Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : F*ck de liefde

Pagina's : [1] 2

Sweetmocro1
28-03-2004, 21:42

F*ck liefde, of het samen zijn... F*ck liefde het is toch allemaal schijn.. F*ck liefde.. voor mij hoef het allemaal niet meer. F*ck liefde... het doet toch alleen maar zeer... F*ck liefde... het brengt toch alleen verdriet.. F*ck liefde..... dit was de laatste keer dat ik mijn hart heb weggeven... F*ck liefde..... Ik ga vanaf nu als vrijgezel door het leven....

01LaHbIbAh09
28-03-2004, 21:46
Nare erVaring yek?

Sweetmocro1
28-03-2004, 21:50
Neej hoor ik niet :D

SweetxAngel
28-03-2004, 21:51
er zit eigenlijk wel wat in..maar pas als je iets hebt meegemaakt weet je wat ze er echt mee bedoeld :).. denk ik dan :D

BentFes
28-03-2004, 21:52

Liefde is mooier dan je denkt. :)

ik_oke_is
28-03-2004, 22:56
Origineel gepost door Sweetmocro1 F*ck liefde, of het samen zijn... F*ck liefde het is toch allemaal schijn.. F*ck liefde.. voor mij hoef het allemaal niet meer. F*ck liefde... het doet toch alleen maar zeer... F*ck liefde... het brengt toch alleen verdriet.. F*ck liefde..... dit was de laatste keer dat ik mijn hart heb weggeven... F*ck liefde..... Ik ga vanaf nu als vrijgezel door het leven.... dat hoor ik graag :maf:

nadoria86
29-03-2004, 10:52
nou jah zeg TERORBOY...ik weet nie wat jou gedachten zijn bij het huwelijk maar jah je hebt egt nix zinnigs te melden!! En jah wat betreft liefde het is maar net wie je tegenkomt .....

Riffia123
29-03-2004, 13:59
Er is geen mooier iets dan Liefde. Echte Liefde is voor eeuwig, heb ik ooit een keer gelezen in een boek over het huwelijk en de Islam. Blijkbaar is het je mektab geweest en toch niet de ware

Wild_Female
29-03-2004, 17:37
:giechel: I Agree... Love SuCks.. :)

Skatje
29-03-2004, 18:53
Zoals Riffia123 al zei...........er is niks mooiers dan echte liefde!

LoVeLy_HaNaN
29-03-2004, 19:46
Origineel gepost door BentFes Liefde is mooier dan je denkt. :) Liefde is pas egt mooi als je smoor op een jongen bent en egt van hem houdt, en owk hij op jou is en van je houdt.. Anders is liefde ****t up...

LoVeLy_HaNaN
29-03-2004, 19:48
Origineel gepost door TERORBOY liefde hoeft ook niet als je een maroc lady bent wij komen jullie wel kopen net als bij el-aid die schapppiee!!!!!!meeeeehhhhhhhh.......tot dan ladys Whaha dus als je een Maroc lady bent, heb je geen recht op liefde en geliefd te worden door iemand? Wil jij met een meid trouwen die je hart niej verovert heeft? Ikke zou niej met een man wille trouwen, die mn hart niej sneller doet kloppe en van wie ik niej hou..Huwelijk zonder liefde, is geen huwelijk!!

Romeisa18
29-03-2004, 19:54
Origineel gepost door Sweetmocro1 F*ck liefde, of het samen zijn... F*ck liefde het is toch allemaal schijn.. F*ck liefde.. voor mij hoef het allemaal niet meer. F*ck liefde... het doet toch alleen maar zeer... F*ck liefde... het brengt toch alleen verdriet.. F*ck liefde..... dit was de laatste keer dat ik mijn hart heb weggeven... F*ck liefde..... Ik ga vanaf nu als vrijgezel door het leven.... Nu het uit is denk ik er ook zo over

BentFes
29-03-2004, 20:55
Origineel gepost door LoVeLy_HaNaN Liefde is pas egt mooi als je smoor op een jongen bent en egt van hem houdt, en owk hij op jou is en van je houdt.. Anders is liefde ****t up... Liefde hoeft niet alleen te gaan over een jongen en een meisje. Is de liefde die je voor je ouders hebt, niet mooi? :)

Zeemermin23
29-03-2004, 21:24

hmmmmmm slechte ervaringen geef toe... hihih

Pagina's : [1] 2