Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Trouwe voor nederlandse wet

yassmina4ever
27-02-2009, 20:17

Als je wilt trouwen voor de nederlandse wet en marokaanse heb ik begrepen dat je geboorte uitreksel nodig hebt,maar ik en mijn aanstaande zijn allebei in marokko geboren,moet ik dan mijn geboorte uitreksel uit marokko halen ? en wat heb ik daarvoor nodig ,heb je daarvoor je marokkaanse id nodig of kun je ook zonder dat die uitreksel krijgen? Wie kan me antwoord daarop gevn?

hoceimia_lady
28-02-2009, 22:48
Toevallig had ik het daar net over met mijn moeder.. Als je voor de Marokkaanse wet wilt trouwen dan moet je in Marokko een geboorteuittreksel halen, ik denk dat je daarvoor wel je Marokkaanse ID nodig hebt.. :goedzo:

yassmina4ever
01-03-2009, 16:54
Ok dank je wel voor je reactie,kan iemand dat voor je halen of moet jij dat zelf halen?

hoceimia_lady
02-03-2009, 16:51
Ik denk wel dat iemand het voor jou op kan halen, maar volgens mij moet je het wel zelf aanvragen, of 1 van je ouders.. Mijn vader heeft zijn geboorteuitreksel een maand geleden gekregen, iemand uit Marokko heeft hem voor mijn vader opgehaald uit de consulaat in Marokko en mee naar Nederland genomen, maar volgens mij heeft mijn vader het wel zelf aangevraagd..

yassmina4ever
02-03-2009, 16:53

Ok dank je wel

hoceimia_lady
02-03-2009, 16:54
Graag gedaan meid.. Anders moet je het even navragen bij iemand uit je familie of bij de Marokkaanse consulaat hier in Nederland.. Veel succes :goedzo: