Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ga Jij Zonder Make-up De Deur Uit???

Pagina's : [1] 2

lelalaila
28-03-2004, 19:18

HALLO DAMES ik zelf ga altijd zonder make-up de deur uit ik doe enkel wat lipglose op me lippen! er zijn veel mensen die vinden dat ze er niet mooi uit zien maar daar geloof ik niet in oke je kan er heel anders uit zien als je make-up op hebt. als eerste voel ik me super vrij zonder make-up en ik zie er prima uit zonder ik heb geen oneffen heden op me gezicht! en ik heb een hele frisse huid!!! en ik denk dat iedereen dat kan hebben. veel van mijn vriendine gaan echt niet de deur uit zonder foundation en maskara OMDAT ze zich dan zo kaal voelen echt niet normaal! Is dat omdat mensen onzeker zijn of omdat ze zich er beter bij voelen???? beslama :zwaai: HOE GAAN JULLIE DE DEUR UIT????

alhoceimachaima
28-03-2004, 19:42
ik ga ook zonder make-up de deur uit me ouders vinden me te jong voor make-up vin ik zelf ook ik gebruik alleen labelo of lipgloss maar niet te opvallend :D

Mouny
28-03-2004, 19:46
Alleen mascara en labello .. saffie zelfs de laatste tijd niet eens die mascara

sammmy
28-03-2004, 20:26
geen commentaar!!! :ego: nee hoor... waarom niet.. waarom moet je altijd de deur uit met make-up??? slaat eigenlijk nergens op... ik ga ook wel eens de deur uit zonder helemaal niks op mijn smoeltje... maar dat komt niet zo vaak voor... :jammer: tegenwoordig... moet weer eens gaan veranderen... :maf:

tonk
28-03-2004, 23:01

Zonder make-up, ik heb zulk spul niet eens. Wel met Labello of iets anders vets voor mijn lippen, maar dat zie ik niet als make-up. Ik smeer mijn handen ook in met Nivea en dat is ook geen make-up.

zoya
29-03-2004, 09:40
Ik durf nooit zonder make-up de deur uit :( Ik heb zoveel acne gehad dat ik me zelfs schaam met make-up. Ik wil wel minderen, aangezien mijn acne ook minder word. Ik hoop dat ik met de zomer zonder make-up of met weinig make-up de straat over ga. Vind het zo vies voelen als het warm is :( Liefs Zoya.

bnita
29-03-2004, 10:27
He zoya, wordt acne door make up niet alleen maar erger?? Zelf gebruik ik nooit make-up omdat ik daar allergische voor ben, Krijg er enorme jeuk en vlekken van, heb ook geen make-up in huis. Gebruik alleen iets voor me lippen zoals labello,

zoya
29-03-2004, 11:03
Origineel gepost door bnita He zoya, wordt acne door make up niet alleen maar erger?? Zelf gebruik ik nooit make-up omdat ik daar allergische voor ben, Krijg er enorme jeuk en vlekken van, heb ook geen make-up in huis. Gebruik alleen iets voor me lippen zoals labello, Tuurlijk verminderd in ieder geval je acne niet door middel van make-up. ;) Maar ik zie het echt niet zitten om zonder make-up de deur uit te gaan. :( Ik gebruik in ieder geval wel makeup zonder olien, vetten en parfum zodat mijn huid niet irriteerd. Mijn acne vererderd niet doordat ik onder behandeling ben bij een dermatoloog. :) Liefs Zoya.

BentFes
29-03-2004, 11:14
Ik gebruik nooit make-up. Voel me zo veel beter. Het enige wat ik gebruik is lippenbalsem. :) :zwaai:

TwinkleEye_19
29-03-2004, 11:59
Liever niet! :D

berkania15
29-03-2004, 14:20
ik gebruik zelf geen make-up. voel me lekkerder zonder make-up. lippglose doe bijna nooit.

najlae_tanger
29-03-2004, 15:51
Ik heb wel eens tijden gehad waarbij ik mezelf opmaken leuk vond en altijd wel iets van make-up bij me had. Maar nu ga ik altijd zonder make up de deur uit. Er loopt toch niemand rond op wie ik indruk moet maken..schijt aan de maatschappij :D Meiden met heel veel make up vind ik altijd veel lelijker dan als ik ze zie zonder make up... Maar als je make-up superlichtjes aanbrengt en het goed doet..dan kan het erg mooi zijn.

lelalaila
29-03-2004, 16:51
hey zoya ik weet dat het moeilijker is als je acne hebt gehad zonder make-up de duur uit te gaan want ik heb een vriendin die echt niet zonder foundation de duur uit gaat want haar gezicht zit onder de littekens dan kan ik het wel begrijpen. ik heb wel een middeltje om die acne weg te krijgen! het is een middeltje van mijn oma! je moet een lekkeren masker het liefste die van de body shop opo natuur basis mengen met 2 eetlepels lhalba dat zijn van die bruine korreltjes uit marokko maar je kan het ook in een marokkaanse winkel kopen dat maal je eventjes en dat meng je dan er door heen!!! dit kan iedereen gebruiken je krijgt er een frisse en schonen huid van!!!! Veel suc6 ermee en ik hoop dat het werkt!!!!!!!!!!!!!! liefs laila

SweetBerkania
29-03-2004, 18:48
beetje mascara en vasaline

_SiMa_FoR_LiFe_
29-03-2004, 19:01

Ik gebruik geen moer op m'n lippen!!! Ik vind mezelf daarvoor nog te jong, :jammer: :jammer: en voor wie doe je die make-up?? Ik zie er al goed uit zonder make-up :jeweetog:

Pagina's : [1] 2