Bekijk originele versie : Marokkaanse jurken
zonnetje
28-03-2004, 17:13
Weet er iemand een goede Marokkaanse kleermaakster?
lelalaila
29-03-2004, 17:09
hey meiden,
mijn moeder is een moderne marokkaanse kleding ontwerpster!!!
en ze heeft al heel wat nieuwe moderne taksetas en jabadors voor me gemaakt binnen kort gaat ze insha allah een winkel openen in utrecht. ik kan binnen kort wat fotos laten zien.
beslama,
marokkoANGEL
30-03-2004, 09:52
jah moet je doen ik zal er op wachten ;)
naima_alhoceima
31-03-2004, 22:06
kan je misschien vertellen waar ze gaat openen de winkel wil graag een tiksita naaien binnenkort.
Groet, Naima
hajatie2
01-04-2004, 20:03
he meid
gaat je mama ook kleren naaien voor kinderen?
Dag meiden..... :zwaai:
Gezellig zo'n onderwerp!!
Ik naai al jaren mijn lwesie en kaftans en jalaba's bij een man!! En geloof mmij die kan er wat van hij komt uit Tanger en heeft geleerd in Casablanca voor het maken van die soorte kleding. En zijn vrouw naait ook maar die naait gewone kleding ( broeken enz)
Elke keer als ik op een of andere feest kom krijg ik altijd de vragen waar heb je die laten maken???
Deze man naait niet alleen maar adviseert ook qua alles m.b.t. het naaien van kaftans enz.
Geinterresseerd??
Laat het mij weten..... :cool:
Meiden veel plezier nog verder...
grts,, :zwaai:
mina_aity
03-04-2004, 04:10
IK BEN ZEKER GEINTRESEERT lelalaila EN
BRAXY!
VOOR MIJN ZUSJE.. DUS ALS JE JE NUMMER OPSTRUURD NAAR ... AFOES_AFOES@HOTMAIL.COM.. DAN BEL IK VOOR MEEER INFO...
THALLLLA
lella_salsa
03-04-2004, 13:53
ik ook BRAXY en lelaleila want mijn zus gaat dit jaar trouwen.
zeg brasy, die van tanger moet je mij zijn naam doorgeven want ik denk da ik deze persoon wel ken,okeetjes?
shokran besef!!!
ma3salaam iedereen
Origineel gepost door lella_salsa
ik ook BRAXY en lelaleila want mijn zus gaat dit jaar trouwen.
zeg brasy, die van tanger moet je mij zijn naam doorgeven want ik denk da ik deze persoon wel ken,okeetjes?
shokran besef!!!
ma3salaam iedereen
dag lieve meiden,
ja hij heet Achmed!!
Ik moet eve het nummer van hem opzoeken want ik heb alleen zijn vrouws nummer.
Dames ik hoop niet dat jullie denken dat hij in Nederland wonen!? hij woont in Tanger...
xxxx :zwaai:
Mohktari_girl16
05-04-2004, 20:12
ik ook stuur maar plaaggeest1@hotmail.com
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.