Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : relatie met je....

xberbersroosjex
28-03-2004, 20:36

schoonmoeder?? Ik hoor altijd dat meisjes niet kunnen opschieten met hun schoonmoeder als ze getrouwd zijn??? ik wil zelf insha allah later een hele goeie band met mijn schoonmoeder hoe zit het met jullie dames??

sammmy
28-03-2004, 20:47
ik wil een lieve schoonmamske... :boos: klaar punt uit.... :ego:

SweetRose
28-03-2004, 20:53
Origineel gepost door xberbersroosjex schoonmoeder?? Ik hoor altijd dat meisjes niet kunnen opschieten met hun schoonmoeder als ze getrouwd zijn??? ik wil zelf insha allah later een hele goeie band met mijn schoonmoeder hoe zit het met jullie dames?? Ik heb er eentje die je zelden tegenkomt..Ze is zo mijn tweede mama. :melig:...Relatie met je schoonmoeder moet echt wel van twee kanten komen..Maar meer van de schoondochter vind ik...Ik bedoel die schoonmoeders zijn al wat ouder..hebben al veel meegemaakt...En zouden het heel hard appreciëren als ze nog eens prachtschoondochters erbovenop hebben. :D

Lady_moi
28-03-2004, 20:56
Ik zal mn schoonmoeder behandelen zoals mn echte moeder.. Met heel veel respect, liefde, en geduld

miss_saliha
28-03-2004, 20:58

Ik wil dat ook insha allah,Ze moet net als een moeder voor me zijn en ik moet respect voor der hebben maar lang niet alle schoonmoeders zijn hetzelfde wallah sommige zijn echt schatjes en beschouwen je als hun dochter maar andere zijn echt gatar ik scheer niet iedereen over èèn kam maar toch bestaan er gatarlijke schoonmoeders.En ja mekteb op wie je valt.In iedergeval ik respecteer haar als me tweede moeder dat heb ik voor haar wel over vooral als ik veel van haar zoon hou!!! :D Take Care... :rolleyes: Liefs, Saliha

LadyLo
28-03-2004, 20:59
als ze me goed behandelt dan ik ook, zo niet, dan kan ze me niet schelen

Tasebhant
28-03-2004, 21:20
Ik wil ik wil ik wil, wacht maar als jullie schoonmoeders macht zieke jaloerse hekzen zijn dan piepen jullie anders. :)

Miss_wild
28-03-2004, 22:29
hahahahahah ziekelijk ik doe alles voor me schoonmoeder want ik wordt toch nooit boos op wat ze ook doet..... go with the flow.... ik heb haar zoon ehehehe dat is genoeg en ze zal me toch accepteren hoe dan ook....... als ik ooit een man tegenkom??!! hahahahahahaha nee geintje wallah ik hoop dat elke marokkaanse meid lieve schoonmoeder heeft!

sweet_nadoria
29-03-2004, 10:29
Origineel gepost door Lady_moi Ik zal mn schoonmoeder behandelen zoals mn echte moeder.. Met heel veel respect, liefde, en geduld Precies … ;)

City
01-04-2004, 14:27
Mijn schoonmoeder woont ik Marokko wij gaan 2 keer per jaar naar marokko en ik heb nooit problemen met haar ze is echt een schat, ze is heel rustig omdat ze ook een beetje ziek is. Maar voor mij blijft ze de beste schoonmoeder!!!!!!