Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom??

Schorpioentje
30-10-2002, 09:30

Waarom waren er zo weinig Arabieren/moslims bij de demonstratie van afgelopen zaterdag?? Ik vond dat zo jammer :( Alsof de Irakezen niet belangrijk zijn. Het zijn ook onze broeders en zusters. Waarom?? Door het weer.....?? Das geen excuus :kwaad: Ik wou toch alle mensen bedanken (nederlanders en arabieren) die wel aanwezig waren. Sokran.

Junkie
30-10-2002, 09:39
Ik ben niet gekomen omdat ik vor een aanval ben.

Schorpioentje
30-10-2002, 10:58
Origineel gepost door Junkie Ik ben niet gekomen omdat ik vor een aanval ben. Hoezo?? Ja, ik weet het......Saddam is een HUFTER, maar de burgers lijden hieronder. Oorlog is nergens goed voor.

Tnawie
30-10-2002, 13:18
Origineel gepost door Schorpioentje Waarom waren er zo weinig Arabieren/moslims bij de demonstratie van afgelopen zaterdag?? Ik vond dat zo jammer :( Alsof de Irakezen niet belangrijk zijn. Het zijn ook onze broeders en zusters. Waarom?? Door het weer.....?? Das geen excuus :kwaad: Ik wou toch alle mensen bedanken (nederlanders en arabieren) die wel aanwezig waren. Sokran. Ik liep samen met de palestina commite mee :p Was jij toevalig met Miss- Jamila gekomen?

Schorpioentje
30-10-2002, 15:22

Ik liep ook met de palestina commite mee. Nee, ik kende voor de rest niemand........

Tnawie
30-10-2002, 15:31
Origineel gepost door Schorpioentje Ik liep ook met de palestina commite mee. Nee, ik kende voor de rest niemand........ Ik had graag naast jou gelopen. Ik heb namelijk een zwaakte voor onafhankelijk vrouwen, vooral als zij nog idealisten zijn. :p :p :p :p :p rebels gedrag en alle soorten verzet mogen er ook wezen :p

Schorpioentje
30-10-2002, 15:59
Nou.....meneertje Tnawie......het zou een eer voor mij geweest zijn als we samen liepen.