Bekijk originele versie : Er is onterecht een bedrag uit mijn rekening gehaald
studente88
27-02-2009, 17:36
Van een of andere zorgverzekering waar ik geen eens bij ben aangesloten, kan iemand mij vertellen hoe ik dat bedrag met internetbankieren terug kan boeken naar mn rekening?
Dat kan je niet zelf doen. Je moet telefonisch contact opnemen met je bank en zij kunnen het afgeschreven bedrag terugboeken en eventueel een volgende afschrijving blokkeren.
Dat kan je niet zelf doen. Je moet telefonisch contact opnemen met je bank en zij kunnen het afgeschreven bedrag terugboeken en eventueel een volgende afschrijving blokkeren.
:goedzo: , zelf kan je er niet veel aan doen, ik zou meteen contact met de bank opnemen
FunkyCurls
27-02-2009, 18:08
Dat kan je niet zelf doen. Je moet telefonisch contact opnemen met je bank en zij kunnen het afgeschreven bedrag terugboeken en eventueel een volgende afschrijving blokkeren. Als het een automatische incasso is, kun je het wel zelf binnen 30 dagen terugboeken! (Postbank/ing)
FunkyCurls
27-02-2009, 18:09
Log in op Mijn ING
Ga naar 'Betalen'
Klik in het linkermenu op 'Overschrijven' > 'Incasso-opdrachten'
Hier staat een overzicht van alle incasso's
Klik op het kruisje rechts van het incasso dat u wilt verwijderen
U krijgt de details te zien van de incasso-opdracht. Klik hier op 'Incasso terugboeken’
Geef een reden op voor de terugboeking en klik op 'bevestigen'
Er verschijnt een melding dat de opdracht is ontvangen en dat deze binnen enkele dagen wordt verwerkt. Bij 'Terugboekingsstatus' ziet u wat de status van de terugboeking is: 'Goedgekeurd', 'In behandeling' of 'teruggeboekt'.
zubair78
27-02-2009, 18:12
bij zoek op je bank site ´stoneren´ zoeken rest gaat vanzelf
xxxnaimaxxx
27-02-2009, 18:13
je kan het gewoon terug storneren via internet bankieren binnen 30 dagen!
sweetdreams_21
27-02-2009, 19:54
Jaa ik wou net zeggen.. Ook al bel je een bank je wordt automatisch doorvewezen naar internetbankieren.. Alles is tegenwoordig mogelijk via internet...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.