Bekijk volle/desktop versie : waarom vinden de meeste jongens meisjes ******



Pagina's : [1] 2

21-02-2002, 11:54
bij sommige jongens is het echt niet goed.

geeft een meisje geen aandacht, dan is ze een xxxx.
geeft ze wel aandacht dan fff niet, maar zodra die aandacht weg is, is ze weer een xxxx.

is het je vriendin dan is het een schat, is het uit dan is het weer een xxxx.

kortom bij de meeste jongens is het ook nooit goed.

HET GAAT OM RESPECT.


is het uit, nou neem er respect voor.
krijg je geen aandacht neem er respect voor.

kortom meestal heeft het met jalozie te maken.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

28-02-2002, 14:44


Hallo Allemaa.Wij marokanen hebben een probleem,zonder dat jullie het weten.Wij moeten elkaar respecteren zoals we zijn,maar dat kunnen sommige marokanen.Helaas voor de marokanen die dat niet kunnen,en goed van de marokanen die dat kunnen,xxx Miss Temsamen

05-01-2003, 22:35
Je hebt echt gelijk vooral die klote marokaanse jongens zijn zo

Waarom moet ze nau altijd iemand zwart maken waar slaat dat nau op echt sukkels zijn het

05-01-2003, 23:16

Citaat:
Origineel gepost door Mustapha AA
damn
het is heel simpel
draag een gimaar
praat zo min mogelijk met jongens
en geloof mij
je zult worden gerespecteerd
en weet je waarom??
omdat je dan bang bent voor allah
en wie allah vreest zal allah hem helpen en hem een goede positie hier en later geven
maar als je allah niet gehoorzaamt dan ben je nog erger dan een Hxxx
dan ben je een ongehoorzame en dat is nog erger dus denk maar twee keer na
op straat gaa met broeken die niks meer verhullen en dan afvragen waarom jongens zo doen.
vraagje hoe krijgen jullie die broeken omhoog???
mijn echte zusters kriujgen van mij respect en het is de soort met strakke broeken die de schuld heeft en niet de jongens
ben het gezeik elke keer zat
peaze klaar

MM
sorry,
ik kon het niet laten om je even te zeggen dat er een klein fout je in je bovenstaande tekst zit, namelijk:

'broeken die niks meer verhullen"

ik neem aan dat je hier bedoelt: broeken die alles verhullen......
'verhullen' gebruikte je hier even verkeerd............

05-01-2003, 23:16


Omdat jullie allemaal Dlverslaafde RPSjes zijn, de egte HD`s nagelaten....

05-01-2003, 23:19


over wat gaat dit?

05-01-2003, 23:29

Citaat:
Origineel gepost door Mustapha AA
damn
het is heel simpel
draag een gimaar
praat zo min mogelijk met jongens
en geloof mij
je zult worden gerespecteerd
en weet je waarom??
omdat je dan bang bent voor allah
en wie allah vreest zal allah hem helpen en hem een goede positie hier en later geven
maar als je allah niet gehoorzaamt dan ben je nog erger dan een Hxxx
dan ben je een ongehoorzame en dat is nog erger dus denk maar twee keer na
op straat gaa met broeken die niks meer verhullen en dan afvragen waarom jongens zo doen.
vraagje hoe krijgen jullie die broeken omhoog???
mijn echte zusters kriujgen van mij respect en het is de soort met strakke broeken die de schuld heeft en niet de jongens
ben het gezeik elke keer zat
peaze klaar

MM
dat is wel moeilijk met zulke jongens als jou in de buurt
:verliefd:

06-01-2003, 09:54
ik wil ff reageren op moessie...

Zolang een meisje jullie geen aandacht geven worden jullie meteen boos. Maar ook over dat strakke broeken jongens vinden het juist leuk toch wanneer een meisje in een strakke broek loopt en ook nog eens zijn vriendin is. Tevens heb ik ook een jongen leren die dacht mijn vriend te worden maar ik had gewoon contact met heb een keer gingen we samen naar de stad en komt hij me vertellen wat voor kleren ik moet kopen korte jasjes en schoenen met een hoge dunne hak.. Kom op nou je hoort iemand juist in de goeie richting te duwen. En het ergste was toen ik tegen hem zei want dat ik niet echt van korte dingen hou en het niet draag en het liefst neit op hoge hak liep, kreeg ik constant een preek van waarom dit en waarom dat.


Ik werkt niet hard om dure kleren te komen tuurlijk wil ik er wel goed uit zien maar voor wat ik het harst werk is voor de shena...............

06-01-2003, 09:59

Citaat:
Origineel gepost door Mustapha AA
damn
het is heel simpel
draag een gimaar
praat zo min mogelijk met jongens
en geloof mij
je zult worden gerespecteerd
en weet je waarom??
omdat je dan bang bent voor allah
en wie allah vreest zal allah hem helpen en hem een goede positie hier en later geven
maar als je allah niet gehoorzaamt dan ben je nog erger dan een Hxxx
dan ben je een ongehoorzame en dat is nog erger dus denk maar twee keer na
op straat gaa met broeken die niks meer verhullen en dan afvragen waarom jongens zo doen.
vraagje hoe krijgen jullie die broeken omhoog???
mijn echte zusters kriujgen van mij respect en het is de soort met strakke broeken die de schuld heeft en niet de jongens
ben het gezeik elke keer zat
peaze klaar

MM
AMIEN .

hekka,
om deze bok hebben jullie om gevraagd

06-01-2003, 10:05
Aan de ene kant heeft Mustapha wel gelijk, zolang je je aan de regels van de islam houd zul je zeker respect krijgen............

06-01-2003, 13:11
ik voelme niet echt aangesproken maar de gene die zich aangesproken voelne zullen zich er om bekommeren en het zal voor hen een bok zijn

13-01-2003, 18:54
KIZZI:
Je hebt groot gelijk.Dat was bij mij ook zo.Ik was altijd zijn schatje.Hij begreep dat ik nog geen betrekkinge wou enz. Maar nu het uit is ben ik de grootste xxxx.

02-08-2005, 19:34


hallo daar!!!

hoe is het? ik ben een halfe marokaanse meisje en de andere helft is nl, ik wou alleen ff zegge dat ik het belagellijk vind van jullie meisjes die zich moslim noemen terwijl jullie erger zijn dan nderlandse,het is altijd een hoofddoek en lange kleding en zodra je de kans hebt is het uit met die troep en hup naar de disco en naar het zwembad en roken en alcohol drinken en noem maar op van die dingen ik weet niet heel veel van moslim zijn maar ik wil het graag zijn,en trouwens over die jongen jullie doen het zelf als je normaal loopt en normaal doet en geen tijd geeft en lekker laat zeggen wat ze willen,hun worden dan gestraft niet jullie maar als jullie mej een strakke broek en een strakke truitje lopen dat jullie tieten er bijna uitschiten is da jullie probleem,doe wat je gevraagt is van alah en het zal je alleen maar helpen,ik bedoel het niet verkeerd ik wil niet dat jullie boos worden want er zijn meisjes,elhamdoelilah. die zijn egt supper maja niet iedereen is hetzelfde,duz doe je en alah helpt verder.echt waar

02-08-2005, 19:35

Citaat door kizzie:
bij sommige jongens is het echt niet goed.

geeft een meisje geen aandacht, dan is ze een xxxx.
geeft ze wel aandacht dan fff niet, maar zodra die aandacht weg is, is ze weer een xxxx.

is het je vriendin dan is het een schat, is het uit dan is het weer een xxxx.

kortom bij de meeste jongens is het ook nooit goed.

HET GAAT OM RESPECT.


is het uit, nou neem er respect voor.
krijg je geen aandacht neem er respect voor.

kortom meestal heeft het met jalozie te maken.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Dat hebben ze van hun mammie meegekregen

02-08-2005, 19:39

Citaat door eenhalfe:
hallo daar!!!

hoe is het? ik ben een halfe marokaanse meisje en de andere helft is nl, ik wou alleen ff zegge dat ik het belagellijk vind van jullie meisjes die zich moslim noemen terwijl jullie erger zijn dan nderlandse,het is altijd een hoofddoek en lange kleding en zodra je de kans hebt is het uit met die troep en hup naar de disco en naar het zwembad en roken en alcohol drinken en noem maar op van die dingen ik weet niet heel veel van moslim zijn maar ik wil het graag zijn,en trouwens over die jongen jullie doen het zelf als je normaal loopt en normaal doet en geen tijd geeft en lekker laat zeggen wat ze willen,hun worden dan gestraft niet jullie maar als jullie mej een strakke broek en een strakke truitje lopen dat jullie tieten er bijna uitschiten is da jullie probleem,doe wat je gevraagt is van alah en het zal je alleen maar helpen,ik bedoel het niet verkeerd ik wil niet dat jullie boos worden want er zijn meisjes,elhamdoelilah. die zijn egt supper maja niet iedereen is hetzelfde,duz doe je en alah helpt verder.echt waar
Hahahaha, doe wat aan je spelling ( half nl vandaar je "halve" spelling )

Die meiden worden gedwongen een sluier te dragen en niet uit vrije wil vandaar de alcohol en sigaret en de disco wanneer de kans zich voordoet, pfffff vanzelfsprekend.

Mix

Pagina's : [1] 2