Bekijk originele versie : Respectloze Topics
Youssefi
28-02-2009, 13:12
Tot Mijn Verbazing Zie Ik De Ene Na De Andere Respectloze Topic Verschijnen Over Wat Ze Doen Mbt Sex En De Reacties Zijn Evenzo Erg Als Je Al Die Topics Leest En De Reacties Zou Je Denken Dat Niemand Meer Een Moslim/a Is Maar Helaas De Meesten Zijn Moslims/moslima's Die Zoiest Plaatsen Met Alle Respect/begrip Maar Respect Begint Bij Jezelf En Als Je Je Geloof Een Warm/oprecht Hart Toedraagt Dan Plaats Je Zoiets Niet Ten Verstaan Dat Het Alleen Maar Zondees Met Je Meebrengt
Als Je Problemen/vragen Hebt Mbt Sexualiteit Ga Dan Naar Een Deskundig Persoon Zoals Je Huisarts/ggd Etc Dan Is Ook Je Bedoeling Beter Te Formuleren Ipv Het Openbaar Te Plaatsen Maar Helaas Wil Het Geval Zijn Dat Vele Marokkanen Het Als Een Sport Zien Om Dit Soort Topics Te Openen Waarvan De Meesten Nog De Naam Van Hun Luiers Kunnen Herinneren Dat Verklaart Al Een Hoop
Ik Hoop Dat Allah (swt) Jullie Zal Doen Vergeven En Dat Jullie Hopelijk Vroeg/laat Zullen Inzien Dat Geen Toegevoegde Waarde Bied Maar Een Neerwaartse Daling In Je Toekomst.
Mha Salama
Layhounkom Inch'allah , Amin
berberpareltje
28-02-2009, 15:31
en jij bent ook recpectloos loser :moe: :moe:
Youssefi
28-02-2009, 15:44
en jij bent ook recpectloos loser :moe: :moe:
ALS JE ENIG ABN NIVEAU HEBT WIL IK DOLGRAAG MET JE COMMUNICEREN ANDERS KUN JE BETER ZWIJGEN :jammer: :hadj:
berberpareltje
28-02-2009, 15:45
ALS JE ENIG ABN NIVEAU HEBT WIL IK DOLGRAAG MET JE COMMUNICEREN ANDERS KUN JE BETER ZWIJGEN :jammer: :hadj:
ik zwijg waneer ik wil en waar ik wil loser :moe:
Youssefi
28-02-2009, 15:47
ik zwijg waneer ik wil en waar ik wil loser :moe:
IDD,ZWIJG DAN. ;)
berberpareltje
28-02-2009, 15:51
voor de zo veelste keer ik bepaal waneer ik zwijg loser :moe: :moe:
IDD,ZWIJG DAN. ;)
Youssefi
28-02-2009, 15:53
voor de zo veelste keer ik bepaal waneer ik zwijg loser :moe: :moe:
IDD, WANNEER MET DUBBEL N :goedzo: :banana:
berberpareltje
28-02-2009, 15:54
IDD, WANNEER MET DUBBEL N :goedzo: :banana:
jij bent mijn woorden niet waard :goedzo:
Youssefi
28-02-2009, 15:59
jij bent mijn woorden niet waard :goedzo:
ZWIJG DAN:hihi:
ikbenuniek_
28-02-2009, 16:21
Ja vele topics zijn inderdaad respectloos, en mensen die vergeten denk ik dat ze ook met woorden zondes kunnen behalen.
Moge Allah SWT ons leiden Inshaallah, en ons vergeven voor onze zondes.
Ma3a salaam:sjans:
Youssefi
28-02-2009, 16:23
Ja vele topics zijn inderdaad respectloos, en mensen die vergeten denk ik dat ze ook met woorden zondes kunnen behalen.
Moge Allah SWT ons leiden Inshaallah, en ons vergeven voor onze zondes.
Ma3a salaam:sjans:
CHOKRAN W'ALLAH DIEP RESPECT VOOR JOU :goedzo: :) :o
ikbenuniek_
28-02-2009, 16:28
CHOKRAN W'ALLAH DIEP RESPECT VOOR JOU :goedzo: :) :o
Aaah dankjewel broeder:)
Youssefi
28-02-2009, 16:30
Aaah dankjewel broeder:)
:)
issa1980
26-03-2009, 20:58
Tot Mijn Verbazing Zie Ik De Ene Na De Andere Respectloze Topic Verschijnen Over Wat Ze Doen Mbt Sex En De Reacties Zijn Evenzo Erg Als Je Al Die Topics Leest En De Reacties Zou Je Denken Dat Niemand Meer Een Moslim/a Is Maar Helaas De Meesten Zijn Moslims/moslima's Die Zoiest Plaatsen Met Alle Respect/begrip Maar Respect Begint Bij Jezelf En Als Je Je Geloof Een Warm/oprecht Hart Toedraagt Dan Plaats Je Zoiets Niet Ten Verstaan Dat Het Alleen Maar Zondees Met Je Meebrengt
Als Je Problemen/vragen Hebt Mbt Sexualiteit Ga Dan Naar Een Deskundig Persoon Zoals Je Huisarts/ggd Etc Dan Is Ook Je Bedoeling Beter Te Formuleren Ipv Het Openbaar Te Plaatsen Maar Helaas Wil Het Geval Zijn Dat Vele Marokkanen Het Als Een Sport Zien Om Dit Soort Topics Te Openen Waarvan De Meesten Nog De Naam Van Hun Luiers Kunnen Herinneren Dat Verklaart Al Een Hoop
Ik Hoop Dat Allah (swt) Jullie Zal Doen Vergeven En Dat Jullie Hopelijk Vroeg/laat Zullen Inzien Dat Geen Toegevoegde Waarde Bied Maar Een Neerwaartse Daling In Je Toekomst.
Mha Salama
Layhounkom Inch'allah , Amin
Jeugd van tegenwoordig! wat doe je eraan? Idd, helemaal niets!
of misschien niet al te serieus nemen ;)
gr.,
Shopaddict.
26-03-2009, 21:15
Jah jammer is dat.:jammer:
allah ey hdiehoem
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.