Bekijk originele versie : vraagje aan damesssss
Miss_wild
28-03-2004, 15:45
hahahahaha laatst was er een discussie :
vertel jij je man later alles over je exen???
een paar zo ja, ik ga het wel vertellen maar laat details achterwegen
een paar zo NEE.... tazzz (zijn reactie= hoertje dus dat zit zoooooo)
en de meeste zeiden nee, ik laat hem blijken dat hij de eerste is want wil geen gezeik later alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden zelfs na een huwelijk van 2 jaar .....
jullie reactie graaggg
Lady_moi
28-03-2004, 15:49
Kheb ma 1 ex dus en heb het altijd 'halal' gehouden :rolleyes:
Dus van mij mag die da wete da intresseert me nie wat die ervan vind ik ben altijd al serieus geweest op die vlak sow :confused:
En als die da tege mij gebruik dan gebruik ik andere dingen tegen hem :hihi:
Payback :stout:
Mocro4eva
28-03-2004, 15:52
Er zal inshallah nix te vertellen zijn.
Ik heb er ook maar eentje gehad, net als lady-moi. Ik heb niks met hem gedaan, ik heb hem geen eens gezoend ofzo... en JA mijn man mag het weten!!!!
Gelooft hij me, dan gaan we verder, gelooft hij me niet, dan kan hij de pot op, want in een relatie draait het om vertrouwen en als hij me niet gelooft zal het nooit goed gaan!!
Wij hebben geen geheimen voor elkaar. Hij mag alles weten van mij en ik ook alles van hem.
Maar als je iets vraagt, dan moet je ook met het antwoord kunnen leven. Dus ik denk altijd goed na voordat ik iets vraag. Want het eerlijke antwoord kan soms best kwestend zijn.
miss_saliha
28-03-2004, 19:17
Er zal niks te vertellen zijn hoor...
Ik heb niks verkeerds gedaan dus waar zal ik me om druk maken?Het is juist omgekeerd hij moet juist vrezen wat zijn verleden betreft want jij en ik weten best dat boys echt te WERK gaan voor hun huwelijk dus lieverd je vergist je!!! :rolleyes:
Take Care... :zwaai:
alhoceimachaima
28-03-2004, 19:40
als er nix is gebeurd dan moet je gewoon eerlijk zijn
SweetxAngel
28-03-2004, 19:55
sooooo je bent toch niet gelijk een h oertje als je een vriend hebt gehad.. ik denk ook niet dat je man dat zal vinden ..maar het ligt er ook aan hoeveel je er hebt gehad en wat je ermee hebt gedaan he..maar so wie so je komt toch niet achter elkaar verleden pas op het moment dat je bent getrouwd..zulke dingen weet je als het goed is zelfs aan het begin van de relatie ;)
Origineel gepost door Mocro4eva
Er zal inshallah nix te vertellen zijn.
insa'Allah..... :D
:goedzo:
xberbersroosjex
28-03-2004, 20:28
ik zal insha allah niks hoeven te zeggen tegen hem
ik heb niks verkeerds gedaan en insha allah zal het zo blijven
maar ik vind als je een vriend gehad hebt en je hebt niks verkeerds gedaanmet hem...dat het niet erg is dat je het hem vertelt
Ik hoef Inshallah niks te vertellen. Geen ex, geen probleem. :D
Origineel gepost door miss_f
Ik heb er ook maar eentje gehad, net als lady-moi. Ik heb niks met hem gedaan, ik heb hem geen eens gezoend ofzo... en JA mijn man mag het weten!!!!
Gelooft hij me, dan gaan we verder, gelooft hij me niet, dan kan hij de pot op, want in een relatie draait het om vertrouwen en als hij me niet gelooft zal het nooit goed gaan!!
:goedzo: je moet elkaar inderdaad kunnen vertrouwen
shakira_lopez
28-03-2004, 23:06
Nee ik zeg niets over exen enz ik bedoel maar ik kende hem toen toch niet :D
En ik ga verder met hem in de toekomst dus verleden =verleden klaar:)
PS ik heb niets verkeerds gedaan maar wil het gewoon over niemand meer hebben klaar geen een jongen meer... geen oude koeien uit de sloot halen...
SecretSanaa
28-03-2004, 23:08
er valt niks te vertellen hamdoullah
Tjah, ik hou nu eenmaal niet van scheinheilig gedoe en leugens dus ik heb mijn verloofde wel alles verteld over mijn kalverliefdes. En zoals al eerder gezegd is, als je niets verkeerds hebt gedaan hoef je ook niks te vrezen. En dan nog hoef je niet perse verantwoording af te leggen tegenover je man vind ik.
P.s ik moet wel zeggen dat ik heel goed begrijp wat de topicstartster bedoelde met liever niet opbiechten omdat ie het anders tegen je gebruikt. En daar heb ik ook maar 1 ding over te zeggen. Het zegt meer over zo een man dan over jou als vrouw, want het is gewoon misselijk om na zoveel tijd samen te zijn ineens dat soort koeien uit de sloot te gaan halen.
thalla
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.