Bekijk originele versie : Help Me Allah Yzazikoum
rayan_shokren
27-02-2009, 23:18
Salaamoe3alaykoum broeders en zusters,
Graag wil ik jullie aandacht voor mijn probleem die ik met jullie wil delen.Ik schaam me ervoor om dit aan jullie mee te delen maar heb overwogen om het toch te doen.7 jaar geleden kreeg ik leningen aangeboden bij diverse banken.Ik heb hun aanbod geaccepteerd.Ik bleef maar leningen pakken van 10000 gulden 2000 euro’s 5000 euro’s en ook creditscard tot 7500 euro’s….enz. Maar nu zit ik diepe problemen.Ik heb nu in totaal een schuld open van 22.900 euro.Ik heb enorm spijt van wat ik gedaan heb.Allemaal zinloos geld opnemen.Ik had toen een vaste baan maar ben nu ontslagen en werk nu alleen via uitzendbureaus.Ik heb nu de openstaande bedrag van 22.900 euro’s via Nationale Nederlanden lopen alleen heb ik het laten omzetten in aflossingsvrije lening.Ik betaal nu alleen rente dus het bedrag ligt nu veel lager.Maar het openstaande bedrag blijft open.Ik mag wel van de bank PER JAAR een bedrag van de openstaande bedrag aflossen.Ik heb gezworen bij Allah swt dat ik het nooit meer zal doen.Allah heeft ons gewaarschuwd over Riba maar was toen koppig.Nu zit ik in diepe problemen.Ik weet het niet meer.Ik heb er enorm spijt van.Mijn vraag is of jullie me misschien willen helpen om het openstaande bedrag af te lossen.Ik schaam me enorm ervoor om geld te vragen en Allah swt is getuige.Het maakt niks uit wat jullie kwijt kunnen.Ook al is het maar 50 cent.Ik blijf de hele jaar sparen en zal het meteen naar Nationale Nederlanden opsturenIk heb een aparte rekening geopend om het bedrag zoveel mogelijk bij elkaar te halen en direct na een jaar af te lossen bij Nationale Nederlanden en Allah is getuige.Elke cent wordt gespaard,niets van het bedrag gaat ergens anders heen dan Nationale Nederlanden en Allah swt is Alwetend.Ik vermeld mijn rekening nummer hieronder en Moge Allah swt jullie belonen voor jullie gulle daden. Yarbi Ameen.shokren bezaffffff
Rekeningnummer :94 46 19 266. iban nummer NL36SNSB0944619266
Wa 3alaykoum wa Salaam a Broeders en Zusters
Rayan
zinalady80
28-02-2009, 01:20
je maakt grap zeker
Figurante
28-02-2009, 20:41
ls dit echt, HAHAHAHAHA?
rayan_shokren
28-02-2009, 21:11
nee ik meen het...maar ja lach maar me uit
Mensen alsjeblieft... Ga niet meteen van het slechte uit.
Het kan echt zijn. Je verwacht het misschien niet.
Maar die optie blijft.
Waarom kunnen we niet behulpzaam zijn, en moeten we anderen die een fout gemaakt hebben meteen vernederen.
Ipv daarvan kunnen we bedenken dat wij ook ooit in die situatie kunnen komen..
Stel je voor. Je hebt een grote fout gemaakt, je weet niet hoe je het moet oplossen.. Je schaamt je om hulp te vragen. Maar je doet het toch, omdat je geen keus hebt. Hoe blij zul je zijn als er iemand is die je begrip toont en je probeert te helpen.
Beseffen jullie dit wel?
ik doneer geld aan palestijnen en mensen die hongerlijdden en geen malloot die vroeger met zn creditcards heeft gespeeld ik zou zeggen tegen ryan boujzan ga naar marokko gooi je auto vol met hasj en wees een kerel en anders gooi je hoofd tegen de muur
Ik zeg ook niet dat je geld moet geven aan hem.
Maar ik vind het jammer dat er om gelachen wordt.
Men kan best begripvoller reageren.
rayan_shokren
01-03-2009, 00:41
bitanem bedankt voor je begrip...:sub7an:
Salaamoe3alaykoum broeders en zusters,
Graag wil ik jullie aandacht voor mijn probleem die ik met jullie wil delen.Ik schaam me ervoor om dit aan jullie mee te delen maar heb overwogen om het toch te doen.7 jaar geleden kreeg ik leningen aangeboden bij diverse banken.Ik heb hun aanbod geaccepteerd.Ik bleef maar leningen pakken van 10000 gulden 2000 euro’s 5000 euro’s en ook creditscard tot 7500 euro’s….enz. Maar nu zit ik diepe problemen.Ik heb nu in totaal een schuld open van 22.900 euro.Ik heb enorm spijt van wat ik gedaan heb.Allemaal zinloos geld opnemen.Ik had toen een vaste baan maar ben nu ontslagen en werk nu alleen via uitzendbureaus.Ik heb nu de openstaande bedrag van 22.900 euro’s via Nationale Nederlanden lopen alleen heb ik het laten omzetten in aflossingsvrije lening.Ik betaal nu alleen rente dus het bedrag ligt nu veel lager.Maar het openstaande bedrag blijft open.Ik mag wel van de bank PER JAAR een bedrag van de openstaande bedrag aflossen.Ik heb gezworen bij Allah swt dat ik het nooit meer zal doen.Allah heeft ons gewaarschuwd over Riba maar was toen koppig.Nu zit ik in diepe problemen.Ik weet het niet meer.Ik heb er enorm spijt van.Mijn vraag is of jullie me misschien willen helpen om het openstaande bedrag af te lossen.Ik schaam me enorm ervoor om geld te vragen en Allah swt is getuige.Het maakt niks uit wat jullie kwijt kunnen.Ook al is het maar 50 cent.Ik blijf de hele jaar sparen en zal het meteen naar Nationale Nederlanden opsturenIk heb een aparte rekening geopend om het bedrag zoveel mogelijk bij elkaar te halen en direct na een jaar af te lossen bij Nationale Nederlanden en Allah is getuige.Elke cent wordt gespaard,niets van het bedrag gaat ergens anders heen dan Nationale Nederlanden en Allah swt is Alwetend.Ik vermeld mijn rekening nummer hieronder en Moge Allah swt jullie belonen voor jullie gulle daden. Yarbi Ameen.shokren bezaffffff
Rekeningnummer :94 46 19 266. iban nummer NL36SNSB0944619266
Wa 3alaykoum wa Salaam a Broeders en Zusters
Rayan
Je kan je aanmelden voor schuldhulpverlening,als je voldoet aan de voorwaarden ben je na 3 jaar schuldvrij.
Succes!!
missbrien
04-03-2009, 13:56
hmmm als iedereen je nu 50ct zou geven zou je rijk worden, ..wil je misschien rijk worden? of heb je echt schulden
helaas is niet leuk voor je man
Allah y 3awnek
Sbar, kheir insalah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.