Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Overstappen naar draadloos internet

girlienadorie
01-03-2009, 00:24

Momenteel heb ik internet van ziggo via de kabel, wat dus niet draadloos is. Ik wil nu graag overstappen naar draadloos voor mijn laptop en heb al wat dingen hierover uitgezocht. Ik kan dit laten doen via ziggo etc, echter is dit niet zo voordelig! Weet iemand een goed bedrijf die dit doet of eventueel andere suggesties?? Ik kan het niet zelf en internet met usb is ook geen optie! :confused: Alvast bedankt!

cotedor
01-03-2009, 01:08
je loopt Media Markt binnen en koopt een "draadloos router" van Netgear, Sitecom of ander merk. vanaf 30 euro en hoger te vinden. die sluit je aan op je Modem van Ziggo en wat instellingen aanpassen en dan kun je met je Laptop verbinding maken met je "draadloos router" en je kunt dan na wachtwoord ingevoerd te hebben thuis lekker draadloos internetten op je laptop.

Khataarlijk
01-03-2009, 09:36
Momenteel heb ik internet van ziggo via de kabel, wat dus niet draadloos is. Ik wil nu graag overstappen naar draadloos voor mijn laptop en heb al wat dingen hierover uitgezocht. Ik kan dit laten doen via ziggo etc, echter is dit niet zo voordelig! Weet iemand een goed bedrijf die dit doet of eventueel andere suggesties?? Ik kan het niet zelf en internet met usb is ook geen optie! :confused: Alvast bedankt! waarom wil je zo slim overkomen ?? je kan ook zeggen : ik bak er niks van kan iemand mij uitleggen wat ik nodig heb , het heeft niksmet bedrijf te maken :). heb je een desktop : =>> koop een stick met daarin een netwerkkaart heb je een laptop : nvt en daarna koop je een router , of je nou ziggohebt , pinno , of boukhnouna ;) , dit is enigste wat je nodig hebt om ''over te stappen'' succes

Golden_PowerV3
01-03-2009, 10:38
jeh onzin mensen koop een switch met wifi voor 15 euro en je hebt draadloos

Drifter
01-03-2009, 13:01

waarom wil je zo slim overkomen ?? je kan ook zeggen : ik bak er niks van kan iemand mij uitleggen wat ik nodig heb , het heeft niksmet bedrijf te maken :). heb je een desktop : =>> koop een stick met daarin een netwerkkaart heb je een laptop : nvt en daarna koop je een router , of je nou ziggohebt , pinno , of boukhnouna ;) , dit is enigste wat je nodig hebt om ''over te stappen'' succes Zo slim ben jij ook niet hoor ;) Ze bedoelt waarschijnlijk dat ze een wifi-modem van Ziggo kan krijgen, hierdoor komt er een klein extra bedragje op je maandbedrag. :goedzo:

girlienadorie
01-03-2009, 22:39
Zo slim ben jij ook niet hoor ;) Ze bedoelt waarschijnlijk dat ze een wifi-modem van Ziggo kan krijgen, hierdoor komt er een klein extra bedragje op je maandbedrag. :goedzo: Dankjewel Drifter voor de hulp:goedzo: Anderen trouwens ook, afgezien van Mr smartass;)

Khataarlijk
04-03-2009, 01:39
Zo slim ben jij ook niet hoor ;) Ze bedoelt waarschijnlijk dat ze een wifi-modem van Ziggo kan krijgen, hierdoor komt er een klein extra bedragje op je maandbedrag. :goedzo: daar heb ik het niet over , want dat is niet BETAALBAAR voor iemand die zo'n topic opent slimbo ;) je hebt bedrijven die het internationaal aanbieden , maar dan ben je Tientalen euro's per maand kwijt . heel simpel check die van Vodafone en je zult al schrikken van de prijzen (geen snelheid , geen free data verkeer kortom Zero verpakt in een ontvanger)