedde me daarna gelijk om…zo een beetje creme op Klaar! Ik deed mn gekrulde haar in een staart en liep naar beneden..het was 10 uur! Zo zo precies op tijd mijn moeder kwam al uit de keuken gelopen..Sihem ik heb een kopje thee voor je ingeschonken en een broodje voor je gemaakt…..Ik bedankte haar en gaf r een zoen…ik liep naar de keuken en ik hoorde de deurbel al. Al gauw hoorde ik mn moeder met amal lachen. Nadat ik klaar was met mn ontbijt kuste ik mn moeder en pakte n tas zette mn lipgloss op en stapte in amal’s auto en we reden weg.. Amal is het niet een beetje te vroeg? Je hebt toch pas om 11 uur een afspraak? En het is nogeneens half 11 ..Ja schat ik weet ….ehm..zulle we langs de bakker gaan? ff wat lekkers halen…is goed! We liepen naar de bakker en kwamen mounir tegen met een andere jongen oh my god die zag r zoooo leuk uit!!!!!!!!!!!!! Het leek net een Italiaan donkerbruin stijl haar donkerbruine ogen en nog wel in pak!!!! Oh my god!!!!!!Mounir is al een leuke jongen maar deze heeft de top bereikt met zn knapheid……Heeeeey dames! Alles goed? Hahaha jaaa mounir met jou? Ook goed hoor sihem we gaven de jongen een hand en mounir stelde ons voor aan zijn broer Hicham… Hicham??dit zijn 2 dames uit mn klas we stonden nog wat te praten toen amal nar haar sollicitatie moest gaan…ehm sihem? Waar vindt ik je? Ooh ga jij niet mee sihem? Zullen we samen met je wachten bij de V&D kunnen we intussen wat gaan drinken of zo… OOOOOH god! Alleen met Mounir en hicham!! ehm…is goed mounir! We wenste amal veel succes en liepen naar de V&D…………we dronken allemaal wat en begonnen gezellig over van alles en nog wat te praten. Sihem wanneer ga je eigenlijk naar marokko? Ehm..Zodra de kindervakanties beginnen dus begin juli..Ow oke! Ik ga ook begin juli samen met mijn ouders enz. gezellig! Toch! We spraken nog wat met elkaar totdat we amal aan zagen lopen met een big smile ze gaf ons allemaal een hand en zei ons dat het heel goed ging en dat ze volgend jaar daar stage mag lopen.. Gefeliciteeeerd meidddd ik stond op en gaf er een dikke knuffel.Mounir en Hicham begonnen te lachen! En feliciteerde haar ook en gaven haar een hand..We bleven nog ff zitten tot dat hicham opstond dames het was heeeeel gezellig dames maar jammer genoeg hebben we om kwart voor 12 een afspraak bij een makelaar anders konden we nog wat langer zitten...ja zeker jammer hahaha mensen dit is niet het einde van de wereld begon mounir te lachen! insha allah zien we elkaar nog wel vaker! Amal begon ook al te dolle hahaha nou nou mounir jou missen we echt niet hoor! hahahaaha ik voelde dat hicham me aankeek en durfde zijn richting niet op te kijken we liepen gezamelijk naar buiten en groette elkaar. Amal en ik besloten alvast naar school te rijden Sihem?? hoe vindt je hicham geen leuke jongen? sjow ik ging dood toen ik hem zag! maar waarom vraag je dat? Hij is zeker leuk maar volgens mij vondt hij je ook euk want hij keek je echt heel de tijd toen we afscheid namen.. Wahahaha amal Alsjeblieft zeg...Hij kan zo een top model vinden! maar goed hou er over op! voordat ik over mounir begin!hahaha Amal heeft al een tijdje een oogje op mounir en hij op haar maar dat weten ze niet van elkaar! aangekomen op school: de lessen vlogen letterlijk voorbij en of ik wat opgestoken heb iks een ander verhaal..Mijn gedachten dwaalde steeds naar Hicham en naar wat Amal me verteld had.... Sihem! waarom ben je zo stil! normaal heb je altijd wat te zeggen maar vandaag heb ik nog niks gehoord Amal ik ben ergens anders bij mijn gedachten en dat heb ik aan jou te danken! oooooow sorry Sihem dat was ook weer niet mijn bedoeling... Is goed schat ik vindt het niet erg.. Amal bracht me naar huis... Ik zag dat we visite hadden dus ik begroete eerst de vrouwen en ging thee met ze drinken tbarkelah! dit is zeker je oudste dochter tbarkelah ze is echt een mooi meisje ze lijkt veel op jou...Mijn Zoon Karim zegt altijd ik wil met een meisje van hier trouwen... Oh god! ik heb een hekel aan dit soort opmerkingen! ze loeren allemaal om met hun zoons te trouwen! ik lachte zo nepjes en zei dat ik naar boven ging.. ff wat makkelijks aandoen...Ik besloot een lijstje te maken met wat ik nog nodig had voor de zomervakantie... Ik zette een cd aan en begon mn kleren te sorteren... Ik hoorde iemand kloppen en mijn naam roepen..Kom maar binnen! het was youssef mijn broertje sihem mama vraagt of je nu wilt eten of dt ze voor je moet laten ehm ik heb nu geen trek en ik ben net zo lekker bezig........... youssef zeg maar dat ze voor me moet laten ok? waga is goed en hij liep alweer weg ik keek ff op mn klok tot mijn schrik was het al half 8 Ik rende naar beneden en zag mijn ouders samen tv kijken best wel raar eigenlijk we zijn met 6 kinderen maar alleen iman zat samen met ze in de kamer maar goed! Ik kuste mn vaders hoofd en ging naast hem zitten baba hoe was je dag ik heb je helemaal niet gezien vandaag! hahaha e bentie ik ben allang thuis maar jij was druk bezig boven je had muziek aan deur was dicht dus ik wou niet storen helemaal toen youssef zei dat je druk bezig was Ewaa safiiii jullie weten toch dat jullie mij noooit storen! ik hoorde de voordeur dichtgaan en ff later verscheen mn oudere broer Adil van 25 met zijn verloofde hannan Ik begroette ze allebei en ging weer naar boven..verder gaan met die rwina... Het was inmiddels 9 uur en ik begon honger te krijgen..Ik liep weer naar beneden En ging naar de keuken .Ik zag mn zusjes laila van 19 en besma van 17 samen eten...halloooo sista's!!!!! heey sihem! zeiden ze in koor....alles goed? jawel laila hey sihem was jij thuis? vroeg besma ja ik wel waar waren jullie eigenlijk ik liep net ff de huiskamer in en zag alleen onze ouders en iman zitten.. Ow ik was aan het msnen...en ik zat er bij zei laila ooooooow op die manier dan is het wel logisch dat ik jullie niet gezien had julie waren op een ander planeet! we kletsten nog wat maar toen stond ik weer op hey dames ik ga hannan ff stelen van adil wahahaha succes! zal ik zeggen! ow jaaa sihem amal moest jou spreken ga je haar bellen of spreek je er op msn? ehm...weet jij waarom ze me wou hebben of niet..............????? ja sorry mensen ik heb m 2 keer geplaats want ik had de titel niet voluit geschreven! :)