Bekijk originele versie : Vreemgaande getrouwde marokkaansevrouwen
MichieldeRuyter
27-02-2009, 10:04
ik ken er een paar. ik weet niet precies wat ik ervan moet denken, maar wel wel wat ik moet doen....
ieder moet het zelf weten toch?
Bouhalie
27-02-2009, 11:02
mattie die nieuws is jaren oud,kom alsjeblieft met iets nieuws of hou je rot bek dicht.
MichieldeRuyter
27-02-2009, 11:05
mattie die nieuws is jaren oud,kom alsjeblieft met iets nieuws of hou je rot bek dicht.
sociaal dienst niks gestort wella? dat je hier mensen komt beledigen...
DiepOngelukkig
27-02-2009, 11:10
sociaal dienst niks gestort wella? dat je hier mensen komt beledigen...
hahhahahahahhahah
nisrin83
27-02-2009, 11:12
Sommige getrouwde vrouwen gaan net als sommige getrouwde mannen vreemd, dat klopt!
De goede zijn er voor de goede en de slechte zijn er voor de slechte!
Allah yahdihoem!
En wat jij zegt dat je weet wat je moet doen, als dat is wat ik denk, dan zou ik daar nog een keer over nadenken! Want in de weegschalen komen niet alleen goede dingen terecht, maar ook slechte dingen die jij in je leven hebt gedaan! Is niet voor jou persoonlijk, maar voor het algemeen!
Nobody is perfect, but we have to try!
Khalid_Meknessi
27-02-2009, 11:27
zehma gebeurt da echt
Nee :hihi:
hij zuigt het uit zn kleine teen
nisrin83
27-02-2009, 11:46
zehma gebeurt da echt
er gebeuren veel slechte dingen waar wij ons niet bewust van zijn!
Gevoeligeboy
27-02-2009, 14:06
khabas
Jullie mannen nemen het op voor jullie vriendjes als die vreemd gaan, maar als een vrouw vreemd gaat dan breekt de hel los.
Ik zou ze dus of allebei verraden, mocht je mannen kennen die vreemd gaan alsmede de vrouwen, maar anders moet je niks doen, als je alleen de vrouwn wilt aanpakken.
Vergeet de mannen niet, ze zijn 100000 keer erger dan vrouwen..
Een vrouw zou nog spijt kunnen hebben maar een man hel no, die gaat gewoon elke dag op los.. HUn vrouwtje thuis laten en lekker ffeesten en zuipen en Ooohh oeps dan belanden ze weer een hotel met een meid...:jammer:
Ben tegen vreemdgaan zowel vrouw als man
nisrin83
27-02-2009, 14:36
Vergeet de mannen niet, ze zijn 100000 keer erger dan vrouwen..
Een vrouw zou nog spijt kunnen hebben maar een man hel no, die gaat gewoon elke dag op los.. HUn vrouwtje thuis laten en lekker ffeesten en zuipen en Ooohh oeps dan belanden ze weer een hotel met een meid...:jammer:
Ben tegen vreemdgaan zowel vrouw als man
Das onzin dat de mannen 100000 keer erger zijn!
Er zijn netzoveel slechte mannen als vrouwen!
Gevoeligeboy
27-02-2009, 14:38
Jullie mannen nemen het op voor jullie vriendjes als die vreemd gaan, maar als een vrouw vreemd gaat dan breekt de hel los.
Ik zou ze dus of allebei verraden, mocht je mannen kennen die vreemd gaan alsmede de vrouwen, maar anders moet je niks doen, als je alleen de vrouwn wilt aanpakken.
ik steun niemand die zulke dingen doen
Das onzin dat de mannen 100000 keer erger zijn!
Er zijn netzoveel slechte mannen als vrouwen!
NOu neeuh, Wij vrouwen gaan niet echt snel vreemd..
Mannen doet het veel vaker en veel sneller :goedzo:
Youssefi
27-02-2009, 15:30
NOu neeuh, Wij vrouwen gaan niet echt snel vreemd..
Mannen doet het veel vaker en veel sneller :goedzo:
.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.