Bekijk originele versie : Verdwenen
Ik ben er net achter gekomen dat al mijn documenten, waaronder afbeeldingen en muziek, verdwenen zijn. Ik kan het nergens meer vinden. Ik heb het absoluut niet zelf weggegooid...maar alles is gewoon foetsie. Is er zoiets als een back-up of zo...of iets waarin ik kan kijken naar de dingen die weggegooid zijn, behalve de prullebak!!!
-s-
Radeloos
Niet gelukt! ;-(
Nog andere goede ideën?
marokkaan18
04-03-2009, 18:01
http://www.tuneup-software.nl/download/
iets ?
112mohamed
04-03-2009, 22:16
get dat back een perfecte programma mischien is dat wat zal effe kijken of ik het kan uploaden
een goed idee is om op startte klikken en dan op zoeken!!
zoek naar afbeeldingen of andere document :goedzo:
Dat hebben we natuurlijk al geprobeerd!!!
;-)
get dat back een perfecte programma mischien is dat wat zal effe kijken of ik het kan uploaden
Graag!
Butterfly_B
05-03-2009, 08:45
had ik oook aaaalllesss weggg
had ik oook aaaalllesss weggg
Jij ook! Ik baal er erg van...want al mijn documenten en foto's stonden er op...zomaar uit het niets weg!!!
Jij ook! Ik baal er erg van...want al mijn documenten en foto's stonden er op...zomaar uit het niets weg!!!
log je in toevallig met een andere account dan voorheen?
Butterfly_B
05-03-2009, 14:14
ja ken dat gevoel echt erg..ik ben alles verlorgen in ieder geval zelfs een paar trouwfoto´s die ik eniet dubbel had:(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.