Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse Jongens Zijn Echt Schijnheilig

Pagina's : [1] 2 3

Elhoub_girl
28-03-2004, 15:00

Salaam mensjes De meeste marokkaanse jongetjes maken misbruik van meisjes en dat bevalt me niet.. Die stomme achterbakse praatjes Ja ik ga met je trouwen ik hou van je bla bla en ondertussen faxen ze alles door aan hun vrienden Ja ik doe dit met haar ze is echt makelijk.. Ze zijn zo freaky geil dat ze zelfs met fantasie verhalen komen bij hun vriendjes... :stomp: De meeste jongetjes kunnen niet eens normaal liefde geven aan een meisje.. Dus laat staan dat een meisje het toelaat om haar te laten gebruiken van haar G spott :gniffel: Ik ben tot een conclussie gekomen.. :zwaai: De meeste van jullie zijn gewoon BLAHOOFDJES :D

Lady_moi
28-03-2004, 15:04
Da zijn de players :melig2:

Miss_wild
28-03-2004, 15:07
da zijn de mislukkelingen zal je bedoelen een echte vent laat zich niet kennen aan zijn vrienden die heeft respect voor zichzelf het zijn meestal die hopeloze die alles doorfaxen in de hoop dat ze aanzien krijgen van hun vrienden terwijl die hun alleen maar uitlachen als je jezelf niet laat kennen aan anderen en ik bedoel ook op financieel gebied planne n voor de toekomst meiden enz... dan ben je slim bezig nietwaar???

nouredinne_el
28-03-2004, 15:09
jajaja we weten het nu wel weer

ik_oke_is
28-03-2004, 15:10

Origineel gepost door Elhoub_girl Salaam mensjes De meeste marokkaanse jongetjes maken misbruik van meisjes en dat bevalt me niet.. Die stomme achterbakse praatjes Ja ik ga met je trouwen ik hou van je bla bla en ondertussen faxen ze alles door aan hun vrienden Ja ik doe dit met haar ze is echt makelijk.. Ze zijn zo freaky geil dat ze zelfs met fantasie verhalen komen bij hun vriendjes... :stomp: De meeste jongetjes kunnen niet eens normaal liefde geven aan een meisje.. Dus laat staan dat een meisje het toelaat om haar te laten gebruiken van haar G spott :gniffel: Ik ben tot een conclussie gekome :zwaai: De meeste van jullie zijn gewoon BLAHOOFDJES :D niemand liegt erger dan marokaanse meisjes ; die liegen over ziekte , over kanker , over ouders , over ALLES wat je maar wil; daar zal een belgisch-nederlands meisje niet gauw op kunne betrappen , hangt er maar vanaf met wie WAt je omgaat :maf:

Elhoub_girl
28-03-2004, 15:12
Ik oke is Jij bent een goed voorbeeld van de Blahoofdjes.. Jij repressent :D want jij praat troep wie heeft het over kanker of liever gezegd ziektes?

Nadia_3isawia
28-03-2004, 15:14
bladeren over jongens, wha dan neem je toch geen vriend, ga niet zeuren, als je eraan begint moet je weten dat het ook fout kan gaan, laat ze lekker doorfaxen naar hun vrienden, zij willen ook wat te doen hebben, dan fax jij toch ook lekker alles door naar jouw vriendinnen en opscheppen over hoe mooi hij wel niet is, damn 3la blader, Meisjes zijn wat dat betreft erger dan jongens meid! Laat die gozers lekker hun ding doen doe jij de jouwe, als je weet hoe ze zijn begin er niet aan! Ciao

Elhoub_girl
28-03-2004, 15:15
He nadia zie jij ergens staan: Mijn vriend? Ik heb niet gezegd dat ik er een heb dus praat niet Ja toedeloe :zwaai: ja ga jij maar ook eens je eigen ding doen :haha: Yahooooooo

ik_oke_is
28-03-2004, 15:17
Origineel gepost door Elhoub_girl Ik oke is Jij bent een goed voorbeeld van de Blahoofdjes.. Jij repressent :D want jij praat troep wie heeft het over kanker of liever gezegd ziektes? nogmaals ; marokaanse meisje liegen over alles, wat je niet voor mogelijk houd ;) maar eeh jij denkt het jouwe ik denk het mjine, en je moet niet zo stoer praten ; is gaar :maf:

Nadia_3isawia
28-03-2004, 15:19
Het boeit mij niet of jij er 1 hebt ofniet, je irriteert je aan het feit dat ze za3ma alles doorfaxen a blahoofdje! Wha dan neem je geen vriend, BEGRIJPEND LEZEN meisie! Praat niet, ten eerste tik ik met mijn vingers en ten tweede F O R U M waar je dus overal mag reageren dus ga mij niet commanderen! Ciao!

Elhoub_girl
28-03-2004, 15:21
haha voel jij een beetje aangevallen meissie mij moet je nou echt geen blahoofdje noemen ten tweede je zegt je weer dan neem je geen vriend.. Yahoo en ik blijf comanderen stop met tikken meissie haha :lol: damz sommige mensen doen echt alsof marokko.nl invloed heeft op hun leven WHATEVERRRRRRRR

Elhoub_girl
28-03-2004, 15:23
zo'n fatoe vrouw als ik kom je maar een keer in je leven tegen dus kopieer alles wat ik zeg :D I'm special

ik_oke_is
28-03-2004, 15:25
Origineel gepost door Elhoub_girl zo'n fatoe vrouw als ik kom je maar een keer in je leven tegen dus kopieer alles wat ik zeg :D I'm special topbedriegster bedoel je vast :maf:

Elhoub_girl
28-03-2004, 15:28
hahahaha Ja messchien wel ik zou je bedriegen als ik zou zeggen dat ik het leuk vind dat je van die leuke opmerkingen plaats :D en topics

Lady_moi
28-03-2004, 15:29

Mislukking is in mijn ogen ne player k. :zwaai: Origineel gepost door Miss_wild da zijn de mislukkelingen zal je bedoelen een echte vent laat zich niet kennen aan zijn vrienden die heeft respect voor zichzelf het zijn meestal die hopeloze die alles doorfaxen in de hoop dat ze aanzien krijgen van hun vrienden terwijl die hun alleen maar uitlachen als je jezelf niet laat kennen aan anderen en ik bedoel ook op financieel gebied planne n voor de toekomst meiden enz... dan ben je slim bezig nietwaar???

Pagina's : [1] 2 3