Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraag voor marokkaanse jongens.

Pagina's : [1] 2 3 4

mimia
30-10-2002, 13:07

Dag marokkaanse jongens... Ik heb even een psychologisch vraagje en ik hoop dat jullie zullen reageren, zodat ik er wat meer van zal begrijpen... Een leuke Marokkaanse meid staat bij de bushalte. Er rijden auto's langs. Met verschillende bestuurders natuurlijk. Het meisje ziet dat verschillende bestuurders haar aankijken. De meeste zijn Marokkaans en toeteren zelfs. Zij ziet dat het zeker geen enge jongens zijn (niet dat uiterlijk het belangrijkst is). Van binnen voelt ze zich natuurlijk vereerd dat deze jongens haar aandacht geven, maar geen van hen stopt. De bus arriveert en ze stapt in. Ze gaat zitten en ziet dat er een leuke marokkaanse jongen tegenover haar zit. Hij blijft haar goedkeurend aanstaren. Wat word er van haar verwacht? Moet zij naar hem lachen? Ze vind hem wel leuk, maar zij gaat natuurlijk niet het initiatief nemen. Als hij op haar af zou stappen zou zij hem zeker niet brutaal afkeuren, ookal was hij niet leuk, ookal was ze al bezet. Het blijft een Marokkaan en het geval dat hij met haar kwam praten is al erg lief. Hij blijft haar aanstaren. Ze kijkt hem aan, maar wend haar gezicht steeds af. Het feit dat hij haar nog steeds aankijkt vereert haar natuurlijk. De bus stopt en de jongen staat op om uit ts stappen. Hij kijkt haar even aan en stapt uit. Het meisje is teleurgesteld. -Het was duidelijk dat de jongen haar wel leuk vond -Ook was het duidelijk dat hij niet met haar durfde te praten -Hij liet wel merken dat hij haar wel zag staan (anders zou hij niet kijken) -Het meisje voelt zich down, omdat ze toch niets van de jongen heeft gehoord. NOU DE VRAAG: - Ik heb verteld wat er in het meisje opging, haar gedachten en gevoelens. hOE VOELDE DE JONGEN ZICH? WAAROM KWAM HIJ NIET OP HET MEISJE AF? WAS HIJ BANG DAT ZE HEM WEG ZOU STUREN? HERKEN JE DIT IN JEZELF? Geef alsjeblieft antwoord op deze vragen, zodat de marokkaanse meiden kunnen begrijpen waarom ze te vaak sjans krijgen, maar nooit echt worden aangesproken door DIE leuke jongen...(terwijl ze dat wel zouden willen

missHamka
31-10-2002, 14:10
hai, kijk dat vind ik nou ook een leuke vraag voor de heren... maar ik denk dat ze bang zijn om te antwoorden.. er zit een goede vriend naast mij en die is niet ingelogd op yasmina.. en ik heb hem dit verhaal laten lezen.... zijn antwoord was.....dat hij niet op het meisje zou afstappen, omdat hij bang is om een blauwtje op te lopen... en dat dan nog wel in de bus... waar iedereen je dan heel dom aankijkt... nou dat was het ik hoop dat je we wat aan hebt en de heren waar blijven jullie... ben benieuwd naar andere reacties... BESLAMA, :zwaai: :zwaai: LIEFS HAMKA DJEL MAGHREB

nihad112
31-10-2002, 14:36
Hallo sadam, leuke naam heb je uitgekozen,morgen start ik mijn nieuwe verhaal. het heet JIJ HEBT MIJN HART GESTOLEN. SORRY ik weet dat ik dit niet hier hoor te plaatsen.

Lunatic
31-10-2002, 14:39
ik denk dat ik het eerder leuk zou vinden als een leuke jongen naar me toeloopt en zoch voorstelt dan he he zien psssstt

nihad112
31-10-2002, 14:43

DAAR HEB JE HELEMAAL GELIJK IN LUNATIC.

mimi3000
31-10-2002, 15:01
EWA AH SAHBI je naam is niets voor niets MR CHARME, jij bent een uitzondering. Maar zoals ik altijd zeg: wat is er in godsnaam fout gegaan tijdens het proces??????????????? ALS een jongen alleen is houdt ie het meestal nog netjes met naar je staren en niets durven te zeggen maar als een boy met z'n vrienden is dan krijg je de raarste dingen te horen. dus WAAROM WAAROM SPOREN JULLIE NIET??????????????

Lunatic
31-10-2002, 15:06
haha dat vraag ik me eigenlijk ook af, ze verwachtten dat wij de eerste stap zetten ik zou best wel eerst willen praten maar ik ga niet naar nummer vragen daar doe ik niet aan maar ja het si ook al lang geleden dat ik een leuke jongen heb gezien, er zat er eerst 1 naast mij in de trein met zijn vriend, hij zat eerst bij mij op school en hij was echt lekker, hij zat de hele weg te slapen op zijn vriend ik dacht dat ie homo was :hihi: maar toen ie uit moest stappen stond ie schuin tegenover mij en keek me aan en lachte een beetje en daarna stapte ie uit in weesp jammer!!!

mimi3000
31-10-2002, 15:14
hahahahahahahahahhaha

Mery_is_here
31-10-2002, 16:03
hahaha wallah goeie vraag man mimmiaaaaaa ;) kusss mery

mimi3000
31-10-2002, 16:29
eeeeeeeeeey MR CHARME ben jij al bezet????? ik wil zo'n romantische jongen als jouw die niet begint te pssssssssssssssten. so.............mischien een beetje shoooo en een beetje shoooo ;)

NCM1
31-10-2002, 16:41
Ha ja man, jij bent slim.......................

mimia
31-10-2002, 16:46
Nou BEST GRAPPIG AL DIE REACTIES, IK DENK DAT NIEMAND PRECIES WEET WAT HIER HET PROBLEM IS. iK WIL WEL EVEN KWIJT: NOU JONGENS EVEN OM JULLIE EEN HART ONDER DE RIEM TE STEKEN....iK DENK NIET DAT EEN MEISJE JULLIE ZOMAAR ZOU VERNEDEREN OF UITLACHEN (ALS JULLIE AARDIG OP HAAR AFSTAPPEN) ZO ZIJN WIJ MEIDEN HELEMAAL NIET. STAP DAAROM DE VOLGENDE KEER MAAR GEWOON OP DAT MEISJE AF, DAT JE ZO VAAK OP STRAAT TEGENKOMT. ECHT JE ZAL ER NIET SLECHT VANAF KOMEN...

beldia
31-10-2002, 16:51
Origineel gepost door mimia Nou BEST GRAPPIG AL DIE REACTIES, IK DENK DAT NIEMAND PRECIES WEET WAT HIER HET PROBLEM IS. iK WIL WEL EVEN KWIJT: NOU JONGENS EVEN OM JULLIE EEN HART ONDER DE RIEM TE STEKEN....iK DENK NIET DAT EEN MEISJE JULLIE ZOMAAR ZOU VERNEDEREN OF UITLACHEN (ALS JULLIE AARDIG OP HAAR AFSTAPPEN) ZO ZIJN WIJ MEIDEN HELEMAAL NIET. STAP DAAROM DE VOLGENDE KEER MAAR GEWOON OP DAT MEISJE AF, DAT JE ZO VAAK OP STRAAT TEGENKOMT. ECHT JE ZAL ER NIET SLECHT VANAF KOMEN... daar ben ik het helemaal mee eens........;)

mimi3000
31-10-2002, 17:04
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah neem het advies van mimia'tje op en stap gewoon op ons af. Wij meisjes zijn niet onbeschoft, als je ons met respect benadert, komt alles goed. TENZIJ JE OP QASIMODO LIJKT EN BANG BENT UITGELACHEN TE WORDEN, en dan nog zullen we aardig zijn. toch meiden??????????????????????/

Teaser
31-10-2002, 20:23

poging 1: Man: hi, ik ben Tarik Meisie: hi, ik ben bezet Poging 2: Man: psssssssssssttttttttttttt Meisie: loop je leeg? Poging 3: Man: Mag ik vragen hoe je heet? Meisie: Ja Poging 4: Man: Hoi, alles goed? Meisie: Tegen wie praat hij? He Samira, praat met hem.

Pagina's : [1] 2 3 4