Bekijk originele versie : ik heb weer nieuwe bedankjes
beppie_truus
29-03-2004, 03:42
Dames ik heb weer nieuwe bedankjes op mijn site erbij gezet dus neem eens een kijkje zou ik zeggen.
www.beppie-truus.ismaf.nl
UndercoverAngel
29-03-2004, 08:36
Ziet er allemaal :goedzo: uit!
Je vraagt trouwens voor alles een redelijke prijs, ik had ooit iemand een pm gestuurd en gevraagd naar de kosten voor de Hennakleding en het Henna zetten en die vroeg 300 euro. Dat is echt belachelijk veel, dat ze dat durven te vragen. :jammer:
.:UcA:.
achermijnpc
29-03-2004, 10:07
he ik zie toch geen nieuwe bedankjes, heb je er geen andere dan die hennabedankjes??
kusjes
Origineel gepost door achermijnpc
he ik zie toch geen nieuwe bedankjes, heb je er geen andere dan die hennabedankjes??
kusjes
Als je de site opent, moet je bovenaan "bedankjes" aanklikken,dan krijg je ze te zien.Kom je niet uit België?Die bedankjes vind je allemaal in Rue de Brabant - Brussel n zijn goedkoper,dus is makkelijker voor jou om ze dan uit België te halen.Kleine tip ;)
Origineel gepost door mya
Als je de site opent, moet je bovenaan "bedankjes" aanklikken,dan krijg je ze te zien.Kom je niet uit België?Die bedankjes vind je allemaal in Rue de Brabant - Brussel n zijn goedkoper,dus is makkelijker voor jou om ze dan uit België te halen.Kleine tip ;)
Ga jij ook bedankjes doen?? enne de welke zou je willen nemen..??
haha ja idd ik heb ze ook al gezien in Rue De Brabant
Origineel gepost door Shaimaa
Ga jij ook bedankjes doen?? enne de welke zou je willen nemen..??
haha ja idd ik heb ze ook al gezien in Rue De Brabant
Weet t nog niet schatje,ben nog aant twijfelen,maar zowiezo niet die hier staan,vind ze int echt niet zo mooi en heb jij al een idee wat je zal nemen?Hoe was je weekend trouwens?Nog wat aan je appartmentje gewerkt zeker?
:zwaai:
Weet t nog niet schatje,ben nog aant twijfelen,maar zowiezo niet die hier staan,vind ze int echt niet zo mooi en heb jij al een idee wat je zal nemen?Hoe was je weekend trouwens?Nog wat aan je appartmentje gewerkt zeker?
hey hbibaaaaaaa :D
Ik weet het zelf nog niet echt...zal wel zien
Ja heeeeeel het weekend aan men app gewerkt...de mannen hebben balkon geschilderd en ik heb lekker toegekeken :p :D
Hoe was uw weekendje? ;)
:zwaai: :zwaai: :zwaai: :hihi:
achermijnpc
29-03-2004, 12:08
ja ik weet dat ze in rue de brabant goedkoper zijn, maar inschallah voor mijn bruiloft doe ik kristallen zwaantjes met suikerbonen eraan, die kartonnen doosjes gooien ze toch weg achteraf, is 2.35 per stuk, ik heb ze laatst gezien in een winkel ik ben er helemaal gek op geworden
het zijn twee zwanen met hun hals met elkaar verbonden en suikerbonen eraan.
ik ben toch altijd nieuwsierig naar andere bedankjes
Origineel gepost door Shaimaa
hey hbibaaaaaaa :D
Ik weet het zelf nog niet echt...zal wel zien
Ja heeeeeel het weekend aan men app gewerkt...de mannen hebben balkon geschilderd en ik heb lekker toegekeken :p :D
Hoe was uw weekendje? ;)
:zwaai: :zwaai: :zwaai: :hihi:
hahaha, zo hoort het ook,de mannen werken en de vrouwen toekijken....mijn weekendje was weer eens druk he,nog een weekje te gaan en 't is zover,dus alle concentratie is daarop gericht he.Gisteren nog naar Brussel geweest en dat was het zowat,de weekenden vliegen tegenwoordig,je hebt er echt weinig aan,maar ja that's life :D
Origineel gepost door achermijnpc
ja ik weet dat ze in rue de brabant goedkoper zijn, maar inschallah voor mijn bruiloft doe ik kristallen zwaantjes met suikerbonen eraan, die kartonnen doosjes gooien ze toch weg achteraf, is 2.35 per stuk, ik heb ze laatst gezien in een winkel ik ben er helemaal gek op geworden
het zijn twee zwanen met hun hals met elkaar verbonden en suikerbonen eraan.
ik ben toch altijd nieuwsierig naar andere bedankjes
dat klinkt idd heel erg mooi,vind zulke bedankjes mooier dan bloemen of dergelijke,aangezien het symbolisch ook mooi is,wens je alvast veel succes met het verder organiseren, Allah Y Kemel Belghair inchallah!!!!
beni_bouyachie
29-03-2004, 12:33
Meghendi men sehel beik agti ..
Kei mooi man !! Tbarkelah 3leik , weet je ik heb iets interesants voor je misschien dat et wat voor jou is .. ik pm je er over later ...
Ga zo door meid :goedzo:
hahaha, zo hoort het ook,de mannen werken en de vrouwen toekijken....mijn weekendje was weer eens druk he,nog een weekje te gaan en 't is zover,dus alle concentratie is daarop gericht he.Gisteren nog naar Brussel geweest en dat was het zowat,de weekenden vliegen tegenwoordig,je hebt er echt weinig aan,maar ja that's life :D
Allahi kemel bi ghair Insha'Allah!!! :D :D
Dont forget to smile to the camera => :D :D
En al iemand gevonden voor decoratie?? Geen dure zaken.... das nixke voor mij, maar gewoon iemand die de zaal opmaakt zonder meer??? dus geen traiteur ofzo? Als ge iemand kent...let me Know... or else ....:auw: :lol:
Trouwens, heb je al een witkleedje gekozen??? Ik vind die van ManolyA best wel knap eerlijk gezegd. NU nog een mooie prijsje en ik ben verkocht euhmm ik bedoel verhuurd ;)
beppie_truus
29-03-2004, 13:10
Dames niet rot bedoelt maar willen jullie chatsessies op het onzin hoekje verder afmaken.
Origineel gepost door beppie_truus
Dames niet rot bedoelt maar willen jullie chatsessies op het onzin hoekje verder afmaken.
geen commentaar :kwaad:
Enne trouwens...waarom zo'n dure prijzen als ze in Brussel vele goedkoper zijn??? Geldafperserij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Indien iemand die bedankjes wilt...gelieve dan zelf deze te kopen in Brussel voor een veeeeelleeee goedkoperij prijs!
Beslamaa iedereen :zwaai: :D :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.